;
تفریح و سرگرمی

تست بررسی وضعیت مغز: حیوانات مخفی را در درخت پیدا کنید!

این تصویر شگفت‌انگیز مغز سما را با چالش روبرو می کند . در این تصویر چند حیوان مخفی شده اند. دقت و تمرکز شما سبب شناسایی این حیوانات خواهد شد. در صورتی که مغز شما آمادگی داشته باشد کمتر از ده ثانیه می تواند این حیوانات را شناسایی کند. با تست بررسی وضعیت مغز با درخت با چمشک همراه باشید.

پازل ها و تست های تصویر و افزایش تمرکز

در دنیای مدرن امروزی کمتر کسی است که از ابزارهای دیجیتال استفاده نکند. در گذشته برای جمع و تفریق و … از حافظه خود استفاده می کردیم. این کار ناخواسته سبب افزایش فعالیت مغز و قدرت تمرکز ما می شد. اما امروز دیگر با وجود ماشین حساب و ….کمتر کسی ذهن خود را درگیر می کند. شماره تلفن ها بر روی حافظه گوشی های هوشمند ثبت می شوند و گاهی ما حتی شماره تلفن افزاد نزدیک خود را حفظ نیستیم. به هر صورت در چنین شرایطی حل معماها، پازل ها و … می تواند برای لحظه ای ذهن ما را دگیر کند. قدرت تمرکز ما را افزایش دهد و به این ترتیب سبب افزایش عملکرد مغز و راندمان کاری آن شویم.

تست بررسی وضعیت مغز با درخت

تست بررسی وضعیت مغز با درخت

در این تصویر گیج کننده در مجموع پنج حیوان مخفی شده اند، اما یافتن آنها آسان نیست. مغز انسان قادر به شناسایی جزئیات است، اما در صورتی که برای دیدن جزئیات تمرین داده نشود، نمی تواند آنها را شناسایی کند. برای افزایش دقت و تمرکز مغز باید فعالیت ذهنی را افزایش داد. حل پازل، تست های تصویری، معماها و … از جمله مواردی است که باعث می شود ذهن و مغزتان فعال می شود.

اگر نتوانستید حیوانات را تشخیص بدهید و تصویر آنها را ببینید به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید پیدا کنید. هنوز فرصت دارید. بیشتر نگاه گکنید. اگر هم پیدا نتوانستید اشکال ندارد. می توانید به پائین صفحه رفته و ببینید.

.

.

.

.

.

.

.

این هم جواب:

تست بررسی وضعیت مغز با درخت

چالش امروز چطور بود؟ ایا توانستید به راحتی تصاویر حیوانات مخفی شده را پیدا کنید؟ این چالش ها و تصاویر می تواند ذهن شما را آماده کند. آماده برای برنامه ریزی های بزرگتر. برای رسیدن به هدف، دیدن جزئیات یک موضوع یا کار بسیار مهم است. به هر صورت تلا کنید هر روز ذهن خود را با چالش مواجه کرده و سبب رشد آن شوید.

سخن پایانی

بخش تست های آنلاین ما تست های جالب شخصیت شناسی، تشخیص قدرت تمرکز و … را آماده کرده است که می توانید با انجام آن ها خود را یک ارزیابی کلی کنید. نتایجی که از تست ها به دست می آورید، نباید به عنوان یک تشخیص صد در صدی در نظر گرفته شود، بلکه فقط برای سرنخ ها و اطلاعات کلی است. هر چند پازل ها و معماها در بلند مدت سبب رشد قدرت تمرکز شما خواهد شد.

چشمک همراه شماست تا بتوانید به این هدف برسید. شما می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید. شما همواره می توانید این تست ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

در متن نوشته شده بود که پنج حیوان مخفی شده اند! برخی از دوستان تذکر دادند که نویسنده به عمد در صدد گمراه کردن ذهن بوده است. در صورتی که چنین نبوده است. تشکر از دوستانی که موضوع را گوشزد کردند. با توجه به تذکر مخاطبان خوب وب سایت، که موجودات مخفی، حیوان نبودند بلکه پرنده بودند، باید گفت که پرنده هم یک نوع حیوان است. در یک طبقه بندی حیوانات به لحاظ نوع زیستگاه به آبی و خشکی ، نوع تولید مثل پرنده(تخم گذار) و غیر پرنده و … تقسیم می شوند. در این پاراگراف کوتاه از همه دوستانی که گوشزد کردند تشکر می شود. سپاس از حمایت و همراهی شما با وب سایت خودتان چشمک.

لینک های مرتبط:

تست قدرت چشم: اگه تو این عکس پرنده پیدا کنی، چشم تیزبینی داری!؟

آزمون دقت چشم: اگر آدم برفی‌های بدون بینی را پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

تست شخصیت: با انتخاب گل مورد علاقه، شخصیت خود را بهتر بشناسید!

آیا می‌توانید چهار گربه را در بین ببرها پیدا کنید؟

تست شخصیت:گردنبند انتخابی‌تان، بخشی از شخصیت شما را افشا می‌کند!

نوشته های مشابه

36 دیدگاه

  1. گیج نکنید اخه .مثلا من رو دم خروس زوم کردم ک اسب پیدا کنم یا یه جا سمت راست گوشیم خوک سه تا گنجشک رو اول دیدم .مینوشتین پرنده خب🤣😐

    1. من چنتا پرنده دیدم فکر کردم اشتباه شده دنبال حیوانات دیگه بودم
      فکر نمی کردم همش پرنده باشه .
      ولی دم طراح گرم

      1. سلام
        تو رو خدا بعنوان مدیر وب‌سایت از شما انتظار میره با دقت و سواد بیشتری مطالب بارگذاری نمایید.شما نوشتین
        حیوانات به دریایی و خشکی و پرنده وغیر پرنده تقسیم میشن؟؟؟😐😐😐
        خب این یعنی چی؟؟
        ببین عزیزم اگر در حد دیپلم سواد می داشتی میدونستی که جانوران به مهره داران و بی‌مهره‌گان تقسیم میشن.
        باز مهره‌داران به۵ دسته تقسیم میشن:۱_ماهی‌ها
        ۲_دوزیستان
        ۳_خزندگان
        ۴_پستانداران
        و قابل توجه شما دسته پنجم میشه پرندگان.

        1. سلام دوست عزیز
          تشکر از توجه و دقت شما.
          برای طبقه بندی حیوانات موارد متعددی ذکر شده که مورد شما تنها یکی از انها می باشد.
          4 طبقه بندی کلی وجود دارد:
          براساس اسکلت که شما ذکر کرده اید
          براساس نوع تغذیه: گیاهخوار و گوشت خوار
          براساس تولید مثل: تخمگذار(پرنده) و غیر تخمگذار(غیر پرنده)
          براساس نوع زیستگاه: اب یا خشکی.
          موفق و پیروز باشید

  2. تواین تصویرکه چندتا حیون دیده میشه دیدنش کاری نداره شاید هرکسی اینو نتونه باورکنه که من نتنها که این تصویرها رو میبینم بلکه تمام تصویرهای روی سنگها وایات قران که بصورت وحی روی سنگها نوشته شده وتصاویری که روی انها دیده میشه را نتنها من تمام انهارو میبینم وحتی تصاویرکه بصورت سایه هست وهرکسی نمیتونه ببینه من میبینم وقادربه حرکت تصویروتبدیل انها بصورت فیلم هستم انگارکه این تصاویررا ازقبل طراحی کردن را توذهنم طراحی میکنم وحتی به نوعی انهاروحرکت میدم.

    1. آره منم پرنده و یه شیر و گوره خر دیدم
      و در جواب اونی که اسمشو نوشته پوچ باید بگم دمت گرم خدایی مارو از گمراهی نجات دادی من تا چند دقیقه پیش فک میکردم پرنده حیوونه😂😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا