;
تفریح و سرگرمی

دیدن پرنده های سبز فقط برای افراد چشم عقابی امکان پذیر است!

تست قدرت بینایی با پرنده های سبز: از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در تست قدرت بینایی با پرنده های سبز با پیدا کردن پرنده هایی که می شود آنها را به سختی در میان شاخه های درخت تشخیص داد، می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با پرنده های سبز همراه باشید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن صاحب گاو ثابت کن چشمات مثل شاهینه!

تست قدرت بینایی با پرنده های سبز

بدون یک چشم ماهر آموزش دیده،تشخیص “پرنده های آوازخوان” که کاملاً در این عکس از تست قدرت بینایی با پرنده های سبز، پنهان شده اند غیرممکن است. اسماعیل شریف، 41 ساله، عکاس حیات وحش است که در عکاسی از حیوانات مختلف در محیط طبیعی آنها تخصص دارد. مجموعه تصاویر او  از پلنگ های برفی بسیار معروف است. اما تصاویر متعددی از دیگر حیوانات از جمله پرندگان، خزندگان و … نیز ارائه کرده است. این عکاس امروز تصویری از چندین پرنده زیبا را در میان شاخ و برگ های یک درخت ارائه کرده  است. مجله خبری چشمک نیز این عکس را با عنوان تست قدرت بینایی با پرنده های سبز در این مطلب منتشر کرده است.

این عکس در منطقه اسپیتی در هیماچال پرادش، هند گرفته شده است. مجموعه تصاویر او به همراه رمانش تحت عنوان«نگاه پلنگ برفی»، در هشت سال گذشته لقب «مرد پلنگ برفی هند» را برای او به ارمغان آورده است. او از تصاویر خود برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرده. در تصویر ذیل او معتقد است که یک نگاه تیز بین تنها می تواند پرنده های زیبا را در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهد.

در این آزمون که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 24 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه پرنده های کوچک و زیبا را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تصویر تست قدرت بینایی با پرنده های سبز را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: دانش آموزی که داره تقلب می کنه رو شناسایی کن!

تست قدرت بینایی با پرنده های سبز

شاید بپسندید: چیستان: پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر اردک خوش تیپ را پیدا کن!

تست قدرت بینایی با پرنده های سبز

آیا هنوز در جستجوی پرنده های تصویر هستید؟

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: ماهی کجاست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با پیدا کردن پاسخ عبارت سوم دایره و مربع ثابت کن نابغه ای!

پاسخ تست قدرت بینایی با پرنده های سبز:به مرکز تصویر دقت کنید. آیا توانستید آن را تشخیص دهید. او کاملا خود را در میان درخت مخفی کرده اند. اما می توان آنها را شناسایی کرد.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 8=56، 7=42، 6=30، 5=20، 3=؟ چند می شود!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با پرنده های سبز

امیدوارم از تست قدرت بینایی با پرنده های سبز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: کدام محصول تصویر از چوب درختان تهیه نشده است؟

چیستان: آن چیست که بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

آزمون تمرکز: همسر کشاورز کجاست!؟

اگر صورتک خوک را در تصویر پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا