;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این تابلوهای نقاشی ها تقلبی و فیک است!؟

آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی : بسیاری از اوقات واقعیت آن چیزی نیست که چشمان ما می بیند. این مسئله تحت عنوان خطای دید مطرح می شود. اما بعضی زمان نیز پیش می آید که چشمان به آسانی خود از کنار تصاویر اشتباه عبور می کند. این مسئله از این جهت اهمیت پیدا می کند که در بسیاری از مشاغل تیزبینی و نکته سنجی حرف اول را می زند.

مجله خبری چشمک تلاش دارد تا با اشتراک گذاری برخی از تصاویر، ذهن و دید شما را به چالش بکشد. به واقع شما با کمک این تصاویر می توانید ذهن، مغز و چشمان خود را تمرین دهید که به راحتی از کنار جزئیات عبور نکند. جزئی نگری مسئله ای است که می تواند موفقیت در اموز اجتماعی را برای ما به همراه داشته باشد. آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی چشمک از این دسته تصاویر است که خطای مشخصی در آن گنجانده شده است و شما باید در کمتر از 3 ثانیه آن را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: تعداد آدمهای تصویر را در 10 ثانیه شناسایی کنید!

آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی

با توجه به انچه در بالا اشاره شد، سعی کنید این چالش تصویری یا آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی را تنها در 3 ثانیه شکست دهید و نشان دهید که واقعاً یک تیزبین، نکته سنج و باهوش واقعی هستید. اکثر انسان های باهوش نکته سنج هستند و در واقع همین ویژگی سبب شده است که آنها به عنوان افراد باهوش مطرح شوند.

پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی نگاه کنید. به نظر شما در تصویر چه اشتباهی وجود دارد. جزئیات را با دقت تمام بررسی کنید و با آرامش پاسخ خود را ارائه دهید. یادتان باشد که این تصاویر فقط یک ورزش و تمرین مغزی و ذهنی برای شماست.

در تصویر آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی شما چند تابلوی نقاشی را مشاهده می کنید. این تابلوها در زمان مشخصی کشیده شده اند. یکی از تابلوهای نقاشی خطای کاملا مشخص و فاحشی در آن دیده می شود که همین امر باعث می شود که بفهمیم آن تابلوی نقاشی قلابی است. به نظر شما کدامیک از این تابلوها در آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی تقلبی است؟

شاید بپسندید:حکایت شاه عباس و سه تپه خاک | پندی خطرناک و دلهره آور که شیخ بهایی به شاه عباس داد!

آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی

احتمالا بپسندید: فقط کسایی که چشمان عقابی دارند، گربه را پیدا می‌کنند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی

شاید به پاسخ آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی رسیده اید! اگر هم نرسیدید باید گفت که برای حل این چالش تصویری یا آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی باید «حالت کارآگاهی» خود را فعال کنید و از نهایت قدرت دید و دقت خود استفاده کنید. برای بار دوم هم می توانید جزئیات تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

 

.

.

 

پاسخ: تابلوی سمت راست و چپ می تواند براساس قدرت تخیل نقاش کشیده شده باشد. اما در تابلوی وسط ببری دیده می شود که گوشی موبایل امروزی در دست دارد. تاریخ آن مربوط به زمانی است که اصلا موبایل وجود نداشت.

شاید بپسندید: کدامیک از افراد تصویر یک مجرم است | پاسخ اطلاعات جالبی را درباره شخصیت‌تان افشا کند

شناسایی تابلوی نقاشی قلابی

امیدوارم از آزمون شناسایی تابلوی نقاشی قلابی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت دید: آیا پلنگی که در حال دید زدن است را می بینید!؟

باهوشا در یک نگاه پدر واقعی نوزاد را شناسایی می کنند!؟

آزمون دقت ذهن: تنها عده کمی قادر به دیدن خرگوش پنهان تصویر هستند!

داستان کوروش کبیر و پانته آ: دراماتیک ترین داستان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا