;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

15 هنرمند و فرد مشهوری که در فقر بزرگ شدند!

افراد مشهوری که در فقر بزرگ شدند: هر روز که در تلویزیون یا اخبار سلبریتی ها را می بینیم با خودمان می گوئیم، احتمالا همه شان با ارتباطات و موقعیت های اجتماعی و مالی که داشتند به این مرحله رسیده اند. البته که این حرف برای برخی از افراد مشهور کاملا درست است، اما برای برخی دیگر هم کاملا نادرست است. برخی از آنان در فقر رشد کردند و سپس توانستند به موفقیت امروزشان دست پیدا کنند. امروز با مطلب افراد مشهوری که در فقر بزرگ شدند همراه شوید.

احتمالا بپسندید: بهنوش بختیاری شماره مامانشو چی سیو کرده؟ جالبه + عکس

بیشتر بخوانید: ژیلا صادقی مجری تلویزیون اعتراف کرد که اقامت آمریکا رو داره + علت زندگی در ایران

افراد مشهوری که در فقر بزرگ شدند

در این مطلب از سری مطالب سینما به معرفی 15 افراد مشهوری که در فقر بزرگ شدند، پرداخته شده است. با مجله خبری چشمک همراه باشید. این افراد عبارتند از:

 جیم کری

جیم کری زمانی که کودکی بیش نبود، خانه اشان را از دست دادند و مجبور شدند در یک ون زندگی کنند. او در سن 15 سالگی مدرسه را رها کرد تا به خانواده کمک کند. این روزها، کری به خوبی به عنوان مرد بامزه  هالیوود فعالیت می کند.  شوخی هایش، او را به طرز شگفت انگیزی ثروتمند کرده است. نقش های بدنام در Dumb & Dummer، Ace Ventura و In Living Color ارزش بازیگری او را به بیش از 150 میلیون دلار رساند.

افراد مشهوری که در فقر بزرگ شدند

لئوناردو دی کاپریو

دیگر سلبریتی معروف که در فقر بزرگ شد لئوناردو دی کاپریو است. او دوران کودکی سختی داشت. آماده شدن برای نقش های دراماتیک او در تایتانیک یا راننده تاکسی مطمئناً پیاده روی در پارک نبود، اما در مقایسه با مبارزاتی که لئوناردو دی کاپریو در زندگی واقعی با آن روبرو بود، چیزی نبود. او در مصاحبه ای با وب سایت مترو گفت که او در فقر بزرگ شده است و محیطی که او در آنجا رشد کرد مملو از مواد مخدر و فحشا بوده است. این روزها، دی کاپریو می تواند برای هر نقش آفرینی در یک فیلم 25 میلیون دلار دستمزد دریافت کند. او همچنین صاحب جزیره ای است که قصد دارد آن را به یک اقامتگاه بوم گردی تبدیل کند.

 رالف لورن

آن طور که خود اشاره می کند در کودکی تنها هدفش میلیونر شدن بود. در آن زمان، او به عنوان کوچکترین فرزند مهاجران فقیر یهودی در برونکس زندگی می کرد. او در ارتش نام نویسی کرد و قبل از تبدیل شدن به یک نماد تجاری در Brooks Brothers به ​​عنوان منشی کار کرد.

لورن امپراتوری مد خود را با کراوات های پهن آغاز کرد (روند مد غیر معمول در آن زمان)، و پس از فروش بسیار، خط پولو خود را راه اندازی کرد که او را در سرزمین شهرت و ثروت تثبیت کرد. امروزه دارایی خالص او 7 میلیارد دلار برآورد شده است.

دالی پارتون

دیگر سلبریتی معروف که در فقر بزرگ شد و امروز نماد موسیقی کانتری است. دالی پارتون، فقیرانه بزرگ شد. او در یک کابین یک اتاقه در جنگل با کف خاکی و پول بسیار کم بزرگ شد. صرف نظر از 500 میلیون دلار و دارایی خالص رو به رشد او، عادت های قدیمی به سختی از بین می روند. پارتون در مورد سبک زندگی‌اش در حال حاضر و به عنوان یک کودک فقیر به نشریه تایم گفت: نمی توانم پول زیادی برای خرید لباس یا مبلمان خرج کنم. نمی‌توانم آنقدر پول برای یک چیز خرج کنم. آن هم پولی که بابای بیچاره من می توانست خانواده اش را پنج سال با آن بزرگ کند!

 اپرا وینفری

زندگی امروز اپرا وینفری یکی از ثروتمندترین زنان خودساخته در جهان از دید نشریه فوربس با رشد او در روستایی می سی سی پی در مزرعه مادربزرگش فاصله زیادی دارد. او از یک خانه شبانه روزی در میلواکی که در میان فقر شدید و تجاوز جنسی احاطه شده بود به خانه پدرش در نشویل، تنسی رفت. او کالج را زودتر رها کرد تا کار خود را در رسانه آغاز کند.

اپرا وینفری

چند دهه بعد، وینفری یک زن افسانه ای کارآفرین شد. شرکت او، هارپو پروداکشنز، مسئول برخی از نمایش‌های موفق روزانه، از جمله نمایش اپرا وینفری، ریچل ری، و دکتر فیل است. دارایی خالص او نزدیک به  2.9 میلیارد دلار است.

جی زی

سلبریتی معروف که در فقر بزرگ شد.  رپر Shawn Carter که با نام Jay-Z نیز شناخته می شود، یکی از ثروتمندترین نوازندگان و کارآفرینان آمریکایی است. او صاحب یک خط تولید لباس، یک شرکت ضبط، شرکت سرگرمی و حتی مالک بخشی از بروکلین نتس است. این مسئله با منطقه فقیرنشین بروکلین که او در آن بزرگ شد، فاصله زیادی دارد و برای گذراندن زندگی اش در خیابان ها دستفروشی می کرد.

جی زی ۸۱۰ میلیون دلار سرمایه  دارد. اما وقتی او با بیانسه ازدواج کرد، مجموع دارایی خالص آنها به 1.16 میلیارد دلار رسید.

جی.کی. رولینگ

ارزش جی.کی.رولینگ بیش از آن چیزی است که بتوانیم حساب کنیم. اما قبل از نوشتن مجموعه هری پاتر، او یک مادر مجرد بود که با کمک های دولتی در انگلستان زندگی می کرد. او به دیلی میل گفت: «به یاد دارم 20 سال پیش چیزی نمی خوردم تا دخترم غذا بخورد. شب هایی را به یاد می آورم که به معنای واقعی کلمه پول نداشتم. من برای دریافت پول هر کار سختی انجام می‌دادم و تا آنجا که می‌توانستم کار کردم.

اکنون، او به لطف رمان‌های هری پاتر که در گیشه‌های خیره‌کننده و جک‌پات‌های خرده‌فروشی اقتباس شده‌اند، از صفر به میلیاردر تجاری تبدیل شده است.

هوارد شولتز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل استارباکس امروز مالک یک غول جهانی قهوه است. دارایی خالص شخصی او بالغ به 3.2 میلیارد دلار است. او به Business Insider گفت که الهام گرفتن برای موفقیت و انگیزه از تماشای تلاش والدینش برای گذران زندگی در دوران کودکی او ناشی شده است.

مارک والبرگ

مارک به عنوان یک موش معمولی خیابانی کار خود را آغاز کرد و مرتباً به دلیل دزدی اتومبیل و مواد مخدر و دیگر اتهامات جزئی مورد توجه پلیس قرار گرفت. اکنون، تمام خانواده والبرگ موفق هستند.  برادر بزرگ او، پل والبرگ، مدیریت زنجیره ای بسیار تحسین شده واهولبرگ را بر عهده دارد. مارک والبرگ به‌عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و مغز متفکر فیلم‌هایی مانند تد، اطرافیان، و ترانسفورمرز، به ثروت رسیده است.

افراد مشهوری که در فقر بزرگ شدند

جول

جول به عنوان یک کودک بی خانمان در آلاسکا بزرگ شد و به CNN Money گفت که اغلب به دزدی متوسل می شود. او گفت که به دلیل وضعیتش، مردم با او طوری رفتار می کردند که او “مسری” است. هنگامی که او 19 ساله بود، او را در یک کافی شاپ کشف کردند، با او یک قرارداد بزرگ امضا کردند و او برای همیشه با روزهای بد گذشته خود خداحافظی کرد.

لری الیسون

هر کسی که تا به حال در یک دفتر کار کرده است می تواند از لری الیسون برای اختراع شرکتی اش تشکر کند. او به عنوان بنیانگذار اوراکل یکی از ثروتمندترین میلیاردرهای جهان است. از نظر سیستم‌های نرم‌افزاری، اوراکل تقریباً با مالکیت شرکت‌های برجسته‌ای مانند PeopleSoft، Taleo، Pillar Data Systems و غیره برتری دارد.

این غول کسب و کار احتمالاً هرگز تصور نمی کرد که در فهرست فوربس در کنار افرادی مانند بیل گیتس و مارک زاکربرگ زمانی که در خانواده ای طبقه پایین در ساوت ساید شیکاگو بزرگ می شد، قرار بگیرد. اما او ثابت می کند که حتی با ترک تحصیل نیز می تواند موفق شود.

جنیفر لوپز

دیگر سلبریتی معروف که در فقر بزرگ شد. سبک زندگی او اکنون سبک تجملاتی است، اما جنیفر لوپز، که در برانکس بزرگ شد، زمانی فقیر و بدبخت بود. وقتی لوپز خانه را ترک کرد تا به دنبال رقص برود، در استودیوی رقص خود می خوابید. من و مادرم با هم به هم زدیم. من نمی خواستم به دانشگاه بروم. می خواستم تمام وقت رقص را امتحان کنم. من بی خانمان بودم،» او این مطالب را در گفتگو با  مجله W مطرح کرد.

افراد مشهوری که در فقر بزرگ شدند

استیون کینگ

استیون کینگ پس از جدایی والدینش مجبور شد از پول کمی که داشتند برای مراقبت از مادربزرگش استفاده کند.کینگ از سود اندکی که از فروش داستان‌های کوتاه به‌دست می‌آورد، برای تامین هزینه زندگی اولیه‌اش استفاده کرد تا اینکه سرانجام به عنوان رمان‌نویس ترسناکی که امروز می‌شناسیم، بزرگ شد. دارایی کینگ 400 میلیون دلار است.

شانیا تواین

شانیا تواین قبل از تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان زن در تمام دوران، در خانه‌ای فقیرانه و دورافتاده در خارج از انتاریو، کانادا زندگی می‌کرد. ناپدری او با خانواده بدرفتاری می کرد و وقتی پدر و مادرش در یک تصادف رانندگی فوت کردند، او مجبور شد خواهر و برادر کوچکترش را به تنهایی بزرگ کند.

امروزه، او با فروش بیش از 75 میلیون آلبوم در سراسر جهان، به موسیقی مدرن کانتری اعتبار داده است. دارایی خالص او بیش از 350 میلیون دلار است.

هیلاری سوانک

به گزارش سی بی اس، ستاره میلیون دلاری زمانی زندگی همراه با بی پولی را تجربه می کرد. او در یک پارک تریلر در واشنگتن بزرگ شد. سپس، در 15 سالگی، او و مادرش به لس آنجلس نقل مکان کردند و برای چند هفته در ماشین زندگی کردند در حالی که سوانک رویای بازیگری خود را تعقیب می کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یک =

دکمه بازگشت به بالا