;
آرایش و زیباییدنیای مد

۷ زیباترین و جذاب ترین شکل ناخن که مناسب هر دستی است!

انواع مدل و شکل ناخن، ناخن های زیبا و آراسته جذاب هستند و دست های شما را زیبا نشان می دهند. شما می توانید هر شکلی از ناخن چه بیضی، گرد، رکابی، مربع، اسکووال، بادامی یا بالرین را امتحان کنید. پس با ناخن های نامرتب خدا حافظی کنید. داشتن ناخن های کاملا مانیکور شده سخت نیست و می توانید با تلاش در خانه، خود انجام دهید. در واقع اگر شما فردی هستید که می‌خواهید ناخن‌های تان را به رخ بکشید اما با فرم ایده‌آل که ناخن‌های تان را جذاب می‌کند، نا آشنا هستید، یکی از این ۷ شکل را انتخاب کنید. در بخش آرایش و زیبایی چشمک به انواع مدل و شکل ناخن  پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: چرا ناخن ها پوسته پوسته می شوند؟ دلایل، درمان ها و پیشگیری  

انواع مدل و شکل ناخن

۱.ناخن های گرد

شکل ناخن های گرد احتمالا ساده ترین شکل برای نگهداری و مراقبت از ناخن ها است. اگر می خواهید ناخن های تان زیبا به نظر برسد و از شکنندگی آن جلوگیری کنید این شکل برای شما مناسب است. انجام این کار نیز بسیار آسان است. فقط ابتدا ناخن ها را مربع شکل دهید و سپس منحنی طبیعی نوک انگشتان خود را دنبال کنید. این بهترین شکل برای کسانی است که دارای رشد کند و ناخن های شکننده دارند.

انواع مدل و شکل ناخن

۲.ناخن های بیضی شکل

انواع مدل و شکل ناخن، این شکل سنتی تر در نظر گرفته می شود. در اواخر دهه ۱۹۰۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ بسیار محبوب بود. این فرم ناخن ظاهر بسیار زیبایی به ناخن های شما می دهد. برای داشتن این شکل ناخن، دور ناخن را سوهان بکشید تا شکلی شبیه به تخم مرغ شود. برای کسانی که انگشتان کوتاه دارند عالی است زیرا انگشتان را بلندتر نشان می دهد.

ناخن های زیبا

۳.ناخن های مربعی شکل

این ناخن ها در نوک آن مربع شکل هستند. این شکل یکی از محبوب ترین شکل های ناخن است. به علاوه این انتخاب خوبی است زیرا خطر شکستن آن کمتر است. برای داشتن این شکل ناخن، آنها را کوتاه کنید و با استفاده از فیلر ناخن، آنها را مستقیماً شکل دهید. در صورت وجود هرگونه ناهمواری، لبه ها را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: مانیکور خشک ناخن چیست؟ | چگونه انجام می شود؟

شکل ناخن

۴.ناخن های اسکووالی شکل

تنوع مربع و بیضی، اسکووال یا مربع نرم، یکی دیگر از انتخاب های محبوب در دنیای فشن است. به علاوه نگهداری از آن به دلیل لبه‌های گرد آن آسان‌تر است، کلاس‌بندی شکل مربع همچنان به همان شکلی که هست باقی می‌ماند. برای داشتن این ناخن ها، ناخن های خود را به شکل معمولی بیضی در آورید و سپس آن را از سر نوک آن شکل دهید تا کمی مربع شکل شود.

ناخن

۵.ناخن های بادامی شکل

انواع مدل و شکل ناخن، این یکی بسیار شبیه شکل بیضی است، با این تفاوت که در قسمت بالا کمی نوک ناخن تیزتر است. در پایه پهن و در کناره ها باریک است. اگر فکرش را بکنید، ظاهر یک بادام واقعی را دارد. برای رسیدن به این هدف، نقطه مرکزی را در نوک ناخن پیدا کنید و هر دو طرف را طوری شکل دهید که در نقطه مرکزی به اوج برسد. سپس آن را صاف کنید تا لبه های تیز وجود نداشته باشد.

انواع مدل و شکل ناخن

۶.ناخن های استیلتو شکل

ناخن های استیلتو شکل یبسیاز زیبا است اما برای انجام این کار نیاز به جرات دارید. این شکل ناخن خیلی رایج نیست، اما افراد مشهوری مانند ریحانا همیشه به دنبال این شکل ازناخن هستند. این فرم ناخن به ناخن های شما ظاهری بلند و باریک می دهد. همان طور که در مورد ناخن بادام، یک نقطه مرکزی پیدا کنید و از هر طرف شروع به سوهان زدن کنید تا به نقطه برسد. این شکل ناخن ممکن است باعث گشاد شدن ناخن ها شود. بنابراین بهتر است از ناخن های اکریلیک یا ژل برای این مورد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: داشتن ناخن های محکم و زیبا: با این ۱۵ نکته ناخن های زیبایی داشته باشید

انواع مدل و شکل ناخن

۷.ناخن های بالرین شکل

این یک نسخه ظریف تر از شکل ناخن استیلتو است. از همان تکنیک شکل دهی پیروی می کند. یک نقطه مرکزی پیدا کنید و ناخن ها را در امتداد طرفین تا آن نقطه سوهان کنید. پس از آن، نوک ناخن ها را مربع کنید. با توجه به اینک ه طول ناخن برای این نوع فرم ناخن چقدر باید باشد، توصیه می شود از ناخن های اکریلیک یا ژل استفاده کنید. این شکل ناخن، شکل مورد علاقه کایلی جنر است.

انواع مدل و شکل ناخن

سخن آخر

انواع مدل و شکل ناخن، وقتی نوبت به فرم دادن به ناخن های شما می رسد، گزینه ها بی پایان هستند. از شکل‌های گرد، بیضی و مربعی گرفته تا اسکووال، بادامی، استیلتو و بالرین – می‌توانید به روش‌های مختلف به ناخن‌های خود فرم دهید. اما قبل از مدل دادن به آنها، مطمئن شوید که مراقب سلامت آنها هستید. سالم غذا بخورید، هیدراته بمانید، بخوابید و استفاده از روغن کوتیکول ناخن را برای جلوگیری از شکستگی فراموش نکنید. یک سبک زندگی ایده آل به حفظ سلامت ناخن های شما کمک می کند و آنها را زیبا و شیک نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: لاک ناخنی که انتخاب می کنید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را آشکار می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا