;
خانواده و زناشوییزندگی

شوهرتان دوباره عاشق تان می شود + ۱۰ ترفند موثر

راه های جذب شوهر: ماه عسل در ازدواج می تواند چند ماه یا چند سال طول بکشد. اما گاهی مدتی بعد، احساس کنید که شما و شریک زندگی تان دیگر یکدیگر را هیجان زده نمی کنید. بسیاری از زوج ها در برخی مواقع احساس می کنند که هیچ جرقه ای در رابطه آنها وجود ندارد و عشق شان در حال محو شدن است. اما این بدان معنا نیست که شما و شریک زندگی تان دیگر همدیگر را دوست ندارید. بکله به این معنا است که مجموعه مسئولیت های دیگر بر رابطه شما اولویت دارد. بنابراین اگر می خواهید هیجان گذشته را در رابطه خود بازگردانید، باید کمی تلاش کنید. وقت آن است که شوهرتان را مجبور کنید دوباره عاشق شما شود. در بخش خانوداه و زناشویی چشمک به راه های جذب شوهر پرداخته شده است. با این ۱۰ ترفند می توانید کاری کنید تا شوهرتان بیشتر شما را دوست داشته باشد.

بیشتر بخوانید: زن و شوهر شاد و خوشبخت + ۱۱ تکنیک طلایی برای شادی بیشتر

۱۰ نکته مهم برای تحت تاثیر قرار دادن همسر

۱.عشق خود را به او نشان دهید

مردان ذهن خوان نیستند و ممکن است احساس ناامنی کنند. اگر عشق خود را نشان ندهید، ممکن است شوهرتان احساس کند که شما را خوشحال نمی کند. بنابراین، عادت کنید که عشق خود را به او نشان دهید یا با گفتن این که چقدر برای شما مهم است یا با انجام کارهای کوچک برای او که او را خوشحال می کند. روی آینه حمام بنویسید «دوستت دارم» یا چند اسکناس عاشقانه در جیب یا کیف پولش بیندازید. وقتی آن را پیدا کند شگفت زده می شود و لبخندی بر لبانش نقش می بندد. این اعمال کوچک عاشقانه همچنین به او این امکان را می دهد که بداند وقتی او نزدیک شما نیست اغلب به او فکر می کنید.

در واقع برای مردان بسیار مهم است که حتی زمانی که او در خانه حضور ندارد یا در سفری به سر می برد، همسرش مدام به او فکر کند. با او تماس بگیرد، برایش پیامک بزند و برایش بگوید که چقدر دلتنگ او شده است. مردان با دیدن این همه عشق و دلتنگی همسرش بیشتر جذب او می شود و بیشتر از گذشته برای رفاه همسر و بچه هایش تلاش می کند. پس لطفا این نکته مهم را جذی بگیرید و مرتب عشق تان را به مرد زندگی تان نشان دهید.

۲.برای او غذا بپزید

راه های جذب شوهر، مثالی است که می گوید، راه قلب مرد از شکم او می گذرد، پس این توصیه را بپذیرید. برای تحت تاثیر قرار دادن شوهر خود، چیز خاصی برای او بپزید. او هر چیزی را که بپزید دوست دارد، اما تلاشی که برای آن انجام می دهید برای او ارزش بیشتری خواهد داشت. اگر آشپز خوبی هستید، چیزی برای نگرانی ندارید. کیک مورد علاقه او را بپزید یا غذای مورد علاقه او را درست کنید تا به او یادآوری کنید که شادی او چقدر برای شما ارزش دارد.

۳.درباره علایق او بدانید

راه های جذب شوهر، ممکن است واقعا به ورزش یا اتومبیل علاقه نداشته باشید، اما اگر تلاش کنید تا در مورد علایق همسرتان بیشتر بدانید، همیشه به شما کمک می کند. او ممکن است از پیاده روی، سفرهای جاده ای یا تماشای فیلم لذت می برد. علائق او هرچه که باشد، از او بخواهید که در مورد آنها به شما بگوید. زیرا بهتر می توانید با هم اوقات خوشی را سپری کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه شوهر خوبی باشیم؟ + ۱۰ نکته کلیدی

راه های جذب شوهر

۴.برای تعطیلات آخر هفته برنامه های خاص داشته باشید

اگر به این فکر می‌کنید که چگونه شوهرتان را تحت تأثیر قرار دهید، بهتر است کارهایی را انجام دهید که او از آن لذت می برد و خوشحالش می کند. اگر می توانید، سفری به مکان رمانتیکی که شما و شریک زندگیتان می خواهید از آن بازدید کنید، برنامه ریزی کنید. یک اتاق در یک هتل یا اقامتگاه رزرو کنید و شوهرتان را غافلگیر کنید. شوهر شما از تغییر مناظر قدردانی می کند و از شما برای چنین سورپرایز شگفت انگیزی تشکر می کند.

۵.با او معاشقه کنید

راه های جذب شوهر، آیا زمان هایی را به یاد می آورید که شما دو نفر رابطه خاصی با هم برقرار می کردید. روزها و شب های شما، حول محور تماس های تلفنی و پیام های مداوم می چرخید؟ حتما هیجان زیادی وجود داشته است و شما دو نفر ممکن است نتوانید از معاشقه با یکدیگر دست بردارید. معاشقه با شوهرتان یک راه کوچک برای بازگرداندن بازیگوشی و محبتی است که زمانی به طور طبیعی در کنار یکدیگر داشتید. می‌توانید برای او پیام‌های عاشقانه بفرستید یا وقتی با هم تنها هستید ناگهان او را ببوسید و به آغوش بکشید.

۶.با هم یک فیلم عاشقانه تماشا کنید

اگر شوهرتان روز کاری طولانی داشته و به دنبال راهی برای آرامش است، تماشای یک فیلم با هم ایده خوبی است. وقتی او به خانه می آید، با او شام بخورید و سپس هر دو می توانید فیلمی را که شوهرتان انتخاب می کند تماشا کنید. دست او را بگیرید و با هم فیلم را تماشا کنید. شام و یک فیلم می تواند به همان اندازه که بیرون از خانه عاشقانه است، در خانه هم رمانتیک باشد.

۷.قرارهای عاشقانه بگذارید

راه های جذب شوهر، هیچ چیزی وجود ندارد که یک زوج متاهل بیشتر از مدتی برای خودشان آرزو داشته باشند، به خصوص وقتی بچه دارند. مطمئن شوید که یک روز کسی را پیدا کرده اید که از بچه های تان مراقبت کند و برای مردتان یک شب قرار عاشقانه بگذارید. مهم است که این تلاش را انجام دهید زیرا هر دوی شما باید همیشه زمان داشته باشید تا با یکدیگر وقت بگذارانید و عشق و هیجان را به رابطه خود بازگردانید.

بیشتر بخوانید: اختلافات زناشویی: ۱۰ تکنیک طلایی برای حل اختلافات زن و شوهر

۸.ارتباط برقرار کنید

راه های جذب شوهر، بهترین راه برای ماندگار کردن هر عشقی، برقراری ارتباط است. با شریک زندگی خود صحبت کنید، با او در مورد احساسات خود آشکارا حرف بزنید. اگر هر دوی شما نمی توانید به هم زمان بدهید، در مورد آن صحبت کنید. بحث کنید که چگونه می توانید برای هر کدام وقت بگذارید. همیشه ممکن است چیزهای منفی در روابط شما شکل بگیرد، اما این وظیفه شماست که هرگز اجازه ندهید آن چیزها بر روابط شما تأثیر بگذارد. این گفت و گوها باعث می شود بیشتر به هم نزدیک شوید و همدیگر را دوست داشته باشید.

راه های جذب شوهر

۹.یک فضای رمانتیک ایجاد کنید

با غافلگیر کردن او با یک فضای رمانتیک در اتاق خواب خود در شب، سطح صمیمیت با همسرتان را افزایش دهید. اتاق خود را با شمع تزئین کنید و توت‌فرنگی آغشته به شکلات تهیه کنید و با هم بخورید.  تخت خود را با گلبرگ های رز بپوشانید و آن شمع های معطر را در اتاق خواب خود روشن کنید. شوهر شما مطمئنا از زحمات شما قدردانی خواهد کرد.

۱۰.او را با هدایا غافلگیر کنید

راه های جذب شوهر، فقط زنان نیستند که عاشق هدایا هستند. مردان نیز از گرفتن هدیه هیجان زده می شوند. نیازی نیست به دنبال هیچ چیز بزرگی بروید، حتی هدایای کوچک و خلاقانه کارش را می کند. ممکن است شوهر شما از طرفداران بازی های کامپوتری باشد، بنابراین خرید سی دی بازی جدید او را خوشحال می کند.

سخن آخر

ازدواج بخش مهمی از زندگی یک فرد است و بسیار مهم است که زن و مرد رابطه خوبی با هم داشته باشد. بر خلاف افسانه ها و فیلم ها، ساختن یک زندگی صمیمی و پر از عشق، بدون تلاش ممکن نمی شود. به عنوان یک همسر، این مسئولیت شماست که سهم خود را برای خوشحال کردن همسرتان انجام دهید. همواره زنی باشید که او را در همه زمینه های زندگیش دوست دارد و چه در خانه، چه در اتاق خواب یا در بیرون حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: از همسرت با این ۶۵ جمله عاشقانه قدردانی کن تا همیشه عاشقت باشد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا