;
ریپورتاژ آگهی

راهنمای خرید انواع تخت کنار مادر و گهواره برقی نوزاد برای سیسمونی

تخت کنار مادر و گهواره برقی نوزاد انواع مختلفی دارند؛ اما بهترین آن‌ها مدلی است که تا ۲ سالگی کودک استفاده شود. با خرید تخت کنار مادر، رسیدگی به کودک آسان می‌شود؛ ضمن اینکه نوزاد از خطراتی مانند بسته شدن راه تنفسی بر اثر غلت زدن در امان می‌ماند. برای تهیه یک تخت کنار مادر یا گهواره برقی نوزاد باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید و سپس بهترین مدل را با توجه به معیارهای خود خریداری کنید. در این مطلب به نکات خرید تخت کنار مادردر انواع سیسمونی اشاره می‌کنیم و چند محصول محبوب بازار را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس برای انتخاب بهترین محصول، چند دقیقه وقت خود را صرف خواندن این مطلب کنید.

111

از قابلیت تنظیم ارتفاع تخت مطمئن شوید

تخت کنار مادر باید کامل به تخت والدین بچسبد و فضای خالی بین تخت کودک و پدر و مادر وجود نداشته باشد. اتصال دو تخت به یکدیگر باعث دسترسی راحت خانواده به کودک و آرامش هرچه بیشتر آن‌ها نسبت به سلامت کودک می‌شود. برخی مدل‌های تخت کنار مادر به‌صورتی طراحی شده‌اند که امکان قرارگیری تشک در ارتفاع‌های مختلف وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید کودک را تا سن ۶ ماهگی در بخش بالایی تخت خواب نوزاد که دسترسی آسان‌تری ایجاد می‌کند و در کنار تخت خود بخوابانید، اما با رشد کودک آن را به ارتفاع پایین‌تر برای جلوگیری از پرتاب شدن از روی تخت انتقال دهید.

توجه به ثابت یا متحرک بودن تخت نوزاد

تخت کنار مادر به سه صورت ثابت، متحرک و ثابت گهواره‌شو عرضه می‌شود. تخت‌های نوزاد دو کاربرده به آرامش خواب و استراحت کودک کمک می‌کنند. نوزاد پس از تولد در محلی همچون رحم مادر به آرامش می‌رسد. از این رو طراحان تخت‌های گهواره‌شو را طراحی کرده‌اند که محیطی همانند قبل از تولد برای کودک شبیه‌سازی شود. گهواره با تکان‌های آرام شرایط خواب کودک را مهیا می‌سازد. در حال حاضر برخی از تخت‌های کنار مادر به‌صورت برقی مانند تخت ماستلا مدل 4in1 به صورت برقی طراحی می‌شوند و با ۵ سرعت مختلف کودک به کودک خوابی راحت راهدیه می‌دهند.

انتخاب تخت براساس وزن و قد کودک

کودکان تا سن دو سالگی وزنی تا ۱۵ کیلوگرم دارند و در حدود ۹۴ سانتی‌متر قد می‌کشند. از این رو هنگام خرید تخت کنار مادر باید به ابعاد و تحمل وزنی آن توجه داشته باشید. فضای درونی تخت باید در حدی باشد که کودکی ۲ ساله به‌راحتی در آن قرار گیرد و امکان تکان دادن دست و پاهایش را داشته باشد. از طرفی تخت را آنقدر بزرگ انتخاب نکنید که کودک در آن غلت بزند و راه تنفسی‌اش بسته شود.

در نظر گرفتن وزن تخت خواب کنار مادر

تخت کنار مادر معمولا وزن کمی دارد و می‌توانید آن را به مکان‌های مختلف منتقل کنید. از این رو هنگام خرید تخت کنار مادر به وزن محصول توجه داشته باشید. به این منظور بررسی کنید که کدام محصول وزن کمتری دارد. به‌طورمعمول تخت کنار مادر با فریم آلومینیومی پارچه ساخته می‌شود تا وزن سبکی داشته باشد؛ اما برخی مدل‌ها جنسی از چوب دارند که باعث بالا رفتن وزن محصول می‌شود.

معرفی بهترین تخت کنار مادر؛ از نظر قیمت و کیفیت

در حال حاضر برندهای متفاوتی انواع تخت کنار مادر را به بازار عرضه می‌کنند؛ اما اگر به دنبال تخت باکیفیت هستید که از آن بتوانید به شکل گهواره برقی نیز استفاده کنید، چند محصول زیر گزینه‌های مناسبی هستند.

22

تخت کنار مادر برقی انجل بیبی Angel Baby

این تخت کنار مادر گهواره‌شو در چندین ارتفاع مختلف تنظیم می‌شود؛ به همین دلیل از بدو تولد تا ۲ سالگی کودک کاربرد دارد. از خصوصیات این تخت باید به سبک بودن وزن آن به دلیل فریم آلومینیومی و پوشش پارچه‌ای اشاره کنیم. در پایه این تخت از ۴ چرخ برای حمل آسان آن استفاده شده است. از این رو محصول بسیار مناسبی برای خانه و سفر شناخته می‌شود. از مزیت‌های دیگر این تخت می‌توان به امکان شیب دادن به تخت برای جلوگیری از شیر دادن به نوزاد و تنظیم ارتفاع ۵ حالته آن اشاره کرد. دو پایه این تخت با قابلیت تبدیل شدن به گهواره طراحی ‌شده‌اند و شرایط خواب و استراحت راحت‌تری را برای کودک فراهم می‌کنند. در کنار این مزایا باید به قابلیت جمع شدن با یک دکمه فشاری نیز اشاره کنیم.

تخت کنار مادر برقی Kikka boo Sway Me

گهواره و تخت کنار مادر کیکابو یکی دیگر از محصولاتی است که به‌عنوان تخت و گهواره کاربرد دارد. این محصول با فریم آلومینیومی بدون چرخ و پوششی از پارچه ساخته شده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به امکان تنظیم ارتفاع آن در ۵ حالت مختلف اشاره کنیم. براین اساس شما با توجه به ارتفاع تخت خود می‌توانید، تخت نوزاد را تنظیم کنید. همچنین این محصول امکان تنظیم به‌صورت شیب‌دار را دارد تا به این صورت از رفلاکس معده کودک جلوگیری شود.

همچنین از یک تایمر ۱۵، ۳۰ و ۶۰ دقیقه‌ای برای خاموش شدن خودکار بهره می‌برد. در این محصول ۱۲ ملودی به‌صورت پیش فرض طراحی شده است که به خواب راحت‌تر کودک کمک می‌کند. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول حرکت خودکار با لرزش ناشی از گریه کودک است. در کنار این مزیت باید به تشک مموری فوم اشاره کنیم که محیطی امن و راحت برای خواب کودک فراهم می‌کند.

تخت کنار مادر برقی اکسس Axes

اکسس یکی دیگر از انواع تخت‌های کنار مادر برقی است که از بدو تولد تا سن ۶ ماهگی کاربرد دارد. تخت اکسس فریمی آلومینیومی و پوششی پارچه‌ای دارد که متریال سبکی هستند و امکان جابجایی تخت را فراهم می‌کنند. این تخت وزنی در حدود ۱۱.۸ کیلوگرم دارد؛ از این‌رو می‌توانید آن را به مکان‌های مختلف انتقال دهید.

همانند دو مدل قبلی، تخت اکسس در ۵ حالت مختلف قابلیت تنظیم ارتفاع دارد، از این‌رو ارتفاع تخت شما هر چقدر که باشد، تخت اکسس با آن هماهنگ می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به پایه‌های ضد لغزش، سنسور حساس به گریه نوزاد، ریموت، قابلیت موزیکال و تحمل وزن تا ۹ کیلوگرم اشاره کرد.

تخت کنار مادر و گهواره برقی را از کجا تهیه کنیم؟

شما می‌توانید برای خرید انواع سیسمونی به بازار بهار یا عبدل‌آباد مراجعه کنید اما چنانچه به هر دلیلی امکان خرید حضوری را ندارید، خرید اینترنتی گهواره برقی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در خرید آنلاین امکان بررسی انواع محصولات، جزییات و قیمت‌ها را دارید و می‌توانید برای خرید هر محصول به سراغ نمایندگی اینترنتی آن بروید. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی سیسمونی همچون نی نی لیست نمایندگی چند برند خارجی و ایرانی را در شهرهای مختلف ایران برعهده دارند. اگر قصد خرید سیسمونی اورجینال از برند کیکابو، اکسس، چیپولینو ، چیکو و دیگر برندهای شناخته شده را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به سایت نی نی لیست سر بزنید.

نی نی لیست، خرید نقد و اقساطی سیسمونی

در این مطلب در مورد انواع تخت کنار مادر و گهواره برقی صحبت کردیم و در مورد نکات خرید آن راهنمایی‌هایی را ارائه دادیم. شما می‌توانید برای خرید محصول دلخواه خود به سایت نی نی لیست وارد شوید و مبلغ سفارش خود را صورت نقد و اقساط بپردازید. خرید اقساطی سیسمونی یکی از راه‌هایی است که به شما کمک می‌کند، بهترین تخت کنار مادر را با قیمتی به‌صرفه‌تر تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا