;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت فرد روانی: فقط یک نابغه تیزبین، فرد روانی را شناسایی کند!

آزمون شناخت فرد روانی: فقط یک کارآگاها نابغه می تواند در کمتر از 5 ثانیه فرد را روانی را در میان افراد تصویر شناسایی کند.اکنون تلاش کنید تا با آزمون شناخت فرد روانی خود را آزمایش کنید! آزمون شناخت فرد روانی از جمله معماهای تصویری شگفت انگیز است که می تواند به خوبی میزان هوش و مهارت های شناختی شما را محک بزند. آیا شما می توانید در این آزمون شرکت کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت فرد روانی همراه باشید.

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، می توانید فرد دروغگو فروشگاه را در 3 ثانیه شناسایی کنید!

این آزمون پس از انتشار در فیس بوک، در کمتز از یکساعت 500 مرتبه همرسانی شده و در گروههای مختلف به اشتراک گذاشته شده است. هزاران نفر برای غلبه بر این مورد مرموز تلاش کردند، اما تنها 25٪ موفق به یافتن پاسخ در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای شدند. هدف اصلی آزمون شناخت فرد روانی، شناسایی فرد روانی در میان افراد تصویر است.

شاید بپسندید: آزمون شناخت اشتباه وحشتناک تصویر: اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، خطای تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنید!

 آزمون شناخت فرد روانی

همانطور که در بالا اشاره شد، امروز یک معمای تصویری جدید را برای شما آورده ایم که به یکی از محبوب ترین ها در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و توئیتر و … تبدیل شده است. در واقع بیش از 75 درصد افراد به دلیل سختی بالای این آزمون که با عنوان آزمون شناخت فرد روانی در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است، موفق به غلبه بر آن نشده اند.

آزمون شناسایی پلیس مخفی: آیا می توانید پلیس مخفی را در 5 ثانیه شناسایی کنید!؟

قبل از شروع، توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون شناخت فرد روانی را بررسی کنید. تنها در این صورت است که با غلبه بر این نوع چالش در زمان رکورد، نشان خواهید داد که یک نابغه تمام عیار هستید. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید!

در تصویر سه فرد بزرگسال و چند کودک را مشاهده می کنید. یکی از افراد تصویر یک فرد بسیار روانی است و می تواند به کودکان آسیب برساند. لذا لازم است هر چه سریعتر این فرد روانی را شناسایی کنید. بیایید با بیایید با آزمون شناخت فرد روانی شروع کنیم!

شاید بپسندید: کدام درخت از نظر شما زیباتر است| نتیجه انتخابتان را بخوانید، شگفت زده خواهید شد!

آزمون شناخت فرد روانی

.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: با توجه به تصویر، چه کسی وزن بیشتری را تحمل می کند!؟

.

.

.

.

آزمون شناخت حماقت: کدامیک از این دو فرد در حماقت رو دست ندارند!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست روان شناسی جالب: در این موقعیت قرار بگیرید چه کسی را نجات می دهید!؟| همسر یا فرزند!؟

.

پاسخ آزمون شناخت فرد روانی

اگر به این قسمت رسیدید، به احتمال زیاد نتوانسته اید چالش را حل کنید. بهتر است بار دیگر قدرت خود را امتحان کنید. باید بدانید که شما پیروز آزمون شناخت فرد روانی هستید. شما توانستید با کمک این آزمون ذهن و مغز خود را ورزش دهید.

برایتان جالب خواهد بود: اگر تیزبین و باهوشی، سریع بگو که کدامیک از این کارت های شناسایی پلیس، جعلی است!؟

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت بر اساس اخم کردن:اخم کردنت چه جوریه، تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟

پاسخ آزمون شناخت فرد روانی: اگر دقت کنید می بینید که دست های دلقک به خون آلوده است که نشان می دهد او فردی را کشته است. او روانی است، باید مراقب او بود تا به کودکان آسیب نرساند.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت براساس حمل کیف: چگونه کوله پشتی یا کیف خود را حمل می کنید؟

 

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

شما درباره این آزمون چگونه فکر می کنید!؟ لطفاً نظرات و دیدگاههای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی درب زندان: به شاهزاده خانم کمک کنید تا از برجی که زندانی شده، فرار کند!

پاسخ شناخت فرد روانی

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل شاهزاده: از هوش کارآگاهی خودت استفاده کرده و قاتل را شناسایی کنید!

امیدوارم از آزمون شناخت فرد روانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:  آزمون حدس مورد مشکوک: تو یه نگاه بگو چی عجیب و غریبه؟!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تست قدرت بینایی با سگ فانتزی: قدرت بینایی و تمرکزتان را با پیدا کردن سگ فانتزی، اثبات کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: شکل ناخن های شما شبیه کدامیکی است؟ | خود را بهتر بشناسید!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: چگونه می خندید!؟| نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در مورد شما افشا می کند!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آزمون شناسایی کودک گرگینه: گرگینه کدامیک از کودکان تصویر است!؟

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید: آزمون اتاقک امن: اگر هوش منطقی داری بگو کدوم یکی زنده می مونه؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناخت تصمیم دزد: یک سوال تحلیلی|دزد تصمیم دارد کدامیک از اشیای این گالری را بدزدد!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

آزمون شناسایی قاتل شاهزاده: از هوش کارآگاهی خودت استفاده کرده و قاتل را شناسایی کنید!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید:آزمون تشخیص فرد ثروتمند زندانی: با شناسایی فرد ثروتمند تصویر، هوش بالا و نبوغ شناختی خود را اثبات کنید!

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی مقصر: کدامیک از افراد تصویر، شیشه های ساختمان را شکسته است!؟

شناخت بابانوئل زن: با یک نگاه سریع بگو که کدام بابانوئل یک زن است!؟

شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

آزمون شناسایی معلم فقیر: اگر این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید، یک “نابغه” هستید!

شناسایی حیوانات مخفی: تیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

نوشته های مشابه

16 دیدگاه

  1. ظاهر تصویر گویاست که دلقک قاتله . ولی این فقط ظاهر قضیه است .
    در ضمن پرسش این است که چه کسی روانی ؟؟؟
    پرسش این نبوده که چه کسی قاتله ؟؟؟
    قتل ممکنه عمد یا شبه عمد یا خطاء محض باشه .
    حتی فردی که قتلی رو انجام بده روانی بودن او توسط پزشک قانونی باید مشخص بشه و شاید قتل غیر عمد باشه.
    به نظر من اون کسی که اسلحه به دست میمون بازیگوش داده میتونه روانی باشه چون اون اسلحه دست میمون بازیگوش خطرناکه .

    1. منم با تو موافقم
      کاملا درسته
      تو رو باید هــــــــــوشنگ صدا بزنیم

      1. مردی که میمون رو شانه هاشه یک اصلحه داده دست میمون و اون هم شلیک کرده به دست دلقک ، دست دلقک برای همین خونیه ، مرد میمون دار روانیه که اصله داده دست یک حیوان

  2. عکاس هم می‌تونه روانی باشه چون کلت به کمرش بسته، دلقک بازیگره و می‌تونه دستاشو برای نمایش خونی کنه، میمون هم یه تفنگ دستشه که بنظر میاد اسباب بازی باشه

    1. من تا جایی با سحر موافقم ولی اگه دقت بکنید می‌بینید که کلتی که عکاس به کمرش بسته دست میمون هست در واقع اون کلت نیست بلکه فقط کاور کلت هست که به کمر عکاس بسته شده و مینیون چون موجودی بازیگوش هست می‌تونه خودش برداشته باشه و کسی به اون اسلحه رو نداده پس اگه بخوایم کلی درنظر بگیریم میتونیم بگی دلقک فرد روانی هست چون قاتل ها از جمله قتل های عمدی از یک قاتل روانی صورت میگیره و رفته رفته قتل هاش بیشتر میشه و یک قاتل سریالی میشه و همین قاتل ها چون از کودکی ضربه دیدن واسه همون ثبات روان ندارن و به طرزی روانی هستن

      1. و اما ما تصمیم گرفتیم شما د‌ر زندگی قبلی دست راست شرلوک‌ هولمز بودی 🤧

        1. اگر دقت کرده باشین مردی ک دوربین داره کنار دوربینش یه جای اصلحه هستش ک اون میمون برداشته پس اون دلقک بخواتر دست خونیش روانی و اون سه تا بچه دارن ب دست دلقک نگاه میکنن و با این ک دستش خونیه اون دلقک در حال خندیدنه

  3. بنظر من دلقک روانی هست چون اگه دقت کنین دستهاش خونیه و نگاهِ بچه ها به سمت اون هست که با وحشت نگاهش میکنن.پس نمیتونه واسه نمایش باشه چون هرسه تا بچه دارن با ترس به اون نگاه میکنن.اون اسلحه رو هم ممکنه میمون برداشته باشه که ربطی به روانی بودن اون مرد ریش دار نداره.

  4. مردی که میمون رو شانه هاشه یک اصلحه داده دست میمون و اون هم شلیک کرده به دست دلقک ، دست دلقک برای همین خونیه ، مرد میمون دار روانیه که اصله داده دست یک حیوان

  5. قاتل عکاسه دلقکه ممکنه داشته صورتشو رنگ میکرده و یادش رفته باشه رنگو پاک کنه، میمونه هم اون تفنگو از عکاسه قاپیده مدرکشم اگه دقت کنبن میبینین که عکاسه پیش دوربینش جای تفنگو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سه =

دکمه بازگشت به بالا