;
تفریح و سرگرمی

خشم‌ات رو چه جوری کنترل می کنی!؟ کافیه یه رودخونه رو انتخاب کنی!

تست شخصیت متکی به انتخاب رود: آیا می دانید چگونه باید خشم خود را کنترل کنید؟ این تست شخصیت را انجام دهید و متوجه شوید! این به شما کمک می‌کند بفهمید کدام رودخانه نگرش شما را نسبت به خشم شما منعکس می‌کند و چگونه می‌توانید از آن دانش برای مدیریت بهتر آن استفاده کنید! هر رودخانه نشان می دهد که شما چگونه خشم خود را کنترل می کنید؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به انتخاب رود همراه شوید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو فک دریایی، اثبات کن که دقت‌ات عالیه!

تست شخصیت متکی به انتخاب رود

آیا کنجکاو هستید که بدانید چگونه خشم خود را کنترل کنید؟ آیا احساس می‌کنید که آن را بیرون می‌دهید یا آن را درون خود نگه می‌دارید؟ تست شخصیت ما سه رودخانه مختلف را بررسی می‌کند که هر کدام رویکرد متفاوتی را برای مقابله با خشم نشان می‌دهند. این تست به شما کمک می‌کند تا بینش خود را در مورد نحوه مدیریت خشم خود به دست آورید و فرصتی را برای تفکر در مورد چگونگی بهبود خود فراهم می‌کند.

شاید بپسندید:معمای شناسایی اشتباه تصویر اداره: اگه نبوغ کارآگاهی داری، اشتباهات این اداره و کارمنداش را پیدا کن!

تست شخصیت متکی به انتخاب رود

شاید بپسندید:با انجام این تست شخصیت میتونی علت کارهایی که انجام میدی و دست خودت نیس را بفهمی!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: دو تا چوب کبریت را جابجا کن تا یک معادله درست بدست آوری!| اگه تو 6 ثانیه این کارو کنی نابغه ریاضیاتی!

.

.

.

شاید بپسندید: یه اشتباه کوچیک تو مزرعه این دختر و پسر خوشکل هست، اون چیه!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب رود

تست شخصیت متکی به انتخاب رود تجربه شما از برخورد با خشم از طریق انتخاب یکی از سه رودخانه مشخص می شود. در پایان آزمون، باید درک بهتری از رویکرد خود برای مدیریت خشم داشته باشید و به خودتان قدرت دهید تا تغییرات مثبت ایجاد کنید. اکنون که تصویر رودخانه مورد نظر خود را انتخاب کردید به تفسیرها مراجعه کنید.

شاید بپسندید:پازل ریاضی با چوب کبریت: با اضافه کردن دو چوب کبریت، یک معادله صحیح درست کنید!

.

.

.

.

احتمالاً  بپسندید:آزمون شناسایی عدد 626: اگه تیزبین باشی سریعاً عدد 626 رو میون اعداد پیدا می کنی!

 

 

 

شاید بپسندید:حکایت تب کرد و مُرد!

تست متکی به انتخاب رود

رودخانه 1: کسانی که در اطراف خشم جریان دارند

افرادی که اولین رودخانه را در تست شخصیت متکی به انتخاب رود انتخاب کردند، دریانوردان ماهر احساسات خود هستند. آن‌ها هرگز اجازه نمی‌دهند خلق و خوی‌شان بهترین حالت را داشته باشد، در عوض ترجیح می‌دهند در اطراف آن مانند رودخانه‌ای در اطراف صخره جریان داشته باشند.

آنها به خشم به عنوان یک مانع نگاه می کنند نه یک دشمن و با احتیاط و احترام به این لحظات نزدیک می شوند. افراد با این شخصیت رودخانه ای به دلیل آرامش و سطح سرشان اغلب به عنوان رهبرانی توانا در مواقع استرس دیده می شوند.

احتمالاً بپسندید: اگه زبل و تیزی، تفاوت های دو تصویر سمور آبی بامزه رو تو 10 ثانیه پیدا کن!

رودخانه 2: کسانی که از خشم راه انحرافی می گیرند

کسانی که رودخانه دوم را در تست شخصیت متکی به انتخاب رود انتخاب کردند رویکرد غیرمستقیم تری برای کنترل خشم خود دارند. آنها به جای اینکه مستقیماً از احساسات عبور کنند، انحرافی را انتخاب می کنند و از آن دور می شوند.

این بدان معنا نیست که آنها کاملاً آن را نادیده می گیرند، بلکه ترجیح می دهند از زاویه ای متفاوت به آن بپردازند. آن‌ها خشم را چیزی می‌دانند که باید برای رسیدن به یک نتیجه مسالمت‌آمیزتر تلاش کرد و اغلب در یافتن راه‌حل‌های سازنده موفق هستند.

شاید بپسندید:ذهن تحلیلی داری یا خلاق!؟ اگه تا به حال نمیدونی، کافیه یکی از مهره های شطرنج رو انتخاب کنی!

رودخانه 3: کسانی که در خشم فرو می روند

افرادی که رودخانه سوم را در تست شخصیت متکی به انتخاب رود گزینش کرده اند،  از رویارویی با خشم خود ابایی ندارند. آن‌ها می‌دانند که تنها راه رهایی از آن عبور است، و مایلند در احساسات خود فرو بروند تا درک کنند که چرا احساس عصبانیت می‌کنند.

افراد با این شخصیت می توانند پرشور باشند، اما در مواجهه با موقعیت های دشوار نیز فوق العاده شجاع و انعطاف پذیر هستند.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانما، همسر واقعی ریچارد است!؟

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب رود استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن:علت مسمومیت مرد با آبمیوه و زنده ماندن زن چه بوده، در حالی که هر دو آبمیوه خوردند!؟

 

 

 

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اجتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی از این چهار زن واقعا باردار هست!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این خانمای خشن همسر این آقای مظلومه!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل ماستمالی کردن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:نقطه ضعف و قوت‌ات چیه،به خصوص اگه با انتقاد روبرو بشی!|یکی از لکه های جوهر رو انتخاب کن تا بفهمی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: حکایت چه کشکی چه پشمی؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: محافظه کاری یا منتقد، کافیه بگی همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل زبان خوش، مار را از سوراخ بیرون می‌ آورد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت وابسته به فهم: وقتی یه اتفاق غیرقابل توضیح برات میوفته، چیکار می کنی!؟

شاید برایتان جالب باشد

کدوم ویژگی ات تو رو متفاوت کرده، اگه خبر نداری کافیه بگی تو تصویر اول چی نظرت رو جلب کرد!؟

اگر فکر می کنی خیلی باهوشی، 1 دونه چوب کبریت را حرکت بده و یک مربع بساز!

 اگه 3 تا تفاوت رو بین تصویر بز بامزه چپ و راست پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

 پازل فکری ریاضی با چوب کبریت: با حرکت دادن دو چوب کبریت، یک معادله صحیح درست کنید!

فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی تا بگم اصلا آدم احساسی و رمانتیک هستی یا نه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا