;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن پرنده میان شاخه های مملو از برف،اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده : از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده با پیدا کردن پرنده ای که می شود او را به سختی در میان درختان مملو از برف تشخیص داد، می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر علاقمند به شناخت ویژگی اصلی شخصیتی ات هستی یکی از حواهرات را انتخاب کن!

آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده

بدون یک چشم ماهر آموزش دیده،تشخیص “پرنده آوازخوان” که کاملاً در این عکس از آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده، پنهان شده اند غیرممکن است. اسماعیل شریف، 41 ساله، عکاس حیات وحش است که در عکاسی از حیوانات مختلف در محیط طبیعی آنها تخصص دارد. مجموعه تصاویر او  از پلنگ های برفی بسیار معروف است. اما تصاویر متعددی از دیگر حیوانات از جمله پرندگان، خزندگان و … نیز ارائه کرده است. این عکاس امروز تصویری از یک پرنده زیبا را در میان شاخه های درخت مملو از برف، ارائه کرده  است. مجله خبری چشمک نیز این عکس را با عنوان آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده در این مطلب منتشر کرده است.

این عکس در منطقه اسپیتی در هیماچال پرادش، هند گرفته شده است. مجموعه تصاویر او به همراه رمانش تحت عنوان«نگاه پلنگ برفی»، در هشت سال گذشته لقب «مرد پلنگ برفی هند» را برای او به ارمغان آورده است. او از تصاویر خود برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرده. در تصویر ذیل او معتقد است که یک نگاه تیز بین تنها می تواند پرنده زیبا را در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهد.

در این آزمون که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 18 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه پرنده کوچک و زیبا را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تصویر آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: اشتباه تابلوی اعداد انگلیسی را پیدا کنید!

آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پرنده زیبای کوهستان را پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر باهوشی بگو چه چیز عجیبی در این تصویر وجود دارد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: با دلیل بگو که کدامیک از افراد تصویر مسافر زمان است!؟

پاسخ آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده

آیا هنوز در جستجوی پرنده تصویر هستید؟

بیشتر بخوانید: آزمون هوش: چه کسی جمله را بر روی درب دفتر مدیر نوشته است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:سوال هوش: با دلیل بگو که احتمال زنده ماندن کدام مرد بیشتر است!؟

پاسخ آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده: به مرکز تصویر دقت کنید. آیا توانستید آن را تشخیص دهید. او کاملا خود را در میان شاخه های مملو از برف مخفی کرده است. اما می توان او را شناسایی کرد.

شاید بپسندید: قدرت تمرکزتان را با پیدا کردن10 اشتباه تصویر آشپزخانه عجیب ارزیابی کنید!

جواب آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده

امیدوارم از آزمون قدرت دید با شناسایی پرنده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:اگر گربه ای که با بقیه فرق داره را در یک نگاه پیدا کنی، نابغه ای!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی دزده، کدوم صاحب خونه!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر سگ میان برف ها را پیدا کنید!

 اگه خیلی دقیقی با دلیل بگو که بچه برا کیه!؟

آزمون تمرکز: عدد 55 را میان اعداد 56 پیدا کنید!

 اگه تو یه نگاه پروانه را میان سبزه و گل ها تشخیص بدی، چشات مثل عقاب تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا