;
تفریح و سرگرمی

روح‌تان تشنه چیست؟ | یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

تست شخصیت نیازمندی روح: کیمیاگری هنر خردمندان است. یک نماد کیمیاگری دارای پتانسیل های فوق العاده ای است که اگر به درستی از آن استفاده کنید، ممکن است معجزه کنید.امروز بخش تفریح و سرگرمی چشمک با تست نیاز روح با کمک نمادها با شماست. تا آخر تست نیاز روح با کمک نمادها همراه باشید تا دریابید روح شما به چه چیزی نیاز دارد.

این روزها تست شخصیت شناسی با حیوانات در بین عموم مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. این تست ها بر اساس عملکرد ضمیر ناخودآگاه شما عمل می کنند و نکات جالبی درباره عادتها و خصوصیات شما می گویند. با تست شخصیت نیازمندی روح، بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: مجموع ارزش میوه ها را در 15 ثانیه بدست آورید!؟

تست شخصیت نیازمندی روح

بیایید در مورد نمادها بیشتر صحبت کنیم. بر کسی پوشیده نیست که یک نماد کیمیاگری قدرت اعصار را در خود پنهان می کند. این قدرت کهن الگوهاست. الگوهای جهان، رمزگشایی شده توسط عارفان جهان. با انتخاب یک نماد می توانید نیازهای روح و روان خود را بهتر بشناسید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت نیازمندی روح همراه باشید.

شاید بپسندید:حکایت شاه عیاس و درباریان چاپلوس | درسی که شاه عباس با مدفوع اسب به چاپلوس های دربار داد!

تست شخصیت نیازمندی روح

بیشتر بخوانید: اگر در 10 ثانیه جواب عبارت آخر را بدست بیاری، نابغه ای!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: با پیدا کردن حلقه ازدواج مانع از کنسل شدن مراسم عروسی شوید!

پاسخ تست شخصیت نیازمندی روح

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی افراد یک نماد خاص را برای همیشه به عنوان گردنبند انتخاب می کنند؟ احتمالاً این اصرار از درون منشعب باشد. اینکه روح ادمها تشنه چیست؟ نمادها دارای قدرت خاص خود هستند. از این رو، این هدف تست است: روح شما تشنه چیست؟ ما نمادها را انتخاب نمی کنیم. بلکه روح ما انجام می دهد. برای انجام این تست:

ابتدا فکر و ذهن خود را از همه چیز خالی کنید.

سپس به تصویر نگاه کنید.

اجازه ندهید مغزتان فکر کند. فقط نگاه.

حال، اجازه دهید قلب شما یک نماد را انتخاب کند.

آیا آماده‌اید در مورد نماد روح خود و معنای آن بیشتر بدانید؟

در اینجا معنای انتخاب شما در تست شخصیت نیازمندی روح آمده است

شاید بپسندید: یکی از اشکال را انتخاب کن تا بگم برای شاد بودن دائمی چی کار باید بکنی!؟

.

 

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 20+20=0، 21+21=4 و 22+22=8 باشد 23+23=؟ چند می شود!؟

تست شخصیت نیازمندی روح

انتخاب شیر

شیرها نماد خورشید و نیاز شما به کنترل سرنوشتتان هستند.

مشکل:

اگر شیر را انتخاب کردید، احتمالاً باید از چیزی که با تلاش بسیار ساخته اید فرار کنید. شیر نماد خورشید، منبع نهایی قدرت است. از این رو، شیر برابر است با تسلط. شما بهترین کاری را که می توانستید انجام داده اید تا زندگی ای را که دارید بسازید. اما اکنون احساس می کنید تحت سلطه مسئولیت های آزاردهنده خود هستید. از این رو، شما متعجب هستید که آیا باید راه دیگری را امتحان کنید. مسیر دیگری از زندگی…

بیشتر بخوانید: اشتباهات منظره دریا را پیدا کنی، در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

راه خروج:

آیا زندگی فعلی شما بیش از حد شما را آزار می دهد؟ یا لازم است یک بار دیگر هوای آزادی را تنفس کنی؟ آیا اگر فرصتی داشتید مسیر دیگری را در زندگی انتخاب می کردید؟ دلیلی وجود دارد که چرا کاری را انجام دادید. هنگامی که این را پذیرفتید، خواهید دید که می توانید به طور موثر راه هایی برای مدیریت مسئولیت های خود بیابید.

توصیه: با انتخاب های خود صلح کنید زیرا این شما هستید که آنها را انجام داده اید. خرد شما نیز در حال تکامل است. بنابراین، اگر می خواهید آزاد شوید، می توانید. سرنوشت همیشه در دستان شماست.

شاید بپسندید:چیستان: کدام حیوان است که سه حرف اولش یک عدد، دو حرف آخرش عضو بدن است!؟

انتخاب ساعت شنی

ساعت شنی نمادی از اجتناب ناپذیری، دایره زمان است.

مشکل:

اگر ساعت شنی را انتخاب کرده اید، احتمالاً احساس می کنید در زمان به دام افتاده اید. زمان برای شما در گذشته به دلیل یک تجربه غم انگیز یا اتفاق دردناک متوقف شده است. از این رو احساس می کنید کم کم در حال غرق شدن هستید، بدون انرژی و انتظار دارید اتفاقات اجتناب ناپذیر رخ دهد.

راه خروج:

پیری نیز بخشی از زندگی و مرگ است. همه ما به دنیا می آییم، بزرگ می شویم و می میریم. با این حال این چیزی نیست که ما باید از آن ترس داشته باشیم. با زمان صلح کنید.  اگر می توانید، با گذشته نیز صلح کنید. این چیزی است که شما را به کسی که در حال حاضر هستید تبدیل کرده است. شما خیلی قوی تر از قبل هستید.

توصیه: سعی کنید از این به بعد بهترین تصمیم ها را بگیرید. در زمان حال زندگی کنید. شما توانا هستید. زمان دوست شماست.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: عدد 55 را میان اعداد 56 پیدا کنید!

انتخاب ماه

نیروهای قمری با احساسات و حقایق پنهان مرتبط هستند.

مشکل:

اگر ماه را انتخاب کردید، قلبت میدان جنگ است. چیزی که در اعماق وجود شما قوی است نمی تواند به شما اجازه خوابیدن دهد. احتمالاً این نیرو به تازگی بیدار شده است و شما را نیز شب ها بیدار نگه می دارد. این احساس پنهانی که شما را تمام شب بیدار نگه می دارد چیست؟ آیا خشم، نفرت، خشم یا فقط اشتیاق است؟

راه خروج:

روح شما نیاز به یافتن آرامش دارد. بهترین راه برای دستیابی به آن قرار دادن این احساسات در معرض نور خورشید و تصدیق وجود آنهاست. پذیرش آنها آغاز است. رازداری چیزی است که احساسات تاریک را بسیار قدرتمند می کند. هنگامی که آنها افشا می شوند، دیگر تأثیر زیادی بر ما ندارند.

توصیه: یاد بگیرید که احساسات خود را بیان کنید. پنهان کردن یا سرکوب آنها به شما آسیب می رساند.

انتخاب کلید

کلیدها همیشه با درک ما در مسیر زندگی مرتبط بوده اند.

مشکل:

اگر کلید را انتخاب کردید، روح شما به شدت به پاسخ نیاز دارد. مسیری که می روید باعث شده است که هر چیزی را که زمانی غیرقابل انکار می دانستید زیر سوال ببرید. ممکن است ندانید کجا را نگاه کنید یا ممکن است از جستجو خسته شده باشید. در یک نقطه، شما احساس می کنید که در حال حاضر هیچ چیز برای شما جالب نیست. همچنین ممکن است احساس بی حوصلگی کنید.

راه خروج:

اکنون زمان آن است که حقیقت مانند خورشید بدرخشد. کلید نشان دهنده تمایل شما برای باز کردن دروازه های قلمروها و مسیرهای دیگر است. علاوه بر این، کلید تجلی روح شماست تا به شما کمک کند از زندگی فعلی خود فراتر رفته و به دنبال هیجانات و تجربیات بیشتری باشید.

توصیه: راهی برای سفر پیدا کنید. این به شما کمک می کند با افراد دیگر ملاقات کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. اراده خود را برای ماجراجویی دوباره فعال کنید.

انتخاب خمسه یا پنجه

Hand Hamsa با محافظت از نیروهای شیطانی مرتبط است.

مشکل:

اگر خمسه یا پنجه را انتخاب کرده اید، احتمالاً هدف جادوی شیطانی قرار گرفته اید. روح شما تشنه آزادی است. ممکن است قبلاً متوجه علائم عجیب و غریبی شده باشید که سعی می کنند در مورد این وضعیت به شما هشدار دهند.

راه خروج:

عارفان هندی به ما می گویند که آزادی، حتی در تاریک ترین زمان ها، در دستان ماست. این ما هستیم که به دام افتادیم و همیشه به ما بستگی دارد که خود را آزاد کنیم. برای انجام این کار، باید خود را در آغوش بگیریم و ببخشیم. این عشق روح ما را که قدرت نهایی ماست، تقویت می کند.

توصیه: زمانی را برای استراحت و تجدید انرژی خود پیدا کنید.

کیمیاگری چیست؟

کیمیاگری هم به معنای شکل اولیه تحقیق در طبیعت است و هم شاخه فلسفه و روحانیت که هر دو دارای عناصری از شیمی، فلزکاری، فیزیک، پزشکی، اخترشناسی، نمادشناسی، عرفان، اعتقاد به عالم ارواح و هنر هستند. کیمیاگری در بین‌النهرین، مصر باستان، ایران، هند، چین، یونان، روم، در تمدن اسلامی، و سپس در اروپا تا قرن ۱۹ – به صورت یک شبکه پیچیده از مکاتب و نظام‌های فلسفی در طول دست کم ۲۵۰۰ سال رواج داشته‌است.

کیمیاگری غربی همواره ارتباط تنگاتنگی با هرمتیسیزم، یک نظام فلسفی و روحانی که ریشه‌های آن در هرمس تریسمجیستوس، خدا و کیمیاگر اسطوره‌ای مصری-یونانی است. هر دو رشته بر ظهور روسیکروسینیزم، یک جنبش مهم مخفی در قرن هفدهم تأثیر گذاشتند. در اوایل عصر جدید، هم‌زمان با تبدیل کیمیاگری به شیمی، جنبه‌های عرفانی و سحرآمیز کانون توجه کیمیاگری روحانی مدرن واقع شد، که در آن کار با مواد صرفاً به عنوان نمادهای دگرگونی روحانی در نظر گرفته می‌شود.

امروزه، این شاخه به خاطر جنبه‌های عرفانی، اسرارآمیز و هنری آن عموماً مورد توجه مورخان علم و فلسفه قرار دارد. با این وجود، کیمیاگری یکی از منادیان اصلی دانش جدید بوده، و بسیاری از مواد و فرایندهای کیمیاگری باستان همچنان نقطه اتکای صنایع شیمی و فلزکاری مدرن است.

امیدوارم از تست شخصیت نیازمندی روح استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: دخترک واقعی رو بین عروسک ها شناسایی کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آدم قاطع هستی یا منفعل | با انتخاب یک سگ در تصویر متوجه خواهید شد!

چیستان: آن چیست که هر چه بیشتر باشد، کمتر می بینید!؟

معمای هوش: با دلیل بگو چه کسی دروغ می گوید و یک جاسوس است!؟

حکایت جالب و شنیدنی گوژپشت و خیاط از سری داستانهای هزار و یک شب!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا