;
تناسب اندام و تغذیهزندگی

با خوردن این غذاها در تابستان به سادگی آب خوردن لاغر شوید!

لاغر شدن سریع: پیدا کردن دستوری که هم در آن غذا بخورید و هم به راحتی باعث لاغری و کاهش وزن شود نعمت بزرگی است که نگرانی های لاغری را برطرف می کند. گروهی از غذاها که به‌عنوان حبوبات شناخته می‌شوند در کاهش وزن مؤثر هستند زیرا احساس سیری را تا ۳۱ درصد افزایش می‌دهند. نتایج تحقیق کنونی نشان می‌دهد که مصرف لوبیا، نخود، عدس و نخود فرنگی به کاهش وزن کمک می‌کند. به گزارش هلث، افراد مورد مطالعه با افزودن یک وعده روزانه از این مواد غذایی، بدون ایجاد هیچ تغییر دیگری در رژیم غذایی یا سبک زندگی، وزن خود را کاهش دادند.

با این غذاها افراد کالری دریافتی خود را کاهش ندادند، وعده‌های غذایی خود را حذف یا آنچه مصرف می‌کنند را پیگیری نکردند فقط حدود سه چهارم فنجان از این غذاها را به غذای معمول روزانه خود اضافه کردند.

بیشتر بخوانید: سلامت دستگاه گوارش با فیبر: ۱۴ مواد غذایی دارای فیبر بالا که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید!

لاغر شدن سریع

با این مواد غذایی به سادگی وزن خود را کاهش دهید

لاغر شدن سریع، نتایج مطالعات نشان می‌دهد گروهی از غذاها که به‌عنوان حبوبات شناخته می‌شوند در کاهش وزن مؤثر هستند زیرا احساس سیری را تا ۳۱ درصد افزایش می‌دهند.

دکتر راسل دو سوزا، محقق این مطالعه کانادایی گفت: بر خلاف فواید شناخته شده برای سلامتی، تنها ۱۳ درصد از کانادایی‌ها روزانه حبوبات مصرف می‌کنند و بیشتر آنان وعده کامل ندارند. بنابراین این امکان برای بسیاری از ما وجود دارد که حبوبات رژیمی را در رژیم غذایی خود بگنجانیم و به مزایای بالقوه مدیریت وزن پی ببریم.

این تحقیق نتایج ۲۱ کارآزمایی بالینی جداگانه را تجزیه و تحلیل کرد. نتایج ترکیبی نشان داد که افراد با مصرف حبوبات بدون رژیم غذایی، به‌طور متوسط ‌نیم پوند در ۶ هفته وزن کم کردند.

شاید بپسندید: نشانه های مردان ازدواجی: خانم ها این مردان را به هیچ وجه از دست ندهید!

لاغر شدن سریع، حبوبات دارای شاخص گلیسمی پایینی هستند، به این معنی که بدن مدتی طول می‌کشد تا آنها را تجزیه کند.

احتمالاً بپسندید: ورزش مخصوص ژاپنی ها برای پیر نشدن و جلوگیری از میگیرن و آلزایمر!

لاغر شدن سریع

شاید بپسندید: آقایان مراقب باشید: خانم‌ های ایرانی از این ۷ رفتار شما متنفرند!

مصرف حبوبات به افراد کمک می‌کند احساس سیری بیشتری داشته باشند. حبوبات احساس سیری را تا ۳۱ درصد افزایش می‌دهند که در واقع ممکن است منجر به مصرف کمتر غذا شود.

لاغر شدن سریع، حبوبات دارای مزیت اضافی کاهش سطح کلسترول بد در بدن تا حدود ۵ درصد هستند همچنین خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش می‌دهند.

لاغر شدن سریع، دکتر دو سوزا خاطرنشان کرد: اگرچه کاهش وزن کم بود اما یافته‌های ما نشان می‌دهد که صرفاً گنجاندن حبوبات در رژیم غذایی ممکن است به کاهش وزن شما کمک کند و مهم‌تر از آن، ما فکر می‌کنیم که پس از کاهش وزن از بازگشت آن جلوگیری می‌کند.

احتمالاً بپسندید: لاغری آسان با رژیم تخم مرغ: ۳ کیلو کاهش وزن در ۳ روز

بیشتر بخوانید

5 مهمترین فواید لبو برای سلامتی:اگر از آن باخبر شوید، این سبزی را در رژیم غذایی خود می گنجانید!

احتمالاً بپسندید: ۱۰ گیاه شگفت انگیز که کم خونی رو درمان میکنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا