;
تفریح و سرگرمی

اگه پروانه را تو تصویر پیدا کردی میشه گفت چشمات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت دید با شناسایی پروانه: این تست تصویری می تواند به خوبی دقت و تمرکز و حتی میزان تیزبینی شما را مورد آزمایش قرار دهد. طراح و سازنده آزمون تصویری یا تست قدرت دید با شناسایی پروانه، معتقد است که فقط کسانی که ضریب هوشی بالای 130 دارند، پروانه را در تصویر پیدا می کنند. چرا که یه آدم باهوش جزئی نگر، دقیق و با تمرکز است. پس با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با شناسایی پروانه همراه باشید.

لذا اگر اگر نکته سنج، دقیق، متمرکز و ذهنی آرام داشته باشید به راحتی می توانید کاهی را در  تست قدرت دید با شناسایی پروانه پیدا کنید. تنها 16 درصد از شرکت کنندگان تاکنون توانسته اند در اولین اقدام، موفق به یافتن پروانه در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای شوند. شما نیز اگر می خواهید خود را بهتر بسنجید، این تست یا آزمون را از دست ندهید. آن را حل کرده و سپس به سطح بالای توانائیهای خود افتخار کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با شناسایی پروانه همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان حیله زن مکار و شوهرش: داستان زنی که شوهرش را لب آب تشنه برد و آورد + قسمت دوم

تست قدرت دید با شناسایی پروانه

شما 4 ثانیه فرصت دارید تا پروانه پنهان شده در تصویر را پیدا کنید. همانطور که همیشه تکرار می کنیم، عامل اصلی که هوش شما را در تست های توهم نوری اندازه گیری می کند زمان تعیین شده است. کسانی که در این دوره می توانند به راه حل برسند، افرادی هستند که از نظر هوش شناختی برتر، توجه و حافظه تصویری داشته باشند. بنابراین مطمئن شوید که می توانید پروانه را در محدوده 4 ثانیه پیدا کنید و کرونومتر تایمر 4 ثانیه ای خود را روشن کنید.

ما به افراد موفق تبریک می گوییم و به آنها توصیه می کنیم از این نوع بازی های ادراکی بهره بیشتری ببرند. شما می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. تلاش کنید و ببینید که در چند ثانیه پروانه را در تصویر پیدا کردید؟ این چالش به دلیل سطح دشواری بالایی که دارد، قطعا به شما کمک می کند تا تمرکز، دقت و حتی بینایی خود را آزمایش کنید.

اگر از ما توصیه ای می خواهید، به شما می گوییم که هنگام انجام تست قدرت دید با شناسایی پروانه، باید بسیار متمرکز باشید. این راهی است که برای پیروز شدن در آزمون باید طی کنید. دیگر راهی وجود ندارد. حالا خود شما بهتر می دانید که چگونه باید تمرکز کنید! زمان 4 ثانیه شما از هم اکنون آغاز شده است.

شاید بپسندید: تست شخصیت: آنچه که ابتدا می بنید نشان می دهد که خسیس هستی یا سخاوتمند!؟

تست قدرت دید با شناسایی پروانه

شاید بپسندید:تست قدرت دید: خرس قهوه ای را در میان گوزن های شمالی پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: کدام سبزی است که به صورت منجمد، کنسرو شده، فرآوری شده، پخته شده و … به جز تازه فروخته نمی شود!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:  متولد کدوم ماهی تا مهم ترین نقطه ضعفت رو بگم؟  

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی پروانه

همان طور که در بالا هم اشاره شد شما باید در عرض 4 ثانیه پروانه را در تصویر پیدا کنید. فقط تمرکز و قدرت مشاهده فراوان می تواند به شما در رمزگشایی این آزمون کمک کند! اگر تاکنون پروانه را پیدا نکردید باید گفت که زمان شما به پایان رسیده است. می توانید از فرصت دوم خود استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: تست هوش: کدوم عروس عصبانی، همسر آقای داماده!؟

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: حکایت دختر پادشاه و پسر فقیر | داستان شرط عجیب ازدواج دختر پادشاه !

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی پروانه: به تصویر علامتگذاری شده زیر دقت کنید. پروانه کاملا در تصویر مشخص شده است.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر برکه زیبا را پیدا کن!

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی پروانه

امیدوارم از تست قدرت دید با شناسایی پروانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کدام قورباغه خطرناک است | پاسخ تان نشان می دهد چه جور شخصیتی داری!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت حیله زن مکار: داستان زنی که شرط بست می تواند شوهرش را لب آب تشنه ببرد و بیاورد + قسمت اول

آزمون قدرت دید: قیچی را در این کافه غرب وحشی پیدا کنید!

پاسخ عبارت را در 10 ثانیه پیدا کن و ثابت کن ریاضی ات خوبه!

افسانه گنج گمشده | قصه جوانی که در خواب نشانی گنجی را به او می‌گویند و او به دنبال گنج به راه می‌افتد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا