;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: مجموع عددی میوه ها را در معادله آخر پیدا کن!

آزمون هوش ریاضی مقدار عددی میوه: بخش سرگرمی چشمک یک مسابقه جالب و سرگرم کننده وجود دارد که مهارت های ریاضی شما را آزمایش می کند. این آزمون برای قوی ترین افراد در ریاضی در نظر گرفته شده است و به شما این امکان را می دهد که در حین سرگرمی، دانش خود را به کار ببندید. با مجله خبری چشمک و آزمون هوش ریاضی مقدار عددی میوه همراه باشید.

قانون ساده است: شما باید ارزش عددی تمام میوه های تصویر که شامل موز، سیب، گلابی است را پیدا کنید. برای این چالش ریاضی محرک آماده شوید و منطق خود را امتحان کنید. آیا آماده کشف رازهای پشت این پازل ها هستید؟ این پازل از بسیاری جهات هیجان انگیز است. نه تنها به شما کمک می کند تا مهارت های ریاضی خود را توسعه دهید، بلکه یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان است. این بازی برای همه قابل دسترسی است، فقط باید اصول اولیه عملیات ریاضی را بدانید. مطمئن باشید، عملیات مورد استفاده ساده است: جمع، تفریق، ضرب. با این حال، زمان موجود را دست کم نگیرید.

شاید بپسندید: سیلی آبداری که مجری در برنامه زنده تلویزیونی خورد+فیلم

آزمون هوش ریاضی مقدار عددی میوه

برای حل این معمای مجله خبری چشمک فقط 15 ثانیه فرصت دارید. برای یافتن ارزش هر حیوان فانتزی از سرعت و دقت در محاسبات خود استفاده کنید. بنابراین، آیا آماده هستید که این چالش را قبول کنید و مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید؟ چگونه می توان ارزش هر میوه فانتزی را پیدا کرد؟ برای حل این معما، اتخاذ یک رویکرد روشمند ضروری است. مهمتر از همه، وقت بگذارید و بیانیه را با دقت بخوانید تا به طور کامل زمینه را درک کنید.

سپس، توالی منطقی بین عناصر ارائه شده را تجزیه و تحلیل کنید. از توانایی های فکری خود برای فهمیدن معنی اعداد موجود در پازل استفاده کنید. مرحله به مرحله پیش بروید و ابتدا به دنبال واضح ترین ارزش ها باشید. هنگامی که یک مقدار را شناسایی کردید، سعی کنید همان استدلال را برای یافتن مقادیر دیگر به کار ببرید. برای حل موثر این معما از صبر و تفکر استفاده کنید. با آزمون هوش ریاضی مقدار عددی میوه و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تصویری که ابتدا می بینی، مهمترین ویژگی‌ شخصیتی شما را افشا می‌کند!

آزمون هوش ریاضی مقدار عددی میوه

احتمالاً بپسندید: چشمات مثل شاهین باشه تفاوت های دو تصویر آزمایشگاه را پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: نام شهری است که اگر حرف اولش رو برداریم شکل هندسی و اگه حرف دومش را برداریم پایتخت یک کشور می شود!

.

 

.

.

شاید بپسندید: اگه گربه را بین کاکتوس ها پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!؟

پاسخ آزمون هوش ریاضی مقدار عددی میوه

آیا پاسخ آزمون هوش ریاضی مقدار عددی میوه را پیدا کرده اید؟عجله کن؛ زمان در حال اتمام است. شاید بیشتر شما تا به حال این پاسخ را پیدا کرده باشید.اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، می توانید راه حل ارائه شده در پایان مطلب را بررسی کنید.

شاید بپسندید: یک ماسک را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب پیشرفت‌ شماست!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام میوه است که پوست ندارد!؟

جواب آزمون هوش ریاضی مقدار عددی میوه: پاسخ 16 است.

خط اول: حاصل جمع  3 سیب 30 شده است. 30 تقسیم بر 3 می شود 10. لذا مقدار عددی سیب 10 است.

خط دوم: یک سیب +یک گلابی و یک موز+ یک گلابی و یک موز =20. می دانیم که مقدار سیب 10 است. اگر 20 را از 10 کم کنیم 10 باقی می ماندو لذا یک گلابی و سیب 5 ارزش دارد.

خط سوم: یک سیب و گلابی+دو موز+ دو موز = 13. اگر 13را از 5 کم کنیم عدد 8 بدست می آید. یعنی ارزش هر موز 2 می شود. بنابراین ارزش هر گلابی نیز 3 می شود.

خط چهارم: سیب+ گلابی× 1 موز= ؟ با توجه به اولویت ضرب مجموع این سه میوه 16 می شود.

بیشتر بخوانید: تفاوت های دو تصویر دختر آشپز را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید!

پاسخ آزمون هوش ریاضی مقدار عددی میوه

امیدوارم از آزمون هوش ریاضی مقدار عددی میوه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدومیکی از افراد پارک میخاد کودک را بدزده!؟

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه اصول ریاضی رو بلد باشی میتونی عبارت ریاضی را حل کنی!

 کدام ویژگی سبب می شود مردم به سمت شما جذب شوند!؟

تست قدرت بینایی: حروف Y را بین X ها پیدا کن!

چیستان: خودروی ملی است که اگر آن را برعکس بخوانیم، یک اسم پسرانه می‌شود!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا