;
تازه ها

آدم های بی ادب بیشتر متولد چه ماهی هستن؟

بی ادبی : آیا تا به حال افرادی را دور و بر خودتان دیده اید که خیلی راحت صحبت می کنند و این راحتی گاهی به ناراحتی اطرافیانشان ختم می شود؟ شاید به اصطلاح از نظر دیگران بی ادب به نظر برسند؛ اما در واقع آن ها می خواهند که حرف خود را خیلی رک و پوست‌کنده بزنند که در این قسمت از تازه ها قصد داریم بر اساس طالع بینی این افراد را به شما معرفی کنیم.

همین ابتدای امر برای جلوگیری از هر نوع سوء تفاهم بگوییم که همه افرادی که متولدین این ماهها هستند، افراد بی ملاحظه و بی ادبی نیستند بلکه تعداد کمی از آنها به دلیل ملاحظه نکردن اطرافیان خود گاهی صحبتی می کنند که بی ادبی تلقی می شود پس حتما قرار نیست اگر متولد هر کدام از این ماهها باشید، فرد بی ادبی تلقی شوید. از طرف دیگر همیشه در مطالب مشابه و سری مشخصات جالب متولدین ماهها گفته ایم که این نکات بیشتر جنبه سرگرمی دارند.

بیشتر بخوانید: دختر متولد چه ماهی، بیشتر از بقیه خواستگار داره؟

۱.بهمن

بی ادبی، بهمن ماهی ها افراد خیلی خلاق و نوآوری هستند. به حقوق بشر خیلی زیاد توجه می کنند؛ اما همیشه منطقی رفتار نمی کنند. گاهی خیلی تند و تیز صحبت می کنند و شاید رفتارشان بی ادبانه به نظر برسد و اطرافیان را ناراحت کند.

احتمالاً بپسندید: اگر به این 8 کار عادت داری، آنها را کنار بذاز چون ضریب هوشی ات رو پایین میاره!

بی ادبی

۲.مرداد

بی ادبی، مرداد ماهی ها همیشه ایده های ناب در سر دارند؛ اما گاهی اوقات آنقدر عصبانی می شوند که هیچ کس جلودار آن ها نیست و خیلی راحت حرف شان را می زنند و ممکن است یک رفتار بی ادبانه از خود نشان دهند.

شاید بپسندید: ۱۴ کاربرد جوش شیرین در شستشو و نظافت خانه که باورتان نمی شود!

۳.آبان

آبان ماهی ها افراد ماجراجویی هستند؛ بنابراین ممکن است در بعضی از شرایط در لیست افراد بی ادب قرار بگیرند. بی ادبی آن ها زمانی است که از موضوعی عصبانی باشند که خیلی راحت آن را به زبان می آورند. اگر هم دیگران بخواهند آن ها را متهم به اشتباه کردن کنند، احتمالاً با بی ادبی آن ها مواجه می شوند.

احتمالاً بپسندید: ۹ خواص آفتاب پاییز و رازی که نمی دانستید!

۴.شهریور

بی ادبی، شهریور ماهی ها افراد منتقد، جزئی نگر و سخت کوشی هستند. خیلی دوست دارند که فرد تاثیرگذار باشند اما گاهی رفتار طعنه ‌آمیزی از خود نشان می دهند و با نیش و کنایه صحبت می‌ کنند که گاهی این رفتار از نظر دیگران بی ادبانه به نظر می رسد و اطرافیان را آزرده خاطر خواهد کرد.

برایتان جالب خواهد بود: ۱۷ خواص و فواید خوردن انار برای بدن + عوارض

بی ادبی

۵.دی

بی ادبی دی ماهی ها کمی شبیه به بی ادبی شهریور ماهی ها است. دی ماهی ها افراد با دقتی هستند و خیلی با احساس رفتار می‌ کنند؛ اما گاهی اوقات به دلیل بعضی شرایط ممکن است رفتار بی ادبانه ای از خود نشان دهند که باعث رنجش اطرافیان شود.

شاید بپسندید: چه اندازه بدن سالمی دارید!؟ | این تست ساده را انجام دهید!

۶.فروردین

بی ادبی، فروردین ماهی ها هم خیلی رک صحبت می ‌‌کنند. افراد با انگیزه ای هستند و می‌دانند که کار یا حرف شان را از کجا شروع کنند؛ اما گاهی اوقات در بعضی از شرایط مخصوصاً با بزرگتر های خود درست صحبت نمی کنند و رفتارشان از نظر بقیه بی ادبانه به نظر می رسد.

شاید بپسندید: متولدین این ماه ها خیلی خسیس هستند و اصلا پول خرج نمی کنند!

 

 

 

 

بیشتر بخوانید

احتمالا بپسندید: پوست انار و این همه خاصیت | با خواندن این مطلب دیگر پوست انار را دور نمی اندازید!

شاید بپسندید: اگه مجردی بخون: چرا افراد جذاب مجرد می مانند!؟

احتمالا بپسندید: پوست انار و این همه خاصیت | با خواندن این مطلب دیگر پوست انار را دور نمی اندازید!

زیبایی متولدین هر ماه: زنان و مردان متولدین کدام ماه زیباتر و جذاب ترند؟  

بیشتر بخوانید: خواب زن چپه: چرا می گن خواب زن چپه + داستان واقعی

برایتان جالب خواهد بود: همه چیز درباره تاریخچه جشن و کدوی هالووین!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا