;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: کدامیک از 3 نفر تصویر گرگینه است!؟

آزمون تصویری تشخیص گرگینه : هزاران نفر از این معمای تصویری جدید شگفت زده شدند. دلیل؟ سطح دشواری بالایی دارد که آن را بر خلاف تصاویر دیگر منحصر به فرد می کند، حتی از هر 10 کاربر فقط 3 نفر در زمان تعیین شده موفق به یافتن پاسخ شده است. آیا برای نشان دادن ظرفیت ذهنی خود آماده اید؟ در آزمون تصویری تشخیص گرگینه می توانید مشاهده کنید که سه نفر در حال خرید در سوپرمارکت هستند، اما تنها یکی از آنها یک گرگینه خطرناک است. کدامیکی گرگینه است!؟

هیچ چیز مانند یک تست یا ازمون تصویری نمی تواند ما را سرگرم کند. معمایی که در عین جذاب بودن بتواند به خوبی توانایی های شناختی ما را به چالش بکشد. آزمون تصویری تشخیص گرگینه از جمله این آزمون هاست که شما را هم سرگرم و هم گرفتار خواهد کرد. گرفتار ارائه یک پاسخ درست. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری تشخیص گرگینه همراه باشید. زمان شما فرا رسیده است! با شناسایی فردی که یک گرگینه خطرناک است در مدت زمان 4 ثانیه ثابت کنید که نابغه هستید. قبل از شروع، برای شما آرزوی موفقیت تا در اولین تلاش پیروز شوید.

شاید بپسندید: امانت داری بازرگان و دوستش | حکایت بازرگانی که دوست خائن خود را درست و حسابی ادب کرد!

آزمون تصویری تشخیص گرگینه

بازی های فکری، پازل ها و تست ها را می تواند از جمله سرگرمی های اصلی فضای اینترنت است. شما با انجام این تست ها و بازی های هوشی و تصویری می توانید توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. بر همین اساس بازی فکر امروز که تحت عنوان معمای تصویری جنگل در چشمک منتشر شده است، یک تمرین ورزشی خوب برای مغز شما می باشد. شما باید تمام توجه خود را اختصاص دهید تا آزمون تصویری تشخیص گرگینه را رمزگشایی کنید.

درست نکردی؟ در اینجا ما فرصت جدیدی را به شما می‌دهیم تا به دوستان یا خانواده خود نشان دهید که می‌توانید در هر زمانی از روز اختلافات را حل کنید، اما فقط 4 ثانیه محدودیت زمانی خواهید داشت تا از دشواری آنها بکاهید. زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: تست روان شناسی: وضعیت عاطفی تان را با نوع دست گرفتن طرف مقابل شناسایی کنید!

آزمون تصویری تشخیص گرگینه

شاید بپسندید: کدام سطل آب زودتر پر می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ﺿﺮﺏﺍﻟﻤﺜﻞ دست بریده قدر دست بریده را می داند!

پاسخ آزمون تصویری تشخیص گرگینه

هنوز به دنبال پاسخ آزمون تصویری تشخیص گرگینه هستید. شاید پاسخ آنقدر اسان باشد که شما هنوز فکر می کنید. اشکالی ندارد. شما به هدف خود رسیده اید و برنده هستید. شما به صورت هر چند کوتاه ذهن و مغز خود را ورزش داده اید. می توانید بیشتر فکر هم فکر کنید. 3 ثانیه دیگر فرصت دارید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: عدد 212 را در تصویر پیدا کنید!

 

 

 

.

.

.

بیشتر بخوانید: سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت پاسخ عبارت 5555=؟ چند می شود!؟

پاسخ آزمون تصویری تشخیص گرگینه: پیرزن گرگینه خطرناکی است، زیرا قدرت حمل یک سبد پر از محصولات غذایی را دارد. همچنین اگر دقت می کردید آثار خون در کوله پشتی اش دیده می شود، چیزی که چندان نرمال و عادی نیست.

 احتمالاً بپسندید: آزمون قدرت دید: دسری که با بقیه دسرها فرق داره را شناسایی کنید!

جواب آزمون تشخیص گرگینه

امیدوارم از آزمون تصویری تشخیص گرگینه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: پسر بچه ای را که با بقیه فرق داره در 5 ثانیه پیدا کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:حکایت قدیمی آبجی قورباغه | زن ساده دل و ابلهی که با ندانم کاری، شوهرش را تا پای چوبه دار برد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست هوش: کدامیک از این دو زن خانه دار، یک قاتل حرفه ای است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی باز فیلش یاد هندوستان کرده! 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

کدامیکی زامبی است؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

چیستان: کدام شهر بندری است که در نام خود یکی از کشتی‌های جنگی را دارد!؟

تست بینایی سنجی: بینایی ات خوب باشه در یک نگاه نوشته تصویر را متوجه میشی!

اگه زدی رو دست همه باهوشا، با دلیل بگو که کدومیکی تازه زندونی شده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا