;
تفریح و سرگرمی

آیا می‌توانید چهره مخفی را در تصویر گرگ شناسایی کنید!

آزمون تمرکز با چهره مخفی در تصویر گرگ: معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تست ها و پازل های تصویری برای این بوجود می ایند که وضعیت تمرکز، دقت و بینایی افراد را مورد شناسایی قرار دهند. زندگی بشر امروز را مسائل مختلف تهدید می کند. از جمله این تهدیدات می توان به کم تحرکی اشاره کرد. کم تحرکی جسمی و روانی می تواند سلامت جسمی و روحی افراد را تهدید کند. در آزمون تمرکز با نقاشی، دقت، تمرکز و بینایی شما مورد آزمایش قرار می گیرد. شما باید بتوانید در این نقاشی چهره یک مرد را شناسایی کنید. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و آزمون تمرکز با چهره مخفی در تصویر گرگ همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: خلاق‌اید یا رویا پرداز | با انتخاب یکی از 5 پرنده تصویر متوجه شوید!

آزمون تمرکز با چهره مخفی در تصویر گرگ

این اثر هنری توانسته است توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کند. در این نقاشی چهره یک مرد نقاشی شده است. اگر چه این تصویر بسیار ساده به نظر می رسد، اما حل این پازل به آسانی نیست. شما باید بتوانید در کمتر از 10 ثانیه چهره مرد را شناسایی کنید.

قدمت این نقاشی به دهه 1880 برمی گردد و به عنوان چهره یک کارت تجاری برای یک تبلیغات استفاده می شد. در این تبلیغات، یک سری نقاشی برای کودکان طراحی شد. کودکان باید تصاویر مخفی موجود در نقاشی ها را شناسایی می کردند.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

این پازل جدید حیرت‌انگیز، کاربران اینترنت را به ورطه نابودی کشانده است، اگر چه سازنده ادعا می‌کند که “به راحتی یک کودک می‌تواند آن را پیدا کنید، اما واقعا یافتن این تصویر به اسانی نیست. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون تمرکز با چهره مخفی در تصویر گرگ زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: چیستان: پدر و دختر دارند، اما ننه از آن بی بهره مانده است!؟

آزمون تمرکز با چهره مخفی در تصویر گرگ

بیشتر بخوانید: با حل کردن این معمای ریاضی، خودت را ارزیابی کن!

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد ایستگاه اتوبوس، خون آشام است!؟  

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: خوش بینی یا بدبین!؟ | یکی از نمادها را انتخاب کن تا بفهمی!

پاسخ آزمون تمرکز با چهره مخفی در تصویر گرگ

اگر هنوز نتوانستید در نقاشی، چهره مرد را شناسایی کنید بهتر ایت به پایین صفحه مراجعه کنید. البته اگر هنوز بدنبال یافتن چهره مرد هستید، می توانید به نقاشی مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: در نگاه اول چی دیدی تا بگم وِیژگی شخصیتی جذاب شما از نظر دیگران چیه!؟

چهره مخفی در این تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: حروف متفاوت را بین حروف X شناسایی کنید!

پاسخ آزمون با چهره مخفی در تصویر گرگ

بیشتر بخوانید: قابل توجه نابغه های ریاضی: اعداد گمشده هرم را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

اکنون می توانید چهره مخفی را در تصویر سگ شناسایی کنید.

آزمون تمرکز با چهره مخفی در تصویر گرگ

.

.

.

.

.

.

.

و پاسخ در این تصویر علامتگذاری شده است.

پاسخ آزمون با چهره مخفی در تصویر گرگ

امیدوارم از آزمون تمرکز با چهره مخفی در تصویر گرگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن خرس‌های کامل تصویر، قدرت تمرکزتان را ارزیابی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدام آب نبات چوبی با بقیه فرق دارد!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن عدد مناسب در جدول، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن!

کدامیک از دو زن تصویر شاغل است | خیلی ها جواب درست ندادند!؟

آزمون دقت ذهن: تفاوت های بین دو تصویر دلفین را پیدا کنید!؟

ماجرای ماست و خیار ناصرالدین شاهی | وقتی ناصرالدین شاه به اصرار امیرکبیر خواست غذای رعیت بخورد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا