;
تفریح و سرگرمی

چند آهو در تصویر می بینی!؟ | دیدن همه اونها چشمای عقابی لازم داره!

تست قدرت بینایی با آهوان: بسیاری از حیوانات در هنر استتار متخصص هستند. این حیوانات با استفاده از این توانایی ذاتی، به پنهان کردن خود در طبیعت می پردازند. آنان با ترکیب خود با طبیعت خود را از دسترس حیوانات شکاری محفوظ می دارند. البته گاهی هم حیوانات شکاری از استتار برای نزدیک شدن به طعمه استفاده می کنند. درتست قدرت بینایی با آهوان مجله خبری چشمک شما باید بتوانید چند آهوی تصویر را در 10 ثانیه تشخیص دهید.

استتار این حیوانات می تواند یک آزمایش عالی برای توانائیهای شناختی شما باشد. ما در مجله خبری چشمک، خوانندگان خود را به عنوان کارشناسان چالش می شناسیم. به همین دلیل هر روز تصاویر معمایی متعددی را در این وب سایت منتشر می کنیم. شما در این بازی های فکری می توانید، قدرت بینایی، دقت و تمرکز خود را آزمایش کنید؟ در تست قدرت بینایی با آهوان هم یک تصویر جالب از استتار چندین آهو برای شما به اشتراک گذاشته ایم. تنها در خاطرتان باشد که برای پیدا کردن آهوان تنها 10 ثانیه فرصت دارید. پس با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با آهوان همراه شوید….

شاید بپسندید:کدامیک از افراد تحت تعقیب، همسر این زن است!؟

تست قدرت بینایی با آهوان

استتار حبوانات گیج کننده هستند. همین مسئله باعث شده است تا برخی از عکسان عکس های خود را برای به چالش کشیدن قدرت دید در شبکه های اجتماعی منتشر کنند. در تصویر مربوط به تست قدرت بینایی با آهوان شما با استتار آهوان زیبایی روبرو هستید. یکی از این چند آهو به خوبی در تصویر مشخص است. اما چند آهوی دیگر نیز در تصویر حضور دارند که تنها یک چشم تیزبین قادر به شناسایی آنها می باشد.

 آیا شما می توانید در کمتر از 10 ثانیه همه آنها را شناسایی کنید. این آهوان به خوبی خود را با محیط ترکیب کرده اند و شناسایی آنها به آسانی نیست. مجله خبری چشمک این تصویر معمایی زیبا را به اشتراک گذاشته است. شما می توانید این تصویر را شناسایی کنید. اگر بتوانیددر 10 ثانیه این کار را انجام دهید، قدرت تمرکز و بینایی شما عالی است. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید!

شاید بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدوم زوج ساده زیست هستند!؟

تست قدرت بینایی با آهوان

شاید بپسندید: آیا می توانی این معمای ریاضی را در 5 ثانیه حل کنی!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با جابجایی 2 تا چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: هوش ریاضی ات بالا باشه با یه حرکت، معادله را تصحیح می کنی!

پاسخ تست قدرت بینایی با آهوان

همانطور که اشاره شد حل تست قدرت بینایی با آهوان آسان نیست. این تست یک معمای تصویری گیچ کننده است. چرا که شناسایی آهوهای تصویر سخت است. تنها یک درصد افراد می توانند این تصویر را شناسایی کنند.معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: چیستان: یک واژه بگوئید که همه حروف در آن باشد!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آیا می توانی این معمای ریاضی را در 5 ثانیه حل کنی!؟

ممکن است شما از جمله کسانی باشد که نتوانسته اید آهوان پنهان تصویر را شناسایی کنید. این موضوع نباید باعث نگرانی شما شود. احتمالا شما هنوز نتوانسته اید از تمام دقت و تمرکز خود به درستی استفاده کنید. با انجام منظم تست ها و بازی های فکری می توانید توانائیهای شناختی خود را توسعه دهید. در پایان تصویر علامتگذاری شده آهوان را با شما به اشتراک می گذاریم.

شاید بپسندید: قدرت دید خودت رو با پیدا کردن سه تفاوت تصویر گربه امتحان کن!

پاسخ تست قدرت بینایی با آهوان

امیدوارم از تست قدرت بینایی با آهوان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کی از فروشگاه سرقت کرده !؟ | افراد باهوش در یک نگاه موفق میشن!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: عروسک را بین 3 تا نوزاد پیدا کن | خیلی ها موفق نشدن و نتونستن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:اگه در این تصویر بیابانی مملو از کاکتوس ها، ساعت شنی را پیدا کنی نابغه ای!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: فقط باهوشا موفق میشن: چند عدد 7 در تصویر وجود دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: زیباترین قسمت صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با جابجا کردن 2 چوب کبریت، معادله نادرست 5×6=24 را اصلاح کنید!

برایتان جالب خواهد بود

فقط افراد باهوش می تونند با جابجایی 1 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنند!

5 تفاوت بین دو تصویر قورباغه سبز را پیدا کن!

95 درصد افراد افراد در رمزگشایی این دنباله عددی ناموفق بوده اند!

داستان شنیدنی عهد شب زفاف!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا