;
تفریح و سرگرمی

با شناسایی موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

آزمون تصویری شناخت موجود فضایی: شما فقط 5 ثانیه محدودیت زمانی دارید تا بتوانید این بازی تصویری چشمک را حل کنید. تیزبنی و نکته سنجی برای رسیدن به پاسخ سوال به شما کمک زیادی می کند. آیا قادر به حل آزمون تصویری شناخت موجود فضایی خواهید بود؟ دقت کنید، تمرکز کنید و سپس معمای تصویری را پاسخ دهید.

پازل های تصویری به افراد این امکان را به ما می دهند که با خستگی مبارزه کرده و سطح تمرکز خود را بهبود ببخشیم. شما با انجام این بازی های، از دل مشغولی ها و دغدغه های روزانه برای لحظاتی فارغ شده و با دقت و تمرکز کردن در آنها می توانید مغز و ذهن خود را ورزش دهید.  مجله خبری چشمک به صورت روزانه و مرتب با جدیدترین و جذاب ترین معماها و سوالات تصویری با شماست. امروز نیز با آزمون تصویری شناخت موجود فضایی با شماست.

شاید بپسندید: اگر رو دست هرکول پوآرو زدی سریع بگو که بین 3 زن تصویر، کدامیک زندانی نیست!

آزمون تصویری شناخت موجود فضایی

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آیا آماده هستید تا مهارت های خود را به حداکثر برسانید؟ به خاطر داشته باشید که برای موفقیت در آزمون تصویری شناخت موجود فضایی تا حدامکان باید از هرگونه حواس پرتی خودداری کرده و در محیط آرام قرار بگیرید تا بتواندی راحت تر دقت و تمرکز کنید سپس توانایی های خود را به عنوان یک کارآگاه در آزمون تصویری شناخت موجود فضایی به کار ببرید، تا بتوانید شبه انسانی را که در حال صرف شام در رستوران است شناسایی کنید. در این تصویر ما 4 مظنون را به شما در تصویر معرفی می کنیم تا پرونده را راحت تر تجزیه و تحلیل کنید.

فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا امتحان کنید و بفهمید که موجود شبه انسان کیست. اماده اید؟

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: افراد جزئی نگر در یک نگاه کفش زنانه متفاوت را شناسایی می کنند!

آزمون تصویری شناخت موجود فضایی

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: کلمه متفاوت را بین کلمات BAT پیدا کنید!

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناخت موجود فضایی

آیا برای آزمون تصویری شناخت موجود فضایی به زمان بیشتری نیاز دارید؟ پس تنها 3 ثانیه فرصت دومی به شما می دهیم تا بتوانید چابکی ذهنی و خلاقیت خود را برای حل تعارضات نشان دهید. آیا موفق به حل پرونده آزمون شناسایی موجود شبه انسان نشدید؟ اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است بخشی از گروه افرادی باشید که متوجه نشده اند که یک شبه انسان کیست، اما نگران نباشید، ما تصویر حل شده را به شما ارائه می دهیم.

احتمالا بپسندید: اولین چیزی که در تصویر می‌بینید،تعیین می‌کند که آیا یک رهبرید یا پیرو؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: معما: تو برادر من هستی اما من برادر تو نیستم، من کی هستم!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت موجود فضایی: همان زن با موهای بلوند موجود شبه انسان است، اگر به بازوهای او نگاه کنید بیش از 3 تا بازو دارد، یکی از آنها را زیر میز پنهان کرده تا دیگران متوجه نشوند. حتی دقت کنید از میان موهای او دو شاخک کوچک زرد رنگ هم دیده می شود. این سوالات هوش فقط و فقط برای بالا بردن سطح جزئی نگری شما طراحی می شوند. اذا گاهی ممکن است یا واقعیت موجود دنیا تطابق نداشته باشد.

شاید بپسندید: آدم ماجراجو و جاه طلب هستی یا معمولی!؟ | یکی از حیوانات را انتخاب کن تا پاسخ را بفهمی!

جواب آزمون شناخت موجود فضایی

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت موجود فضایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:چیستان: کدام میوه است که در اسمش تمام حروف جیران را دارد!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگر در نگاه اول اشتباه کافه را شناسایی کنی، آخر نابغه هایی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هرگز نمی ایستد و دائم در حال حرکت است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پلنگ برفی تصویر اثبات کنید که چشمانی تیز مثل عقاب دارید!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چه کسی برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند!؟

تست شخصیت: در نگاه اول، چی دیدی تا بگم کلاً چه جور شخصیتی داری!؟

کدام فرد تصویر، تازه از زندان آزاد شده است!؟| زن جوان یا بابانوئل!؟

تست قدرت تمرکز: عدد متفاوت را در میان اعداد 640 پیدا کنید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام.
    راستی ی چیز دیگه هم به غیر اینا هست.
    زیر میز توجه کنید خانمه ی دست دیگه هم زیر میز داره(خانمی که آبی پوشیده)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا