;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک : اگر باهوشی، فرد مرده را در تصویر شناسایی کن!

آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک: طراح آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک معتقد است که تنها کسانی که دارای قدرت بینایی عالی و دقت بالا هستند می توانند در یک نگاه فرد مرده در تصویر را شناسایی کنند. می توان گفت که به کمک آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک، شما می توانید ثابت کنید که یک فرد نکته سنج، دقیق و تیزبین تمام عیار هستید. اگر می خواهید اطرافیان خود را نیز بسنجید، این آزمون را با آن ها به اشتراک بگذارید.

آزمون شناسایی خطای جالب: اگر در 3 ثانیه خطای جالب تصویر را پیدا کنید، نابغه اید!؟

بنابراین فرصت خوبی است که شما با کمک آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک، ثابت کنید استاد مسلم در انجام آزمون ها و سوالات تصویری هستید و می توانید با توانائی ها و مهارت های شناختی بالای خود، هر معما و سوالی را در کمترین زمان ممکن حل کنید. این روزها بازی فکری فکریو انواع و اقسام معماها و پازل‌های تصویری شبیه آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند، چرا که  مهارت‌های تصویری ما را به چالش کشیده و رشد و توسعه حداکثری آنها را تضمین می کنند.

تیزبینی و هوش خود را با شناسایی خون آشام در غذاخوری اثبات کنید!

بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک، امروز هم  با یکی دیگر از این معماهای تصویری تحت آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک همراه با شماست. با ما همراه باشید.

شاید بپسندید: تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک

در چالش تصویری امروز شما باید بتوانید در یک نگاه فرد مرده در تصویر را شناسایی کنید. آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک از جمله سوالات تصویری است که روند پاسخگویی به آن چندان آسان نیست و شما باید بتوانید با تیزبنی و دقت و تمرکز بالا آن را رمزگشایی کرده و پاسخ دهید.

آزمون شناسایی زامبی: زامبی تصویر کجاست؟ |95 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک نگاه کنید. همانطور که اشاره شد، این آزمون تمرکز و دقت زیادی لازم دارد. لذا تلاش کنید خود و ذهنتان را از تمام دغددغه های زندگی آرام کنید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندید و سپس به تصویر  آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک نگاه کنید.

شاید بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها:تیزبینی خودت را با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر و خطای آن اثبات کن!

آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی اشکال در تصویر: اگر احساس می کنی خیلی تیزبین هستی اشکال تصویر هواپیما را پیدا کن!

.

.

.

.

 

شاید بپسندید:تست هوش اشتباه در عکس: اگر در 3 ثانیه اشتباه تصویر این دو زن را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:یک تست عجیب برای افراد تیز: کدوم زن نیست؟!!

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک

ایا موفق شدید تا فرد مرده را در تصویر آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک پیدا کنید؟ اگر چنین است، باید گفت که شما آدم دقیق و نکته سنجی هستید. فردی که هیچ چیزی از چشمان تیزبین شما پنهان نمی ماند. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید باز هم باید به شما تبریک گفت. شما توانسته اید به خوبی مغز و ذهن خود را ورزش دهید. قبل از اینکه پاسخ را ارائه دهیم، می توانید بار دیگر تصویر آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک و جزئیات آن را بررسی کنید.

برایتان جالب خواهد بود: شناسایی بچه گمشده در باغ وحش: چه کسی بچه را در باغ وحش دزدیده است!؟

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی دزد: چه کسی بچه گربه دزدیده است!؟

.

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود: ببین گوشات شبیه کدوم یکی از گوش های تصویر داخل متن هست،تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

پاسخ آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک: مطمئن هستیم که همه به دنبال شناسایی فرد مرده در میان زنان تصویری بودند که مشغول دیدن لباس ها هستند. مرده تصویر دقیقا در زیر یکی از همین مانکن هاست. به تصویر علامتگذاری شده دقت کنید. پاهای این فرد مرده در تصویر دیده می شود.

شکل ناخن های شما شبیه کدامیکی است؟ | خود را بهتر بشناسید!

 احتمالاً بپسندید: اگر بینایی‌تان مشکلی نداشته باشد باید در 3 ثانیه نوشته تصویر را تشخیص دهید!

پاسخ آزمون بوتیک

 

شاید بپسندید: کدوم شی در تصویر نظرتون رو بیشتر جلب کرد؟ از نتیجه شگفت زده خواهید شد!

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فکر می کنی باهوشی، پس تو 6 ثانیه زندانی تازه وارد را شناسایی کن!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی زن احمق: کدامیک از این دو زن با توجه به فعالیت خود، می تواند یک احمق باشد!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: قابل توجه زرنگا: نکته سنج بودن خود را در آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج اثبات کنید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آزمون شناخت اشتباه وحشتناک تصویر: اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، خطای تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند.

احتمالاً بپسندید: اگر می کنی خیلی تیزبینی، پس اشتباه تصویر اتاق نشیمن را در عرض 5 ثانیه پیدا کن؟

ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 احتمالا بپسندید: آزمون شناخت خون آشام: اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن! 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناخت بیمار در حال مرگ: کدام بیمار با توجه به بریدن لوله سرم ها، اول خواهد مرد!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

این آزمون را نیز امتحان کنید:آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

شاید برایتان جالب باشد

چگونه می خندید!؟| نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در مورد شما افشا می کند!

معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

از لحاظ منطقی کدامیک از این دو عروس با توجه به موقعیت، زودتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرد!؟

قابل توجه باهوشا: با دلیل و منطق بگوئید کدامیک از والدین تصویر، احمق تر و بی فکرتر است!؟

آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی: قابل توجه ریاضیدان ها: به جای علامت سوال، چه عددی باید بگذاریم!؟

کدام بازیکن فوتبالی در رختکن دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا