;
آرایش و زیباییدنیای مد

بزرگ کردن لب: ۸ روش خانگی آسان برای داشتن لب های بزرگ

بزرگ کردن لب: لب های حجیم و بزرگ یکی از شاخص های زیبایی یک زن محسوب می شود. زیرا لب بزرگ بسیار جذاب است و به صورت جذابیت فوق العاده می دهد. در حالی که همه زن ها دارای لب‌های پر و بزرگ نیستند، اما آرزو دارند لب های بزرگ داشته باشند. خوشبختانه راه‌های ساده و طبیعی زیادی برای بزرگ کردن لب وجود دارد. شما می توانید با استفاده از این روش ها در مدت زمان کوتاهی لب های تان را فرم دهید و بزرگ کنید. در بخش آرایش و زیبایی به ۸ روش خانگی فوق العاده موثر و آسان برای بزرگ کردن لب پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: خشکی لب را جدی بگیرید + ۸ دلیل مهم خشک شدن لب ها که حتما باید بدانید  

۸ روش خانگی فوق العاده موثر و آسان برای بزرگ کردن لب

۱.تکه های یخ

بزرگ کردن لب، آیا تا به حال فکر کرده اید که می توانید به سادگی با مالیدن یک تکه یخ روی لب های خود، لب های بزرگ داشته باشید؟ بله، درست است! مالیدن لب با یک تکه یخ نه تنها می تواند به شما کمک کند تا سلول های مرده را جدا کنید، بلکه گردش خون را در پوست لب افزایش می دهد و پوست را سبک، صاف و پرتر می کند (به خصوص اگر لب های خشکی دارید). کافیست حداقل ۱۴ روز از این روش استفاده کنید تا نتایج دلخواه را ببینید. البته بیشتر از ۲ دقیقه ماساژ ندهید.

۲.ماساژ روغن زیتون

شما به راحتی می توانید با ماساژ ملایم لب ها با روغن زیتون، لب های بزرگتر و پرتر را به طور طبیعی بدست آورید. روغن زیتون مملو از آنتی اکسیدان ها و خواص آبرسانی است که نه تنها به شما کمک می کند تا لب های خود را خوش فرم کنید بلکه آن را حجیم می کند.

به سادگی مقداری روغن زیتون مثلاً ۱ قاشق غذاخوری یا کمتر را روی لب های خود بمالید و به آرامی آن را ماساژ دهید. حدود ۵ تا ۶ دقیقه ادامه دهید، تا زمانی که لب های شما تمام روغن را جذب کند. پس از اتمام کار، آن را با آب ولرم بشویید و همین روش را هر روز به مدت دو هفته تکرار کنید.

بزرگ کردن لب

۳.تکنیک مسواک زدن

بزرگ کردن لب، وقتی نمی توانید به چیز دیگری فکر کنید، فقط با یک مسواک خشک لب های خود را مسواک بزنید. مسواک زدن به شما کمک می کند تا از شر سلول های مرده خلاص شوید و آنها را نرم و صاف می کند. جریان خون را بیشتر می کند و لب های شما را شاداب و حجیم می کند. همچنین برای گرفتن نتیجه بهتر و سریعتر می توانید مقداری وازلین یا عسل را روی برس خود بمالید و سپس لب های خود را با آن بشویید. معجزه می کند.

بیشتر بخوانید: ۵ روش خانگی موثر برای داشن لب های نرم، جذاب و صورتی

۴.اسکراب دارچین

دارچین سرشار از خاصیت لایه بردار و مرطوب کنندگی عالی است و یک نرم کننده عالی برای لب ها محسوب می شود. گردش خون را در پوست لب افزایش می دهد و باعث می شود که به طور طبیعی قرمز به نظر برسند. به همین دلیل است که از آن به عنوان یک ماده فعال در بسیاری از اسکراب های لب استفاده می شود.

۵.اسکراب دارچین و شکر

بزرگ کردن لب، درست مانند دارچین، شکر نیز یک لایه بردار عالی است. به سادگی یک پیمانه پودر دارچین، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و شکر را در یک کاسه بریزید. آن ها را خوب هم بزنید تا یک قوام خمیری غلیظ به دست آورید. مخلوط به دست آمده را روی لب های خود بمالید و به آرامی با انگشتان خود به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه ماساژ دهید. سپس لب ها را با آب ولرم بشویید و همین دستور را دو بار در هفته به مدت یک ماه تکرار کنید.

۶.مخلوط وازلین و دارچین

در اینجا یک دستور دیگر بر پایه دارچین برای داشتن لب های پرتر وجود دارد. کافی است یک قاشق غذاخوری وازلین و کمی دارچین را در یک کاسه اضافه کنید. آنها را کاملا مخلوط کرده و خمیر را روی لب های خود بمالید. اجازه دهید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی لب‌های تان بماند و با آب خنک بشویید. حداقل دو بار در هفته همین روش را امتحان کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

بیشتر بخوانید:  رژ لب: ۵ خطر پنهان رژ لب که قبلا نمی دانستید

بزرگ کردن لب

۷.مخلوط موم و دارچین

بزرگ کردن لب، موم زنبور عسل و دارچین با هم باعث حجیم تر شدن لب ها می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ۱ قاشق غذاخوری موم زنبور عسل و ۵ قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک تابه بریزید. مواد را روی شعله قرار دهید تا آب شوند. پس از اتمام، هر کدام نصف قاشق غذاخوری روغن دارچین و عصاره وانیل را در تابه بریزید و همه را با هم مخلوط کنید.

مخلوط به دست آمده را در ظرف بالم لب منتقل کنید و بگذارید خنک شود. حالا می‌توانید این ترکیب را درست مانند یک بالم لب روی لب‌های تان یک بار در روز بمالید و ببینید که جادوی خود را نشان می‌دهد.

۸.روغن انیسون و موم زنبور عسل

روغن انیسون که از گیاه، گیاهی چند ساله آنیس استخراج می شود نیز می تواند برای داشتن لب های پرتر استفاده شود. به سادگی دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل و موم زنبور عسل را در یک تابه بریزید و آن را به مدت ۳۰ ثانیه گرم کنید. پس از ذوب شدن، دو قطره روغن انیسون و روغن بادام را روی مخلوط اضافه کنید و خوب هم بزنید. محتویات را در ظرف کوچکی بریزید و بگذارید خنک شود. حالا یک یا دو بار در روز از آن به عنوان بالم لب استفاده کنید. همین دستور را به مدت دو هفته تکرار کنید و نتیجه دلخواه را بگیرید.

بیشتر بخوانید: با مصرف آلبالو خشک به پزشک نیازی ندارید + ۱۵ معجزه آن

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا