;
فرهنگ و هنر

الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری 2 + بیوگرافی و عکس های جدید

الناز ملک یا آیسان سریال سقوط، بازیگر جوان ایرانی است که اخیراً به دلیل حضور موفق در سریال های نمایش خانگی، موفق به کسب محبوبیت و توجه مخاطبان فضای مجازی شده است. در ادامه این بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال، شما را با او بیشتر آشنا خواهیم کرد و جزئیات جذابی در مورد زندگی شخصی و هنری اش خواهید خواند.

شاید بپسندید: احمد ایراندوست بازیگر نقش غول برره به همراه همسر جوانش+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک یکی از چهره های جوان و آینده دار سینمای ایران است که به تازگی در سریال نمایش خانگی سقوط ایفای نقش نموده است. الناز ملک متولد سال ۱۳۷۴ بوده و تا کنون اطلاعات زیادی در مورد خانواده اش منتشر نشده است. از وضعیت ازدواج الناز ملک اخبار موثقی در دسترس نیست؛ بازیگر نقش آیسان سریال سقوط، در صفحه اینستاگرام خود عکسی به عنوان همسرش منتشر نکرده است.

به دلیل آنکه الناز ملک در سریال سقوط به زبان ترکی هم صحبت می کند، برخی تصور می کنند او جزو بازیگران آذری زبان ایران است با این وجود خود بازیگر نقش آیسان، اشاره ای به این مسئله نکرده است. برخی دیگر هم او را جزو بازیگرانی معرفی کرده اند که اهل تهران است. در واقع به دلیل تازه کار بودن این بازیگر چشم رنگی ایرانی و در دسترس نبودن مصاحبه های رسمی از او، هنوز نمیتوان با اطمینان گفت که الناز ملک اهل کجاست.

شاید بپسندید: عکس تغییر چهره بازیگر نقش کریم پسر ناصر قصاب در سرزمین مادری|چقدر خوش تیپ و بزرگ شده!

الناز ملک

ورود الناز ملک به عرصه هنر

الناز ملک از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن است. او از بازیگران تئاتر بوده که در عرصه تئاتر درخشیده و در چندین نمایش ایفای نقش نموده است. خانم بازیگر در نمایش مکبث به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده است.

الناز ملک برای اولین بار با بازی در سریال سقوط مقابل دوربین رفت. سریال امنیتی «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده می باشد که پخش آن با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود. با پخش اولین قسمت سریال نمایش خانگی سقوط، الناز ملک بازیگر کمتر شناخته شده تئاتر که بازی قابل قبولی را در اثر سجاد پهلوان زاده از خود ارائه نموده بود، به شهرت قابل توجهی دست یافت و شناخته شد.

شاید بپسندید: بیوگرافی کامل امیر قلعه نویی + عکس های همسر و فرزندانش!

الناز ملک

مروری بر فیلم های الناز ملک

همانطور که گفتیم، الناز ملک تنها در یک سریال نمایش خانگی ایفای نقش نموده است.

شاید بپسندید: خاله کوچیک رهی در سرزمین مادری بیرون سریال+بیوگرافی و عکس!

سریال سقوط

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این مینی سریال ۹ قسمتی که نمایش خود را از روز ۱۴ دی‌ماه آغاز کرده، هر هفته روز «چهارشنبه» ساعت ۸ شب از پلتفرم نمایش خانگی «فیلمیو» پخش می شود.

الناز ملک در این سریال نقش آیسان را ایفا کرده است. دختری که به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است و آیسان و ژاکان در بین راه گرفتار داعش میشوند و این آغاز سرنوشت تلخ آنهاست. در ادامه سریال سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش ماموریت دارد تا این زوج جوان را از اسارت داعشی ها نجات دهد!

به نظر می رسد دلیل انتخاب الناز ملک برای بازی در این سریال به جز توانایی در عرصه بازیگری مسلط بودنش به زبان تُرکی می باشد. به جز الناز ملک، بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور و… در این فیلم به هنرمندی پرداخته‌اند.

شاید بپسندید: عکس های دیدنی از شباهت باور نکردنی مهران غفوریان به پدرش | سیبی که از وسط نصف شده!

الناز ملک

سریال زخم کاری

بعد از موفقیت سریال سقوط خانم ملک در شهریور ۱۴۰۲ با سریال زخم کاری ۲ در نقش «سیما» به شبکه خانگی بازگشت، نقشی که دوباره او را سر زبان ها انداخت.

احتمالا بپسندید: همسر عراقی مصطفی زمانی در سریال آمرلی+عکس

عکس های جدید الناز ملک

 

شاید بپسندید: فهیمه معمولی به همراه همسر واقعی اش بیرون سریال پایتخت +عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: امیر آقاجمالیِ قصه های تا به تا پس از 29 سال چه شکلی شده و چیکار می کنه+عکس و بیوگرافی

 

 

الناز ملک

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: بیوگرافی و عکس های بیرون سریالی بازیگر نقش مرجان سریال نون خ!

احتمالا بپسندید: طراحی شخصیت انیمه ای هر کشور با توجه به خصوصیات آن کشورها+ عکس های بخش اول

بیشتر بخوانید: مجید سریال دنیای شیرین دریا در 33 سالگی اش+ عکس های جدید

احتمالا بپسندید: همسر و فرزند واقعی ارسطو عاملِ سریال پایتخت+عکس و بیوگرافی

شاید بپسندید: بازیگر دکتر جکول شب های برره به همراه خانواده اش+به اصغر حیدری نمی خورد همچین پسر و دختری داشته باشه!

شاید بپسندید: دختر کوچولوی تبلیغ داروگر بعد ۳۰ سال+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا