;
تفریح و سرگرمی

پیدا کردن حلقه نقره ای در این تصویر واقعاً چشمانی تیز مثل عقاب میخاد! | چشمای تو عقابیه!؟

آزمون قدرت دید با حلقه گمشده: مجله خبری چشمک از وب سایت هایی که هر روز مخاطبان خود را به چالش های تصویری جدید دعوت می کند. در این چالش ها تلاش می شود که تا فعالیت های مغزی افراد افزایش یابد. به باور محققان جل پازل ها، بازی های فکر و .. که نیازمند دقت و تمرکز فراوان است، فعالیت مغزی را افزایش می دهد. با افزایش عملکرد مغز، سطح توانائیهای شناختی افراد افزایش پدیا می کند. امروز هم با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت دید با حلقه گمشده همراه شوید.

در آزمون قدرت دید با حلقه گمشده، شما باید از تمام دقت و تمرکز خود برای یافتن حلقه نقره ای که بر روی تشکی با رنگ آبی افتاده است استفاده کنید. رنگ این تشک به گونه ای است که حلقه و دیدن آن را مشکل می کند و تنها یک چشمان تیزبین با نهایت دقت و تمرکز منی تواند آن را در 5 ثانیه تشخیص دهد. دقت، تمرکز و بینایی خود را محک بزنید و این حلقه را پیدا کنید.

شاید بپسندید:اگر دقت و تمرکزت عالی باشه 5 قلب مخفی شده در تصویر را پیدا می کنی!

آزمون قدرت دید با حلقه گمشده

همانطور که اشاره شد در چالش جدید یا آزمون قدرت دید با حلقه گمشده، تصویر جدیدی برای شما به اشتراک گذاشته شده است. در تصویر آزمون قدرت دید با حلقه گمشده باید شما بتوانید حلقه گمشده یا مخفی را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید. 5 ثانیه زمان مناسب و کافی برای یافتن یک حلقه در این تصویر است. اگر شما بتوانید در کمتر از 5 ثانیه موفق به شناسایی حلقه شوید، نشان می دهد که از قدرت دید و تمرکز عالی برخوردار هستید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید:فقط نابغه ها خطای این تصویر ساحلی را در یک نگاه تشخیص میدن!

آزمون قدرت دید با حلقه گمشده

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل باج به شغال نمی دهیم!

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: کدام سایه زن با بقیه فرق دارد!؟ | اکثر افراد نمی توانند این زن را شناسایی کنند!

.

.

.

.

 

شاید بپسندید:اگه اشتباه این تصویر عشقولانه را پیدا کنی، در باهوشی دست هرکول پوآرو رو از پشت بستی!

پاسخ آزمون قدرت دید با حلقه گمشده

اگر در زمان معین حلقه را در آزمون قدرت دید با حلقه گمشده پیدا کرده اید، شما یک نابغه هستید و مغزتان خیلی سریع کار می کند. توهمات نوری در افزایش سطح تمرکز و ذهن شما بسیار موثر هستند. اگر هم تاکنون موفق به پیداکردن این حلقه نقره ای نشدید می توانید به بالا مراجعه کرده و شانس خود را بیشتر امتحان کنید. و یا اینکه به پاسخ تست در پایین مراجعه کنید.

شاید بپسندید:آیا می دانید که انگشتان شست شما از ویژگی های شخصیتی شما می گویند!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: از نظر دیگران قابل اعتمادی هستی یا خیر!؟

پاسخ آزمون قدرت دید با حلقه گمشده: انجام مکرر بازی های فکری نقش مهمی در افزایش دقت و تمرکز شما دارند. شما می توانید با انجام این تست ها، توانائیهای شناختی خود را افزایش دهید. وب سایت چشمک با شماست و در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. حلقه در این قسمت تصویر قرار داشت.

شاید بپسندید: اگه تشخیص بدی که کدومیکی از این شکلک های زن با بقیه فرق داره، آخر نابغه هایی!

قدرت دید با حلقه گمشده

شاید بپسندید: یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده، اما کدامیک؟ چطوری!؟

امیدوارم از آزمون قدرت دید با حلقه گمشده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، شمع روشن پارک را پیدا می کنی!

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت دید: 3 تفاوت تصویر شتر دو کوهان را پیدا کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: آن کدام میوه است که در اسمش یکی از اجزای چهره پنهان شده‌است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان زبان خوش مار را از سوراخ بیرون می‌ آورد

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان جذاب و شنیدنی: شهری که همه مردمش دزد بودند!

چقدر متعهد و مسئولیت پذیری!؟ | فقط بگو در نگاه اول ابر دیدی یا ماهی تا بهت بگم!؟

داستان تاریخی حماقت بشر انتها ندارد!

اگه عدد مخفی این تصویر را تشخیص بدی، چشات هیچ مشکلی نداره!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا