;
تفریح و سرگرمی

فقط افراد تیزبین قادر به شناسایی تفاوت های دو تصویر دخترک کتابخوان هستند!

آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان: آزمون ها و چالش هایی که شما در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنید، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. شما باید تفاوت های موجود میان دو تصویر دخترک کتابخوان را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید در آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان، تمام تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. این موفقیت مستلزم دقت کافی، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان همراه شوید.

باید گفت که برای حل آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است، باید تمام حواس خود را فعال کنید. طراح و سازنده آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها 21 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام تفاوتهای موجود میان دو تصویر دخترک کتابخوان را شناسایی کنند. آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟ پس با آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت دختر زیبای حاکم و شرط عجیب ازدواج برای سه خواستگار جوانش!

آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان

باید آنچه که شما در آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان با آن روبرو هستید: باید در کمتر از 10 ثانیه 3 تفاوت میان این دو تصویر دخترک کتابخوان را پیدا کنید. با آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان و مجله خبری چشمک همراه باشید.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 3 تفاوت را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما از هم اکنون شروع شد.

بیشتر بخوانید: اشتباهات منظره دریا را پیدا کنی، در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان

شاید بپسندید: فقط کسانی که بینایی قوی داشته باشند می توانند عدد پنهان شده تصویر را پیدا کند!

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: با پیدا کردن حرف A در میان اعداد 4 اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از خوردنی هاست، اما کسی دوست ندارد بخورد!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان

در صورتی که 3 تفاوت دو تصویر دخترک کتابخوان را در 10 ثانیه پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. لذا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

شاید بپسندید:امتحان رفقا: حکایت تاجری که دوستان پسرش را در رفاقت امتحان کرد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدام بیمار ثروتمندتره؟ | باهوشا راحت جواب میدن!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان: تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید.

شاید بپسندید: آزمون هوش تصویری: با دلیل بگو که بابای نوزاد کیه!؟

آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت دخترک کتابخوان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: در تصویر مسابقه دوچرخه سواری چه اشتباهاتی وجود دارد!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: با توجه به عبارات، چه عددی باید در عبارت آخر قرار بگیرد!؟

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: کدام کلیدها با بقیه فرق داره!؟

تست دقت ذهن: در تصویر خانه و مرد تکیه زده بر مبل چه اشکالاتی دیده می شود!

قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن سگ در میان گربه ها ارزیابی کن!

 چیستان: نام عضوی از بدن است که با اضافه کردن یک حرف، نام یک ورزش بدست می آید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 9 =

دکمه بازگشت به بالا