;
ریپورتاژ آگهی

9 پیشنهاد شگفت انگیز هدیه برای خارج از کشور (اصیل ایرانی)

هدایای خاص برای ارسال هدیه به خارج از کشور شامل صنایع دستی چوبی (تخته نرد)، گل و گلدان، قالی و قالیچه، خوراکی و … می باشد که در ادامه به توضیح هریک می پردازیم. هدیه ای که به خارج از کشور ارسال می کنید باید نشان دهنده اصالت ایرانی باشد و حمل آسانی نیز داشته باشد.

بازی های فکری نوستالژیک

به عنوان هدیه برای خارج از کشور می‌توانید از بازی‌های فکری و گروهی ایرانی استفاده کنید. بازی‌های فکری که سالیان سال در بین خانواده‌های ایرانی و در دورهمی‌های مختلف به عنوان سرگرمی استفاده می‌شدند؛ برای مثال تخته نرد یکی از بازی‌های فکری پرطرفدار است. این بازی رتبه سوم در بین بازی‌های معروف جهان را داراست و در بین مردم خاورمیانه و ایران جایگاه خاصی دارد. تخته نرد از جمله بازی هایی است که باید بتوانید باکیفیت بودن آن را تشخیص داده و بهترین آن را خریداری کنید.

این بازی دو نفره در عین حال که بر روی شانس و اقبال دو تاس می‌چرخد اما با داشتن مهارت و برنامه ریزی درست می‌توان تا حدی تاثیر این شانس را کم رنگتر کرد. در بازی تخته نرد برخلاف شطرنج در نهایت بازیکنی پیروز می‌شود که تعداد مهره بیشتری را از صفحه بازی خارج کرده باشد.

تخته نرد یکی از بهترین هدیه ها برای ارسال به خارج از کشور است. اگر می خواهید عزیزان خود را در خارج از کشور سورپرایز کنید تخته نرد بخرید. تخته نردهای لاکچری از زیبایی بی نظیری برخوردارند. تخته نردهای خاتم و منبت با هنر دست هنرمندان ایرانی تولید می شود و ارزش هنری بالایی دارد. تنوع نقوش و رنگبندی تخته های خاتم و منبت بسیار گسترده بوده و نظر افراد با سلائق مختلف را به خود جلب می کند.

بازی های فکری نوستالژیک (تخته نرد)

اگر بودجه محدودتری دارید می توانید تخته های با قیمت مناسبتر را تهیه کنید. تخته های چوب روسی، مدرن و چرم با قیمت های مناسبتری در بازار عرضه می شوند و تمامی افراد می توانند این هدیه خاص را تهیه کنند. برای این منظور بهتر است ابتدا قیمت تخته نرد اصل را استعلام بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.

صنایع دستی ایرانی

هر شهری از ایران صنایع دستی مخصوص به خود را دارد و گزینه ای مناسب برای ارسال هدیه به خارج از کشور می باشد. صنایع دستی بومی هر شهر به جهت اینکه خاص و منحصر بفرد است برای ساکنین خارج از کشور بسیار جذاب است. با این کار علاوه بر اینکه هدیه ای به یادماندنی برای عزیزان خود در خارج از کشور ارسال می کنید فرهنگ و تمدن ایران را نیز به زیبایی به تصویر می کشید.

ترمه دست دوز

به طور مثال ترمه دست دوز اصفهان و یزد پارچه ای با نقوش زیباست و از صنایع دستی‌ معروف ایرانیان به شمار می‌آید. این هدیه سبک و کم حجم نشان دهنده هنر و اصالت ایرانی است. ترمه کاربردهای بسیاری دارد و به چیدمان دکوراسیون منزل زیبایی خاصی می بخشد. معمولا خانم ها از دریافت این هدیه خوشحال می شوند. اگر می خواهید برای یک خانم هدیه بفرستید بهتر است به سراغ صنایع دستی و تزئینی منزل بروید.

تابلو فرش و قالیچه

یکی دیگر از هدیه‌های ماندگار برای خارج از کشور تابلو فرش و قالیچه دست بافت است. قالیچه های دستباف به دلیل زیبایی و ارزش هنری بالایی که دارند همواره مورد توجه خارجیان بوده و هست. انتخاب ابعاد کوچک آن به منظور حمل و نقل آسان مناسب‌تر است و مشکلی از این جهت نخواهید داشت.

سبد گل

یکی از رمانتیک ترین هدیه ها برای ارسال به خارج از کشور گل است. امروزه سایت هایی برای این منظور فعالیت دارند که شما می توانید با سبد سفارش در آن گل موردنظر خود را برای خارج از کشور ارسال کنید. سبدهای گل تزئین شده و زیبا را می توانید در فروشگاه های آنلاین شهر کادو، انگور و گل بازار مشاهده کرده و خریداری کنید.

سوغات و خوراکی های بومی

سراسر ایران خوراکی‌های خوشمزه و خاصی دارد که هر کدام طعم و مزه به یاد ماندنی دارند؛ از گذشته تا بحال خوراکی های ایرانی زبانزد مردم جهان است. بسیاری از خوراکی ها را می توانید به خارج از کشور پست کنید.

زعفران و ادویه جات مختلف

زعفران

یکی از چاشنی‌های معروف غذا‌های ایرانی که عطر و بوی خاصی به غذا می‌بخشد، زعفران است. با توجه به این‌که زعفران حمل و نقل آسانی دارد به راحتی می‌توانید به عنوان هدیه برای خارج از کشور از آن استفاده کنید. پک‌های هدیه زعفران حاوی هل،‌ هاون و قوری چای نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند؛ از دیگر کاربردهای زعفران برای تهیه دمنوش است. دمنوش های حاوی زعفران از طعم و عطر بی نظیری برخوردارند.

آجیل و خشکبار

آجیل ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و اجزای مختلف اجیل به کشور‌های دیگر صادر می‌شود به همین منظور انتخاب یک بسته بندی زیبا و متفاوت از آجیل‌های گوناگون می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای خارج از کشور باشد. علاوه بر آجیل، شما می‌توانید از خشکبار‌های دیگر نیز استفاده کنید برای مثال میوه خشک در همه فصل‌ها مخصوصا برای ساکنین خارج از کشور می‌تواند یاد آور روز‌های خوب و قدیم در کشور خودشان باشد.

کتاب و دیوان شعر

دیوان حافظ

کتاب همدم مواقع تنهایی و سفر است و هدیه مناسبی برای ارسال به خارج از کشور می باشد. شما می‌توانید از کتاب‌های مشهور ایرانی به عنوان هدیه برای خارج از کشور استفاده کنید. با توجه به تعداد کم کتاب فروشی‌های ایرانی در خارج از کشور و سخت پیدا شدن کتب فارسی، می‌توانید به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی و کاربردی کتاب را انتخاب کنید.

ارسال هدیه برای خارج از کشور را به سادگی از طریق پست های بین المللی یا کتاب‌های آنلاین در اپلیکیشن‌های مختلف می‌توانید انجام دهید. دیوان اشعار شاعران مختلف می‌تواند گزینه مناسبی باشد و در دورهمی‌های جمع‌های ایرانی و فارسی در خارج از کشور به کار روند. شاهنامه فردوسی و دیوان حافظ می‌تواند یکی از به یاد ماندنی‌ترین هدیه‌هایی باشد که به دوستان خارج از کشور خود می‌دهید.

در پایان

در این مطلب با بهترین هدیه ها برای ارسال به خارج از کشور آشنا شدید. برای آشنایی بیشتر با سایر هدیه ها می توانید مقاله چند پیشنهاد جذاب ارسال هدیه به خارج از کشور https://shahrefekr.ir/sending-gifts-abroad/ را نیز مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا