;
تفریح و سرگرمی

یک بالش را انتخاب کن تا بگم از نظر دوستات قابل اعتمادی یا غیرقابل اعتماد!؟

تست شخصیت اعتماد: جرأت کنید با تست شخصیتی سرگرم کننده و روشنگر ما جنبه جدیدی از خود را کشف کنید. ظرافت های شخصیت خود را کشف کنید و ببینید آیا به همان اندازه که فکر می کنید قابل اعتماد هستید یا خیر؟ آیا آماده به چالش کشیدن خود هستید؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت اعتماد همراه شوید.

شاید بپسندید: هوش ریاضی ات بالا باشه با یه حرکت، معادله را تصحیح می کنی!

تست شخصیت اعتماد

آیا شما فردی هستید که اغلب به عنوان قابل اعتماد و قابل اعتماد توصیف می شود، یا تمایل دارید بیشتر در سمت غیرقابل پیش بینی باشید؟ اگر کنجکاو هستید که بدانید، یک تست شخصیتی جالب و جذاب انجام دهید تا متوجه شوید! در تست شخصیت اعتماد ، انتخاب تان نشان می‌دهد که قابل اعتماد یا غیرقابل اعتماد هستید.

این تست جالب، ساده و سرگرم کننده است و ممکن است برخی از جنبه های شگفت انگیز شخصیت شما را آشکار کند. بنابراین، زیاد به آن فکر نکنید، اجازه دهید ضمیر ناخودآگاه شما انتخاب را انجام دهد.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که خار دارد اما گل ندارد!

تست شخصیت اعتماد

 شاید بپسندید: فیلم ساخت النگوی هندی به روش سنتی!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو صاحب سگ کیه!؟ | فقط آدمای باهوش تو یه نگاه موفق میشن!

پاسخ تست شخصیت اعتماد

شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند. اکنون که انتخاب خود را کردید، به تفسیرها نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان جالب و شنیدنی مدیر ورشکسته!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:دقیق و تیز باشی میتونی تو 10 ثانیه تفاوت های دو تصویر دخترک رو پیدا کنی!

تست شخصیت اعتماد

بالش 1

اگر بالش 1 را انتخاب کردید، شخصیت شما به سمت قابل اعتماد بودن متمایل می شود. به شما به عنوان یک سنگ نگاه می شود، کسی که دیگران می توانند در مواقع بحران به او وابسته باشند.

شما برای نظم و ثبات ارزش قائل هستید. مردم اغلب نظم و مسئولیت شما را تحسین می کنند. با این حال، ممکن است گاهی اوقات شما را سرسخت یا انعطاف ناپذیر تصور کنند. به یاد داشته باشید، هر چند وقت یکبار خود را رها کنید و چیزهای جدید را امتحان کنید، مطمئناً ضرر نمی کنید.

شاید بپسندید:چشات مثل عقاب باشه، تعداد دقیق فیل ها را شناسایی می کنی!

بالش 2

اگر بالش  2 را انتخاب کردید، ترکیبی از هر دو ویژگی قابل اعتماد و غیرقابل اعتماد بودن هستید. شما سازگار هستید و می توانید با هر موقعیتی سازگار شوید. موقعیتی که از شما فردی همه کاره می شوید.

شما در ایجاد تعادل بین مسئولیت و خودانگیختگی مهارت دارید. با این حال، غیرقابل پیش بینی بودن شما گاهی می تواند باعث سردرگمی یا عدم اطمینان اطرافیانتان شود. برای کمی سازگاری بیشتر تلاش کنید و عالی خواهید شد!

شاید بپسندید:آزمون هوش: کی عروس خانم رو کشته!؟

بالش 3

در صورتی که بالش 3 را انتخاب کردید، شما قطعا بیشتر به سمت غیر قابل پیش بینی بودن هستید. شما یک روح آزاد هستید که عاشق ماجراجویی و هیجان هستید.

خلاقیت و خودانگیختگی قوی‌ترین ویژگی‌های شما هستند، اما می‌توانند گاهی اوقات شما را غیرقابل اعتماد یا غیرمسئول جلوه دهند. با این حال، توانایی شما در تفکر خارج از چارچوب اغلب به ایده های درخشان منجر می شود. به یاد داشته باشید، قابلیت اطمینان فقط به ثبات نیست، بلکه در مورد برآورده کردن انتظارات است!

 

امیدوارم از تست شخصیت اعتماد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: داستان ابن سیرین و زن هوس باز

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: کدام تصویر مراسم خواستگاری واقعی است!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه پلنگ رو تو یک نگاه پیدا کردی چشات مثل عقاب تیزه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: شرلوک هولمز باشی در یک نگاه همسر زن را شناسایی می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: پادشاه در کجای تصویر مخفی شده است | توانائی های شناختی خود را ارزیابی کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:داستان ضرب المثل باز فیلش یاد هندوستان کرده!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: 3 تفاوت تصویر دخترک باغبان را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

افسانه های مغرب زمین: داستان دختر آسیابان که پوشال کاه را به طلا تبدیل می کرد!

اگه تو یه نگاه پرنده را میان شکوفه ها تشخیص بدی، چشات مثل عقابه!

با حل معادله در کمتر از 10 ثانیه اثبات کن که ریاضی ات خوبه!

چیستان: نام کشوری است که سه حرف اولش نام یکی از سبزیجات است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا