;
تفریح و سرگرمی

معمای آشنایی با فرد دروغگو: آیا مرد تصویر واقعا یک دیوانه زنجیری است!؟

معمای آشنایی با فرد دروغگو: در معمای تصویری امروز، شما باید فردی را که دروغ می گوید را شناسایی کنید. یک چشم تیزبین به راحتی قادر است در یک نگاه این فرد را شناسایی کند. پس برای انجام معمای آشنایی با فرد دروغگو، کنجکاوی، ادراک و هوش خود را برای پاسخ صحیح به کار ببرید. شخصی هست که متعلق به زمان این معمای تصویری نیست و شما باید او را در معمای آشنایی با فرد دروغگو شناسایی کنید. برای انجام این آزمون فقط 3 ثانیه وقت دارید.

حل این تست ها نیاز به زمان و حوصله زیادی دارد. مهارت‌های شما به شما این امکان را می‌دهد که پاسخ این هدف تصویری پیچیده را که ما از رسیدن به آن مطمئن نبودیم، بیابید. آنچه شما به دنبال آن بودید درست مقابل چشمان شماست. اما اگر مهارت هاش شناختی مناسبی نداشته باشید، قطعا نمی توانید در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای آن را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و معمای آشنایی با فرد دروغگو همراه شوید.

شاید بپسندید: دوست داری قدرت دیدت رو بسنجی، پس خرگوش متفاوت رو تو این تصویر پیدا کن!

معمای آشنایی با فرد دروغگو

تصویر فعلی این معمای تصویری که مجله خبری چشمک برای شما به اشتراک گذاشته است، باعث سردرگمی می شود. سه نفر در تصویر دیده می شود. این تصویر گویا از یک مرکز روان درمانی گرفته شده است. دو پزشک در حال بستن دست و پاهای یک مرد هستند. گویا او مرتکب عمل بدی شده است. اما مرد معتقد است که این کار را نکرده است. اما یکی از پزشکان معتقد است که او گردن پزشک را گاز گرفته است. ماموریت شما این است که در کمتر از 3 ثانیه بفهمید چه کسی واقعیت را می گوید. شما این شخص را پیدا کرده و از این طریق بتوانید مهارت های فردی و شناختی خود را اثبات کنید.

از آنجایی که زمان زیادی برای حل معمای آشنایی با فرد دروغگو ندارید، مهم است که به تصویر دقت کنید. شما باید به شدت متمرکز باشید. به هیچ چیز غیر از این تست فکر نکنید. اگر در پازل تصویری زیر دقیق باشید، سریعتر از آنچه تصور می کردید به هدف خواهید رسید. بنابراین اگر واقعاً برای یافتن آنها به دقت و تمرکز نیاز دارید، چند ثانیه نفس بکشید و سپس دوستان خود را به چالش بکشید. آنها را غافلگیر خواهید کرد.

شاید بپسندید: بازی فکری جالب با چوب کبریت : اگه با قرار دادن یه چوب کبریت معادله رو اصلاح کنی، نابغه ای!

معمای آشنایی با فرد دروغگو

شاید بپسندید: تست شخصیت: اگر یک جعبه 10 تایی و 4 تا تخم مرغ داشته باشی، چه جوری اونا را داخل جعبه میذازی!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یه اشتباه کوچیک تو مزرعه این دختر و پسر خوشکل هست، اون چیه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدوم ویژگی ات تو رو متفاوت کرده، اگه خبر نداری کافیه بگی تو تصویر اول چی نظرت رو جلب کرد!؟

پاسخ معمای آشنایی با فرد دروغگو

اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید باید به شما بگوئیم که زمان شما به پایان رسیده است. لذا می توانید از فرصت دوم خود برای رسیدن به پاسخ استفاده کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا آزمون را مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو که آیا کودک بیمار، فرزند زن است یا اینکه زن تصویر فرزندی ندارد!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: احساست رو چه جوری ابراز می کنی؟ | یه دسته گل را انتخاب کن تا بفهمی چه جور عاشق دل خسته ای!؟

 

 

 

احتمالاً بپسندید: با انجام این تست شخصیت میتونی علت کارهایی که انجام میدی و دست خودت نیس را بفهمی!

پاسخ معمای آشنایی با فرد دروغگو: مرد گرفتار توسط پزشک راست می گوید. او پزشک را گاز نگرفته است. پزشک توسط معشوقه خود به هنگام معاشقه گاز گرفته شده است. به گلی که در جیب او قرار دارد نگاه کنید.

شاید بپسندید: دیگران درباره‌ات چطوری فکر می کنند!؟| یه گل رو انتخاب و از نتیجه شگفت زده شو!

آشنایی با فرد دروغگو

برایتان جالب خواهد بود: دو تا چوب کبریت را جابجا کن تا یک معادله درست بدست آوری!| اگه تو 6 ثانیه این کارو کنی نابغه ریاضیاتی!

امیدوارم از معمای آشنایی با فرد دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون شناسایی نامزد مرد: نابغه ای اگر تو 3 ثانیه، نامزد مرد تصویر رو شناسایی کنی!

 

 

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اجتمالاً بپسندید: صنار بده آش به همین خیال باش!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این خانمای خشن همسر این آقای مظلومه!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: یه تیزبین واقعی می‌تونه تو 5 ثانیه تفاوت های دو تصویر لاک پشت را پیدا کنه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه اشتباه تصویر آرایشگاه را پیدا کنند!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت چه کشکی چه پشمی؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن:علت مسمومیت مرد با آبمیوه و زنده ماندن زن چه بوده، در حالی که هر دو آبمیوه خوردند!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه 5 تا تفاوت رو تو تصویر قورباغه سبز چپ و راست پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

شاید برایتان جالب باشد

چند تا تفاوت تو تصویر دخترک قارچ جمع کن هست!؟بینایی و دقت‌ات خوب باشه تو 10ثانیه حداقل5 تا پیدا میکنی!

آزمون شناسایی خون آشام فقیر: با توجه به نشانه ها بگوئید کدام خون آشام فقیرتر است؟

حکایت اگر تو کلاغی من بچه کلاغم!

اگه خیلی تیز و زرنگ باشی باید تو یه نگاه همسر این آقای خوش تیپ رو بین این سه تا زن پیدا کنی!

شاید بپسندید: با یپدا کردن اشتباهات این باغ زیبا اثبات کن که نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا