;
تفریح و سرگرمی

اگه باهوشی تو یه نگاه کودک ربا را شناسایی کن!

سوال هوش تصویری کودک ربا: سوال تصویری معمایی امروز هم از جمله معماهای تصویری که ذهن شما را حسابی درگبر خواهد کرد. برای اینکه بتوانید به پاسخ صحیح دست پیدا کنید، باید از قدرت دید بالایی برخوردا باشید و جزئی نگری شما عالی باشد. احتمالا در ابتدا معتقد باشید که سوال هوش تصویری کودک ربا فاقد یک پاسخ است. اما اگر بیشتر دقت کنید با یک نشانه می توانید این معمای تصویری را حل کنید.

در این آزمون توانائیهایی شما به چالش کشیده می شود. در ابتدا قدرت دید شما برای دیدن جزئیات و در نهایت دقت شما برای اینکه بتواند جزئیات را مورد تحلیل قرار دهد. زمان محدود ارائه پاسخ نیز به دلیل بالا بردن سطح سختی سوال هوش تصویری کودک ربا است. زمان محدود 6 ثانیه ای قطعا می تواند بیشتر شما را دچار چالش کند. با مجله خبری چشمک و یک آزمون جالب دیگر همراه باشید. از شما می خواهیم این ازمون و آزمون های مشابه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید:چیستان: دهان بزرگ و صدا بلندی دارد، می بلعد و تمیز می کند!

سوال هوش تصویری کودک ربا

در سوال معمایی امروز که تنها عده کمی تاکنون توانسته اند به آن پاسخ دهند، شما باید بتوانید پرستاری یا شبه مادری که تلاش می کند کودکی را بدزد را شناسایی کنید. همان طور که اشاره شد برای پاسخگویی به سوال هوش تصویری کودک ربا تنها کاری که باید انجام دهید تمرکز کردن و دقت تمام به جزئیات تصویر است. شما 6 ثانیه فرصت دارید. آیا متوجه چیز عجیبی شده اید؟ کودک ربا کجاست؟ چه فکر می کنید؟

در تصویر سوال هوش تصویری کودک ربا، شما دو کودک و دو بزرگسال را می بینید. در نگاه اول موضوع غیرطبیعی در تصویر مشاهده نمی شود، اما اگر دقت کنید متوجه خواهید در یکی از تصاویر فرد بزرگسال تصمیم دارد کودک را برباید. سازنده این آزمون معتقد است که هدف او تنها بالا بردن سطح توانایی های شناختی افراد است و وی تلاش می کند با ایجاد چنین آزمون هایی سطح دقت و تمرکز مخاطبان را افزایش دهد. به باور کارشناسان انجام منظم چنین آزمون هایی سطح توانائیهای شناختی ما را افزایش مبی دهند. بدون آنکه خود متوجه باشیم.اگر اماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: اول چه حیوونی تو عکس دیدی تا بگم در برابر انتقاد، واکنشت چیه!؟

سوال هوش تصویری کودک ربا

شاید بپسندید:حکایت خیاط دغل و شاگرد زرنگ از سری داستان های ادب فارسی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این سه فرد بازداشتی، کم سن و سال است و نباید به زندان فرستاده شود!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از مناظر کوهستانی را انتخاب کن تا بفهمی رویاپردازی یا منطقی!؟

پاسخ سوال هوش تصویری کودک ربا

اگر به این قسمت از متن سوال هوش تصویری کودک ربا رسیده اید، به احتمال زیاد راه حل این چالش را پیدا کرده اید. اگر برعکس است، نگران نباشید، زیرا همانطور که در ابتدا گفتیم تعداد بسیار کمی از کاربران اینترنت راه حل را پیدا کردند. می توانید به بالا نگاه کنید و تصویر را با جزئیات بررسی کنید و سعی کنید در این چالش تصویری متوجه شوید که کدام یک از زنان یک بچه دزد است. 6 ثانیه دیگه فرصت دارید.

احتمالاً بپسندید: شکل دست ها می تواند اطلاعات جالبی درباره شخصیت کلی افراد و ارتباط با اطرافیانشان ارائه دهد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه باهوشی با حرکت دادن دو تا چوب کبریت یه معادله صحیح، درست کن!

 

 

 

 

احتمالاً بپسنددید: با جابجایی یک چوب کبریت، معادله اشتباه 8+5-6=4 را تصحیح کنید!

جواب سوال هوش تصویری کودک ربا: اگرپاسخ را پیدا نکردید، در ادامه به شما نشان خواهیم داد که کدام فرد در تصویر کودک رباست. برخی بلافاصله زن سمت را کودک ربا معرفی کرده اند. اما واقعاً این گونه نیست. منطقی نیست که کودک ربا با گریه بچه توجهات را به خود جلب کند. او مادر کودک است. اما در تصویر سمت چپ مرد تصمیم دارد با شکلات دختر بچه را اغفال کند. دختر بچه نیز با نگاه پرشس انگیز به او نگاه می کند و مشخص است که اولین بارست او را می بیند. فرد سمت چپ کودک رباست. شما چه فکر می کنید؟

شاید بپسندید: باهوشا میتونن تو 15 ثانیه عدد گمشده تصویر را پیدا کنند!

سوال تصویری کودک ربا

 احتمالاً بپسندید:  اگه میخای بفهمی درونگرا هستی یا برونگرا به تصویر نگاه کن و بگو اول چی دیدی!؟

امیدوارم از سوال هوش تصویری کودک ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: داستان جالب و شنیدنی مردی که از داروخانه دیب می خواست!

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان انیشتین و راننده اش!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدام رفتارت باعث میشه بیشتر به چشم اطرافیانت بیای، برا فهمیدن کافیه یکی از خورشیدها را انتخاب کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

قاتل تصویر را پیدا کنی دست شرلوک هولمز رو در باهوشی از پشت بستی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آنچه در ابتدا می بینید، دیدگاه شما را نسبت به دوستی آشکار می کند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید برایتان جالب باشد

بگو اول چی دیدی تا بگم که آیا برای رفع مشکلات، ذهن تحلیلی و منطقی داری!؟

 تیز بودن خودت رو با پیدا کردن 3 تفاوت تصویر دخترک آشپز، اثبات کن!

آقا گیج شده، کدومیکی از این خانم خوشکلا همسر اونه!

آیا می توانید حرف I را در میان P ها در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. جوابتون اشتباهه ، زن نه رنگ چشماش و نه هیچ چیزش شبیه پسر بچه نیست اما مرد لباس سبز رنگ چشماش هم رنگ چشم دختر بچه هست

  2. پسر بچه سمت راست چشماش بسته هست چجوری فهمیدی رنگ چشمش با مادرش یکی نیست؟
    سمت چپ هم چشم مرده آبیه مال دختره سبز

  3. پسره ک چشماش بسته مشخص نیس
    اون مرده هم چیزیش شبیه به دختر بچه نیس
    ولی خیلی واضحه ک داره گولش میزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا