;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

وقتی از چهره هنرمندان هالیوودی برای طراحی پرنسس های دیزنی مدرن استفاده می شود!

پرنسس های دیزنی مدرن : یکی از هنرمندان به نام هلن مورگان به بازسازی چهره پرنسس های دیزنی با کمک چهره های مشهور سینمایی پرداخته است.  هلن مورگان در یافتن دوقلوی دیزنی از سلبریتی های مشهور مهارت دارد. تصاویر دیجیتالی جذاب او بازیگران زن و خوانندگان را با شباهت‌های متحرک شان ادغام می‌کند. آماندا سیفرید در نقش راپونزل، بلیک لایولی در نقش زیبای خفته و لوسی لیو در نقش مولان در میان کارنامه‌های پر ستاره او فهرست شده‌اند. در ادامه با عکس های پرنسس های دیزنی مدرن همراه باشید.

شاید بپسندید: مریم سلطانی بازیگر سریال سه در چهار در 50 سالگی اش | باور کردنی نیست، چقدر تغییر کرده!

پرنسس های دیزنی مدرن

قبل از اینکه مورگان شروع به طراحی کند، او مجموعه پرنسس ها، ملکه ها، افراد شرور و غیره دیزنی را بررسی می کند تا مطابقت کامل را برای سلبریتی که در ذهن دارد پیدا کند. سپس مورگان با استفاده از عکس ستاره به عنوان مرجع، هر موضوع را با دقت در فتوشاپ رندر می کند. در این مدت، این هنرمند لباس ها و لوازم جانبی را اضافه می کند که یادآور شخصیت دیزنی است. گهگاه مورگان همبازی حیوانی را نیز به ترکیب اضافه می کند.

به عنوان مثال، در پرتره ریحانا در نقش تیانا از شاهزاده خانم و قورباغه، خواننده مشهور جواهرات و دستکش های تیانا را از فیلم به کار می برد و شاهزاده نوین به عنوان قورباغه او را همراهی می کند.

بیلی آیلیش، خواننده و ترانه سرا، خواننده و ترانه سرا که اخیراً جایزه گرمی دریافت کرده است نیز در نقش کیدای مو سفید فیلم آتلانتیس: امپراتوری گمشده در هنر مورگان ظاهر می شود. علاوه بر این، مارگو رابی در نقش السا در تصویر الهام گرفته از Frozen 2 بازی می کند. می‌توانید با بازدید از کانال یوتیوب او درباره روند هنری مورگون بیشتر بدانید (و حتی نقاشی او را مرحله به مرحله تماشا کنید) و با دنبال کردن او در اینستاگرام، از آخرین ساخته‌های او به‌روز باشید. به پیمایش ادامه دهید تا تصاویر بیشتری را با حضور افراد مشهور در نقش شخصیت های دیزنی ببینید.

در این مطلب از سری مطالب تازه ها و فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک می توانید آثار بازسازی شده او که تحت عنوان طراحی پرنسس های دیزنی مدرن ارائه شده را مشاهده کنید.

 

Billie Eilish as Kida “Atlantis: The Lost Empire”

 

Billie Eilish as Kida “Atlantis: The Lost Empire” Billie Eilish شاید بپسندید: فینالیست های سال 2023 در بخش عکاسی کمدی حیات وحش+تصاویر Amanda Seyfried as Rapunzel from “Tangled” Amanda Seyfried شاید بپسندید: پرنسس‌ های دیزنی مدرن و به روز شدند + تصاویر Margot Robbie as Elsa from “Frozen 2” Amanda Seyfried شاید بپسندید: نکات جالب درباره لباس پرنسس های دیزنی که کمتر کسی به آنها توجه می کند! Scarlett Johansson as Anastasia Scarlett Johansson شاید بپسندید: همه چیز درباره تاریخچه جشن و کدوی هالووین! Megan Fox as Vanessa from “The Little Mermaid” Megan Fox احتمالاً بپسندید: طراحی شخصیت های کارتونی به صورت انسان + تصاویر Leigh-Anne Pinnock as Pocahontas Leigh-Anne Pinnock شاید بپسندید: عجایب جالب تایلند: چیزهای عجیب و تا حدی شگفت‌انگیز که فقط در تایلند وجود دارد! Taylor Swift as Tinker Bell from “Peter Pan” Taylor Swift احتمالاً بپسندید: موسیقی غمگین: گوش دادن به موسیقی غمگین خوبه یا بد؟ برایتان جالب خواهد بود: طراحی پرنسس های دیزنی با چهره هنرمندان معروف + تصاویر پرنسس های دیزنی مدرن 

Billie Eilish
Billie Eilish

 

 

Amanda Seyfried as Rapunzel from “Tangled”

 

پرنسس های دیزنی مدرن 

Amanda Seyfried
Amanda Seyfried

 

 

Margot Robbie as Elsa from “Frozen 2”

 

 

پرنسس های دیزنی مدرن 

Amanda Seyfried
Amanda Seyfried

شاید بپسندید: نکات جالب درباره لباس پرنسس های دیزنی که کمتر کسی به آنها توجه می کند!

 

Scarlett Johansson as Anastasia

 

طراحی پرنسس های دیزنی مدرن 2
Scarlett Johansson

شاید بپسندید: همه چیز درباره تاریخچه جشن و کدوی هالووین!

 

Megan Fox as Vanessa from “The Little Mermaid”

 

پرنسس های دیزنی مدرن 

طراحی پرنسس های دیزنی مدرن 2
Megan Fox

احتمالاً بپسندید: طراحی شخصیت های کارتونی به صورت انسان + تصاویر

Leigh-Anne Pinnock as Pocahontas

 

پرنسس های دیزنی مدرن 

طراحی پرنسس های دیزنی مدرن 2
Leigh-Anne Pinnock

شاید بپسندید: عجایب جالب تایلند: چیزهای عجیب و تا حدی شگفت‌انگیز که فقط در تایلند وجود دارد!

 

Taylor Swift as Tinker Bell from “Peter Pan”

 

پرنسس های دیزنی مدرن 

Taylor Swift
Taylor Swift

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: تغییرات زیاد خانه و کوچه آقاماشالله سریال خانه به دوش پس از 20 سال+عکس

بیشتر بخوانید: گریم خاص و جالب هدیه بازوند در نقش کولبر+عکس و بیوگرافی

شاید بپسندید:داستان کوتاه یک جفت جوراب زنانه | حکایت جوراب زنانه‌ایی که مرد جوان را به خاک سیاه نشاند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا