;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن پلنگ استتار شده تصویر، ثابت کن مثل شاهین چشمات تیزه!

آزمون بینایی با پیدا کردن پلنگ: یک عکاس در هند موفق شد تا عکسی جالب از یک پلنگ را شکار کند. این عکس به خوبی توانایی چشمگیر پلنگ را در استتار با محیط اطراف را نشان می دهد. این عکاس در واقع تا زمان انتقال عکس ها به کامپیوتر خود، متوجه این پلنگ نشده بود. به واقع ابیناو گارگ، 34 ساله، تا زمانی که به خانه نرسیده بود، اصلاً فکر نمی کرد که توانسته باشد پلنگ را در عکس های خود شکار کند.در آزمون بینایی با پیدا کردن پلنگ امروز مجله خبری چشمک، دقت و بینایی شما با این تصویر زیبا به چالش کشیده می شود.

وی پس از آنکه متوجه پلنگ شد، بلافاصله این عکس را در فیس بوک به اشتراک گذاشت و از دوستان خود خواست که پلنگ استتار شده را پیدا کنند. اما بسیاری از دوستان وی مدعی شدند که پلنگی در تصویر حضور ندارد. مجله خبری چشمک نیز امروز در آزمون بینایی با پیدا کردن پلنگ این تصویر را با شما به اشتراک گذاشته است. ایا شما می توانید در 10 ثانیه این پلنگ را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: دختر و یا پسر باباته ولی خواهر و برادرت نیست!؟

آزمون بینایی با پیدا کردن پلنگ

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

ابیناو گارگ عکاس این عکس در توضیح این عکس گفته است که او ساعت ها منتظر یافتن یک پلنگ برای عکاسی بود. اما وقتی پلنگی را مشاهده نکرد، شروع کرد به عکاسی کردن از مناظر طبیعی اطراف. اما بعدها متوجه شد که در قاب عکس او یک پلنگ حضور داشته است. تصویر آزمون بینایی با پیدا کردن پلنگ مجله خبری چشمک، یکی از عکس هایی است که آبیناو گرفته است. آیا می توانید پلنگ را در مناظر بیشه ببینید؟ برای این کار 10 ثانیه وقت دارید!

شاید بپسندید: کدامیک از این دو مرد، نوزاد واقعی خودش را در بغل دارد!؟

آزمون بینایی با پیدا کردن پلنگ

شاید بپسندید: مرد حکیم و دختر لجباز: داستان دختری که لگنش شکست و یک گاو به دادش رسید!

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی با پیدا کردن پلنگ

این عکس واقعا بهترین تصویر از استتار یک حیوان است. شاید تاکنون این پلنگ را پیدا کرده باشید. اما اگر پیدا نکردید شما را دعوت می کنیم بار دیگر به بالا رفته و با دقت بیشتر به عکس نگاه کنید. آیا هنوز نتوانستید پلنگ را شناسایی کنید. پلنگ اینجاست:

.

.

.

.

.

.

.

اگر نتوانستید پلنگ را پیدا کنید، اشکالی ندارد، این می تواند یک تمرین خوب برای افزایش فعالیت های مغزی شما باشد. شما می توانید در تصویر پاینن، تصویر اصلی و بزرگنمایی شده از این پلنگ را مشاهده کنید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: یک هلال ماه با بقیه فرق دارد، آن را شناسایی کنید!

آزمون بینایی با پیدا کردن پلنگ

و این هم تصویر بزرگ نمایی شده از این حیوان

آزمون بینایی با شناسایی پلنگ

امیدوارم از آزمون بینایی با پیدا کردن پلنگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان مرد بهونه گیر | حکایت مردی که 11 تا زن داشت، اما خودش حامله شد!!!

یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل عروس را در یک نگاه شناسایی کند!

کدامیک از این دو خواهر دوقلو، ماریا نامزد مرد جوان است!؟

چیستان: نامی پسرانه است که اگر حرف اولش را برداریم نام یک سلسله ایرانی میشود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا