;
تفریح و سرگرمی

از 3 مثلث 4 مثلث بسازید | اثبات کنید ضریب هوش تان بالاست!

تست ارزیابی ضریب هوشی: آیا آماده اید تا چالش مثلث را انجام دهید؟ ضریب هوشی خود را آزمایش کنید و ببینید آیا می توانید در زمان مشخص شده 10 ثانیه از 3 مثلث تصویر 4 مثلث بسازید.  بیایید ببینیم آیا آنچه را که برای حل این معمای مثلث پیچیده لازم است دارید یا نه!؟ با مجله خبری چشمک و تست ارزیابی ضریب هوشی همراه شوید.

همان طور که اشاره شد چالش امروز ساختن 4 مثلث از 3 مثلث است. بیان مشکل در تصویر زیر خلاصه شده است. شاید در ابتدا حل این معما غیرممکن به نظر برسد، اما با استفاده از منطق و مهارت های فکری خود قادر خواهید بود آن را کشف کنید. تست های منطق و تفکر مانند این تست به تمرین ذهن و تقویت مهارت های حل مسئله کمک می کند. پس آیا برای این چالش آماده اید؟ بیا شروع کنیم!

شاید بپسندید: 3 تفاوت جزئی بین دو سامورایی هست، میتونی اونا را پیدا کنی!؟

تست ارزیابی ضریب هوشی

چالش شما این است که با سه مثلث، چهار مثلث بسازید. این یک چالش سطح متوسط است و شما را ملزم به استفاده از مهارت های حل مسئله می کند. شما باید نحوه ترتیب دادن سه مثلث را به چهار مثلث بدون اضافه کردن هیچ گونه چوب کبریت اضافی بیابید.

مهم است که به یاد داشته باشید که مثلث باید کامل باشد. تست ارزیابی ضریب هوشی می‌تواند چالشی دشوار باشد، زیرا از شما می‌خواهد خارج از چارچوب فکر کنید. با این حال، اگر وقت بگذارید و منطقی فکر کنید، باید بتوانید راه حلی پیدا کنید. برای ساختن 4 مثلث از 3 مثلث، لازم است ذهن منطقی خود را آموزش دهید. این شامل به چالش کشیدن خود برای فکر کردن خارج از چارچوب و حل مشکل است.

با تمرین مداوم، می توان منطق و مهارت های تحلیلی خود را توسعه داد. آموزش مغز به این روش به شما کمک می کند تا نحوه برخورد با مشکلات منطقی را بهتر درک کنید و همچنین به شما اعتماد به نفس برای مقابله با موقعیت های دشوار می دهد. همچنین به شما کمک می کند در حل مشکلات خلاق تر و مبتکرتر باشید. با یک ذهن منطقی ورزیده، می توانید از 3 مثلث 4 مثلث و هر چالش دیگری که برایتان پیش می آید بسازید.

شاید بپسندید: همسر واقعی مرد کدومیک از این دو زن است!؟

تست ارزیابی ضریب هوشی

شاید بپسندید:یکی از گل های زنبق را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب میشه انگیزه بگیری!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چشمان تیزبین و عقابی می تواند گربه استتار شده تصویر را شناسایی کند!

 

 

 

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از افراد ایستگاه اتوبوس، خون آشام است!؟

جواب تست ارزیابی ضریب هوشی

آیا راه حل را پیدا کرده اید؟  بازی های فکری پازل ها، معماها و بازی هایی هستند که برای به چالش کشیدن و تحریک ذهن ما طراحی شده اند. آنها به ایجاد مهارت های حل مسئله و افزایش سطح تمرکز ما کمک می کنند. آنها می توانند به تقویت حافظه و مهارت های شناختی و همچنین کاهش استرس و اضطراب کمک کنند. بازی‌های فکری می‌توانند توسط افراد در هر سنی، از کودکان تا بزرگسالان، استفاده شوند و روشی لذت‌بخش برای تمرین ذهن ارائه می‌کنند.

شاید بپسندید: به پلیس کمک کنید تا گردنبند الماس را پیدا کند و دزد شناسایی شود!

.

.

.

.

چالب خواهد بود: فقط 3% از مردم می توانند در 7 ثانیه کله گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: چیستان: استخری کوچک است با دو دیوار دور آن، یکی سفید و نرم و دیگری تیره و سفت!

جواب تست ارزیابی ضریب هوشی:  جواب بازی فکری در تصویر زیر ارائه شده است. تبریک به کسانی که در کمتر از 10 ثانیه آن را حل کردند!

شاید بپسندید:یک دسته گل را انتخاب کن! | فکر می کنی چه معنایی در انتخاب شما نهفته باشه!؟

تست ضریب هوشی

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا متأهله!؟ | تو یه نگاه متوجه شدی برا خودت اسپند دود کن!

امیدوارم از تست ارزیابی ضریب هوشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خون سیاه را می خورد اما راه سفید میرود؟

برایتان جالب خواهد بود

حکایات طنز از عبید زاکانی!

همین که به تصویر کنده کاری باستانی نگاه کردی، چی دیدی!؟

کودک از سوی کدامیک از والدین خود در معرض تهدید قرار دارد!؟

چیستان: بیرون را دور می اندازید و داخلش را می پزید. بعد بیرون را می خورید و داخلش را دور می ریزید. چه چیزی خوردین؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا