;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: کدام مسافر قطار قاتل است!؟

سوال شناسایی قاتل در قطار : سوالات هوش و بازی های فکری مختلف، بخش اصلی مطالب مجله خبری چشمک را تشکیل می دهد. در این مطلب از سری مطالب بخش تفریح و سرگرمی چشمک یک سوال هوش تصویری جذاب و چالش برانگیز آماده کرده ایم. آیا شما فکر می کنید که در ارائه پاسخ به سوالات هوش همیشه یک سر و گردن از دیگران بالاتر هستید. در سوال شناسایی قاتل در قطار باید بتوانید در یک نگاه قاتل را شناسایی کنید.

به این ترتیب شما می توانید خود را محک بزنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. امروز یک معمای تصویری بسیار محبوب را به شما معرفی می کنیم. فکر می کنید بتوانید این بازی فکری را به راحتی حل کنید؟ ما از شما دعوت می کنیم حداقل 20 دقیقه در روز مغز خود را ورزش دهید. شما با کمک پازل ها و بازی های فکری، مغز خود را ورزش داده و آن را فعال و جوان نگه دارید. با مجله خبری چشمک و سوال شناسایی قاتل در قطار همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام ماشین ایرانی است که اگر برعکس بخوانیم نام یک میوه می شود!؟

سوال شناسایی قاتل در قطار

شما می توانید با کمک سوال شناسایی قاتل در قطار، مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. با کمک سوال شناسایی قاتل در قطار و معماهای تصویری سرگرم کننده مشابه یک روز کاری سخت را فراموش کنید. این پازل ها و تصاویر معمایی بسیار بدیع و جالب هستند.

در معماهای تصویری، شما باید بتوانید براساس برخی نشانه ها معماهای تصویری را حل کنید. با وجود نشانه ها شما باید بتوانید منطقی ترین و محتمل ترین پاسخ را ارائه دهید. در تصویر سوال شناسایی قاتل در قطار شما با یک صحنه قتل در قطار و دو مظنون مسافر روبرو هستید. پلیس با کمک برخی از شواهد، توانست قاتل را دستگیر کند.

به نظر شما شواهد چه چیزی بوده است؟ قاتل چه کسی بوده است؟ با دقت به تصویر سوال شناسایی قاتل در قطار نگاه کنید و این سوال معمایی را حل کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت تر شدن معما زمان شما محدود است. شما فقط 10 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: حکایت مرد ماهیگیر و زن حریص | داستان زن حریصی که هیچ چیز راضیش نمی کرد!

سوال شناسایی قاتل در قطار

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: کاسه را در اصطبل اسب ها پیدا کن!؟

 

 

 

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:داستان شنیدنی خبر دادن خرکی!

پاسخ سوال شناسایی قاتل در قطار

همانطور که اشاره شد، شما برای پاسخ دادن به سوال شناسایی قاتل در قطار باید از تمامی حواس خود استفاده کنید. اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده باشید می توانید به بالا رفته و 10 ثانیه بیشتر وقت بگذارید.

احتمالاً بپسندید: سوال هوش: اگر 1×2=4 و 1×8=6 باشد 2×7=؟ چند می شود؟

.

.

.

.

 شاید بپسندید: چه جوری وایمیستی | نحوه ایستادن نشان میده که چقدر اعتماد به نفس داری!؟

پاسخ سوال شناسایی قاتل در قطار: اگر دفت کنید زن در سمت راست تصویر در حال گغتگو با گوشی خود است و به یکباره متوجه شده که فردی نقش زمین شده است. لذا او قاتل نیست. اما اگر به مسافر سمت چپ تصویر نگاه کنید متوجه می شوید که زبان بدن او توأم با استرس است. دستی صندلی بالاست و احتمالا او در زمانی که کسی متوجه نبوده مرد را کشته و خیلی سریع به جایش بازگشته است. اما یادش رفته دسته صندلی را سرجایش قرار دهد.

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که بخش آخرش یک عدد یک رقمی است!؟

پاسخ سوال شناسایی قاتل در قطار

امیدوارم از سوال شناسایی قاتل در قطار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه گربه ای که با دو تای دیگه فرق داره رو شناسایی کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: ریاضی ات خوبه پس بگو حاصل عبارت 53-6÷2+7-39÷3= ؟ چند می شود؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه با جابجایی 2 چوب کبریت 2 تا مربع بسازی رو دست همه باهوشا زدی!

تست هوش: کدوم عروس عصبانی، همسر آقای داماده!؟

اگه چشات مثل شاهین تیز باشه تو یه نگاه ساعت مشکل دار را پیدا می کنی!

تست قدرت بینایی: دزد اسب کجا قایم شده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سه =

دکمه بازگشت به بالا