;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: با پیدا کردن حلقه ازدواج مانع از کنسل شدن مراسم عروسی شوید!

سوال تصویری شناسایی حلقه گمشده :به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

در تصویر شاهد یک مراسم ازدواج هستید. به نظر می رسد هیچ مشکلی نیست. نه! گویا حلقه ازدواج نیست!؟ حلقه کجاست؟ حلقه را همین جا پیدا کنید و از ایجاد اشکال در این مراسم ازدواج جلوگیری کنید. سعی کنید سریع باشید. مراسم شروع شده است و به موقع حلقه را باید به عروس و داماد برسانید. برای این کار تنها 5 ثانیه وقت دارید. عجله کنید. ما مطمئن هستیم که شما عالی هستید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناسایی حلقه گمشده همراه باشید.

شاید بپسندید:با پیدا کردن گل های نرگس متفاوت اثبات کن که مثل شاهین تیزی!

سوال تصویری شناسایی حلقه گمشده

عروسی باید عالی باشد و به همین دلیل از قبل برنامه ریزی شده است. بسیاری از عروس ها تمام تلاش خود را می کنند تا در روز عروسی مشکلی پیش نیاید، اما گاهی اوقات همه چیز از کنترل خارج می شود. در این چالش تصویری، پدر حلقه را فراموش کرده که کجا گذاشته است و در نتیجه وضعیت پیچیده ای را ایجاد کرده که در تصویر کاملاً  مشاهده می شود. تصویر را مشاهده کنید و از 5 ثانیه تجاوز نکنید تا جلقه  را پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که این نوع یادداشت‌ها در مورد سوالات و معماهای تصویری به بهبود توانایی‌های شناختی ما کمک می‌کنند، علاوه بر این که ما را در مورد هر محرک خارجی که ممکن است در روز با آن مواجه می‌شویم، آگاه کنند. این گونه سوالات یک تمرین ورزشی مناسب برای مغز ما می باشد. پس عجله کنید و زمان را از دست ندهید.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: عدد 5 متفاوت را در تصویر پیدا کنید!

سوال تصویری شناسایی حلقه گمشده

شاید بپسندید: آنچه در نگاه اول می بینی نشان می دهد که رویاپردازی یا منطقی!

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدام زن تصمیم دارد از فروشگاه پوشاک، لباس بدزدد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چشمات تیز مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر شاهدخت و شوالیه را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی حلقه گمشده

باید گفت که زمان شما به پایان رسیده است. ایا توانستید حلقه را پیدا کنید؟ اگر نتوانستید باید بیشتر تلاش کنید. 5 ثانیه دیگر زمان در اختیار شما قرار می گیرد تا حلقه را پیدا کنید. شروع کنید.

شاید بپسندید: بینایی‌تان مشکلی نداشته باشد در 3 ثانیه نوشته تصویر را تشخیص می دهید!

 

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اعداد 989 را بین اعداد 689 پیدا کنید!

پاسخ سوال تصویری شناسایی حلقه گمشده: به تصویر علامتگذاری شده دقت کنید. حلقه دقیقا در اینجا قرار داشت. ایا متوجه شدید؟

شاید بپسندید: تست هوش: اگر با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت را اصلاح کنی نابغه ای!

پاسخ سوال تصویری شناسایی حلقه گمشده

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی حلقه گمشده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدام ویژگی شخصیتی سبب می شود که دیگران به سمت تان جذب شوند؟ | آن را تقویت کنید!

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با پیدا کردن عدد مناسب در جدول، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: کدام جانور است که سرگرگ و کمر مار و دم آهو را دارد!؟

تست هوش: با حرکت دادن 3 چوب کبریت 3 تا مثلث درست کن!

 با دلیل بگو که کدومیکی از این خانما، وضع مالیش خوبه!؟

آزمون تمرکز: شمشیر گلادیاتور کجاست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

دکمه بازگشت به بالا