;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت چشم: جاروی جادگر را در میان جاروها شناسایی کنید!

آزمون شناسایی جاروی جادوگر: یکی از اقسام بازی های فکری که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مجموعه تصاویری چالشی است که شما باید بر اساس نشانه ای که در تصویر موجود است، به پاسخ سوال دست پیدا کنید. مجله خبری چشمک با انتشار آزمون شناسایی جاروی جادوگر از کاربران خود می خواهد که تمام مهارت های شناختی خود را برای بررسی و ارائه پاسخ متمرکز کنند. در این آزمون باید جاروی جادوگر را که در میان جاروهای دیگر که هم جفت هستند را پیدا کنید.

پس از آزمون شناسایی جاروی جادوگر در فیس بوک، بلافاصله این تصویر بارها همرسانی شد و هر یک از افراد تلاش داشتند با کمک این آزمون سطح دقت و توانائیهای خود و اطرافیان خود را مورد سنجش قرار دهند. امروز نیز با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی جاروی جادوگر همراه باشید. شما باید بتوانید در 4 ثانیه جاروی گمشده جادوگر را شناسایی کنید. استدلال منطقی خود را فعال کنید و بر این چالش ذهنی که پیچیدگی بالایی دارد غلبه کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: 3 موز پنهان را در میان مینیون های زرد رنگ پیدا کنید!

آزمون شناسایی جاروی جادوگر

غلبه بر این معمای تصویری آسان است، اما برای دادن پاسخ صحیح باید بسیار ماهر باشید. آیا در اولین تلاش می توانید پاسخ صحیح را بدهید؟ به زودی خواهیم دانست. اگر مهارت های خوبی داشته باشید قادر خواهید بود این معمای تصویری مرموز را در زمان مشخص شده حل کنید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی جاروی جادوگر همراه باشید.

این آزمایش تصویری شامل تشخیص این نکته است که جاروی جادوگر کدامیک از جاروهای تصویر است. خود جادوگر نیز در زمینه پیدا کردن جاروی خود در میان جاروهای مشابه دچار تردید شده است. تنها سر نخ این است که از هر جارو 2 عدد در تصویر وجود دارد. لذا آیا توانائیهای شناختی عالی دارید که جاروی جادوگر را در یک نگاه شناسایی کنید. یک چشم تیزبین در کسری از ثانیه آن را پیدا می کند. آیا شما تیزبینی قابل قبولی دارید؟

شاید بپسندید: اگر پنگوئن بازیگوش رو بین پانداها پیدا کنی چشمای تیز مثل شاهین داری!

آزمون شناسایی جاروی جادوگر

شاید بپسندید:زن یا مرد، کدامیک خیانتکار است و تصمیم داشته به دیگری آسیب برساند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدام دانش آموز قبل از آمدن به کلاس، دعوا کرده است!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

پاسخ آزمون شناسایی جاروی جادوگر

چطور گذشت؟ امیدواریم در اولین تلاش توانسته باشید این معمای شدید را حل کنید، اما اگر برعکس این اتفاق افتاد، پس باید تلاش دوم خود را آغاز کنید.

شاید بپسندید: داستان آموزنده کرگدن اشرف مخلوقات نیست!

 

 

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: مار را بین زرافه ها پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی جاروی جادوگر: اهمانطور که اشاره شد از هر جارویی دو عدد در تصویر وجود دارد. لذا جاروی تک، جاروی جادوگر است. در تصویر ذیل می توانید جارو جادوگر را ببینید. این جارو علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت معادله را اصلاح کنی نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی جاروی جادوگر

امیدوارم از آزمون شناسایی جاروی جادوگر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: دزد کیه !؟ | یکی چیزی رو قاپیده و کسی متوجه نشده!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: یخ در چه دمایی یخ می زند؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان همسر بازرگان و قاضی |بخش دوم داستان تاجری که زنش را نزد قاضی به امانت گذاشت!

با دلیل بگو که کدوم مشتری رستوران آدم فضایی هست!؟

چشمات مثل شاهین باشه تفاوت های دو تصویر راکون را پیدا می کنی!

داستان شنیدنی قاضی و همسر بازرگان| بخش اول داستان تاجری که زنش را نزد قاضی به امانت گذاشت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا