;
تفریح و سرگرمی

اگر در نگاه اول اشتباه تصویر شترها را پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیزه!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر شترها: یکی از مطالبی که در شبکه های اجتماعی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است، اشتباهات موجود در تصاویر است. گاهی تصاویری منتشر می شوند که ممکن است با نگاه سطحی هیچ مشکلی نداشته باشند، اما یک ذهن تیزبین و خلاق می تواند در یک نگاه ، اشتباه یا اشتباهات موجود در تصویر را شناسایی کند. مجله خبری چشمک نیز به صورت مرتب و مستمر در بخش تفریح و سرگرمی نمونه این تصاویر را منتشر می کند.

این تصاویر می توانند سطح دقت و تمرکز هر فردی را افزایش دهند. به واقع زندگی امروزی علاوه بر مشکلات فراوان دیگرش، کم تحرکی و کمبود فعالیت را به همراه دارد. شاید کم تحرکی باعث بوجود آمدن بیماری های دنیای مدرن نیز شده باشد. فراموشی، آلزایمر و … نمونه این بیماری هاست که می تواند هر فردی را درگیر کند. اما افزایش فعالیت های مغز می تواند، این عنصر حیاتی و مهم را از بیماری حفظ نماید. با  مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشتباه تصویر شترها همراه باشید و مغز خود را خوب ورزش دهید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام میوه است که در اسمش یکی از اجزای چهره پنهان است!؟

آزمون شناسایی اشتباه تصویر شترها

بدین ترتیب انواع و اقسام بازی های فکری نظیر تست ها، سوالات هوش، معماهای تصویری و … فرصت مناسبی را فراهم می کند تا لحظاتی را از دل مشغولی های زندگی روزانه خود نجات دهیم. این بازی ها می تواند وضعیت بهتری را برای زندگی ما فراهم کنند. مغز فعالیتش افزایش پیدا کرده و به تبع آن مهارت های شناختی ما افزایش پیدا کند.

در تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر شترها شما با تصویری از صحرا و شترهایی روبرو هستیم. در نگاه اول همه چیز عادی است. اما اگر خوب دقت کنید، یک اشتباه فاحش در تصویر خواهید دید. اگر آماده هستید به تصویر ذیل نگاه کنید. البته برای این که آمادگی کافی به دست آورید، ابتدا چشمان خود را ببندید. سپس لحظه ای مکث کنید. سپس به تصویر نگاه کنید. شما باید در یک لحظه خطا یا اشتباه موجود در تصویر را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: با حل کردن این معمای ریاضی،اثبات کن نابغه ای!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر شترها

شاید بپسندید:تست تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 437 شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: آزمون دقت ذهن: کدام خروس آهنگساز با بقیه فرق دارد!؟

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر شترها

احتمالا توانسته اید اشتباه موجود در تصویر را شناسایی کنید. اگر هنوز بدنبال پاسخ هستید ایرادی ندارد می تواند به بالا برگشته و با دقت تمام جزئیات تصویر را بررسی کنید. احتمالا بتوانید اشتباه را شناسایی کنید. اگر شما در نگاه اول اشتباه را شناسایی کرده باشید، باید گفت که از نهایت دقت وتمرکز و جزئی نگری برخوردار هستید. اما اگر هم متوجه نشده اید، اشکالی ندارد. آزمون شناسایی اشتباه تصویر شترها و آزمون های مشابه می تواند یک تمرین عالی برای توسعه مهارت های شناختی باشد.

شاید بپسندید:اگر فکر می کنی نابغه ریاضیاتی در 10 ثانیه، پاسخ عبارت ریاضی را بدست بیار!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گوسفند در میان چهره های بابانوئل، اثبات کنید که چشمان تیز مثل عقاب دارید!.

بله شما کاملا درست حدس زدید. اشتباه مربوط به شترهاست! وقت آن است که پاسخ صحیح را برای شما فاش کنیم. اشتباهی که باید در این تصویر مشاهده می شد، نبود سایه شتر است. در واقع، منطقی نیست که در وسط بیابان، جایی که خورشید در اوج خود قرار دارد، فقط تپه ها سایه های خود را داشته باشند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر سگ گوش دراز را پیدا کنید!

جواب شناسایی اشتباه تصویر شترها

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه تصویر شترها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل مرغ همسایه غاز است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تست شخصیت: در نگاه اول، چی دیدی تا بگم کلاً چه جور شخصیتی داری!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

در این تصویر مرد خون آشام، چه اشتباهی وجود دارد!؟

با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر خودش را پلیس جا زده!؟

آزمون تمرکز: تعداد الاغ های تصویر را در 10 ثانیه شناسایی کن!

داستان شنیدنی چهل دروغ: حکایت چوپانی که با گفتن 40 دروغ، داماد پادشاه شد! 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا