;
تفریح و سرگرمی

باهوشا بگن: کدومیکی از این دو تا زن قاتل هست!؟

آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل: مجله خبری چشمک با معماها و سوالات تصویری منتشر شده، به خوبی ذهن و مهارت های شناختی مخاطبان خود را به چالش بکشد. این سوال تصویری از جمله سوالاتی است که می تواند به خوبی مهارت ها و حتی میران هوش شما را مورد آزمایش قرار دهد. قاتل کدام زن است؟ باید گفت که آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل به نحوی طراحی می شوند که برای پاسخگویی باید از نهایت دقت، تمرکز و نکته سنجی خود استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل همراه باشید.

همان گونه که بارها اشاره کرده ایم و محققان و کارشناسان حوزه سلامت بر آن تأکید کرده اند، بازی های فکری علاوه بر محک زدن توانائیهای شناختی شما، می توانند سبب رشد آن ها شوند. سرگرمی برای برای شما به ارمغان آورده و در نهایت قدرت منطق و تحلیل شما را افزایش دهند. آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل از جمله همین آزمون هاست که ذهن و مغز شما را به چالش کشیده و سبب رشد توانائیهای شناختی شما خواهد شد. برای حل آزمون تنها 4 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:فقط افراد باهوش می توانند با حرکت دادن 1 چوب کبریت، معادله غلط را اصلاح کنند!

آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل

به تصویر خوب نگاه کنید. در این تصویر شاهد حضور دو زن هستیم. در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد. زنان تصویر، زنان عادی ای هستند. اما اگر خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که دقیقا این گونه نیست یکی از زنان تصویر آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل، فرد قاتلی هست که بسیار خونسرد مشغول فعالیت های شخصی خود است. سوالی که در آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل مطرح می شود این است که کدامیک از دو زن تصویر، یک قاتل است؟

پس با توجه به تصویر و توضیحات بالا، با دقت و تمرکز کامل، تصویر آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل را بررسی کنید. تحلیل و منطق شما می تواند به حل این ازمون کمک کند. پس چشمان خود را ببندید. نفس عمیقی بکشید و سپس چشمان خود را باز کرده و به دقت زوایای آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل را نگاه کنید. یادتان باشد که تنها 4 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی حساب به دینار بخشش به خروار!

آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام دو شهر است که بخش اول اسم آن هم نام خاک است!؟

.

.

 

.

احتمالاً بپسندید: یکی از دروازه ها را که دوست داری باز کنی انتخاب کن تا از پتانسیل های بالقوه خودت باخبر بشی!

 

 

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: نام کدام پرنده است که اگر یک حرف به آخرش اضافه کنی نام پرنده دیگری می شود!؟

پاسخ آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل

یافتن پاسخ آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل برای بسیاری از مخاطبان وب سایت چشمک آسان است. ما مطمئن هستیم که مخاطبان چشمک، به سطح بالایی از توانایی فردی و شناختی دست یافته اند. اما در صورت پیدا نکردن پاسخ می توانید با انجام آزمون های بیشتر، مغز خود را تمرین دهید. در آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل نیز می توانید از فرصت دوم استفاده کنید.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو گارسون یک قاتل است!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: زن بیمار مدعی است که دکتر پای دیگری را به او پیوند زده است!؟ آیا راست می گوید!

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: قدرت بینایی خود را آزمایش و 5 تفاوت تصویر را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید (اگر می توانید!)

پاسخ آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل: بسیاری از افراد با دیدن تصویر فرد سمت راست او را قاتل معرفی کردند. در صورتی که وسایل روی میز نشان می دهدکه او یک کارآگاه است و در جستجوی رمزگشایی جنایت است. قاتل فرد سمت چپ است. به چوب بیسبالی که او در زیر بالشت قرار داده است نگاه کنید. کلاه گیس و عینک افتابی برای اینکه شناسایی نشود و در صورت ثبت توسط دوربین، چهره واقعی او هیچ وقت شناخته نشود.

شاید بپسندید: چابکی ذهنی‌ات رو با پیدا کردن عدد 219 اثبات کن! | فقط 5 ثانیه وقت داری!

پاسخ آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل

احتمالاً بپسندید: داستان شنیدنی ابن سیرین و زن هوس باز!

امیدوارم از آزمون شناخت فرد مشکوک به قتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:آیا احساساتی و عاطفی هستی، کافیه بگی در نگاه اول در تصویر چه دیدی!؟

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:با پیدا کردن 3 تفاوت تصویر دخترک، تیزی خودت رو اثبات کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:قدرت دیدت رو با پیدا کردن یوزپلنگ تصویر محک بزن! | فقط چشم عقابیا متوجه میشن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط تیزبین ها میتونن بز کوهی که خودش رو میون صخره ها استتار کرده، شناسایی کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قدرت بالقوه ات چیه!؟ اگه خبر نداری یکی از تصاویر کارتونی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت مرد نابینای نکته سنج که قماربازان شهر را ضربه فنی کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم معلم ماهی گندیده را درون کیف خانم مدیر گذاشته!؟ | فقط باهوشا میتونن معلم شیطون رو پیدا کنن!

شاید برایتان جالب باشد

خرس قطبی تصویر را پیدا کن!| فقط تیزبین ها موفق میشن!

باهوشا بگن: کدومیکی از افراد حاضر در کافه قاتل است!؟

چیستان: سه دکان تو در تو است که اولی چرم فروش دومی پرده فروش سومی یاقوت فروش است!

اگه تیزبین هستی زنی که متأهله را شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا