;
تفریح و سرگرمی

انتخاب یکی از برگ ها نشان می دهد که آدم استرسی هستی یا آرام!

تست شخصیت وابسته به انتخاب برگ: با انتخاب برگ دریابید که آیا آدم مضطرب هستی یا آرام!؟ بیشتر به سمت تمایلات آرام گرایش داری یا تمایلاتی با گرایشاتی استرس وار! جرات دارید اسرار شخصیت خود را کشف کنید؟ ادامه دهید و تست شخصیت ما را انجام دهید! تست شخصیت وابسته  به انتخاب برگ، از انتخاب شما که به وسیله ضمر ناخودآگاه انجام می شود، برای آشکار کردن جنبه های پنهان شخصیت شما استفاده می کند. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت وابسته به انتخاب برگ همراه شوید.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: پروانه در کجاست!؟

تست شخصیت وابسته به انتخاب برگ

دنیای اطراف ما پر از نشانه ها و نمادهای ظریفی است که می توانند درونی ترین ویژگی های شخصیتی ما را روشن کنند. چه فردی آرام و جمع و جور باشید و چه مستعد حملات اضطرابی، برگه ای که به طور غریزی به سمت آن کشیده شده اید می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار کند.

این تست سرگرم کننده و شهودی شما را به سمت کشف خود به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب راهنمایی می کند.

شاید بپسندید: یک از گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم آدم پیگیر و سرسختی یا آدم خوش خیال!؟

تست شخصیت وابسته به انتخاب برگ

شاید بپسندید:اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:کدام زن مادر کودک است: زن خون آشام یا زن فضایی!؟

تفسیر تست شخصیت وابسته به انتخاب برگ

قبل از اینکه به نتایج بپردازیم، لحظه ای به تصویر نگاه کنید و برگه ای را انتخاب کنید که شما را به خود جلب می کند. بیش از حد به آن فکر نکنید. اجازه دهید ناخودآگاه شما را راهنمایی کند.

شاید بپسندید: حکایت شاه عیاس و پِهِن اسب| درسی که شاه عباس به چاپلوس های دربار داد!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه اشتباه تصویر رو پیدا کنی، در باهوشی رو دست شرلوک هولمز زدی!

تست شخصیت وابسته به انتخاب برگ

برگ 1: آرام و استوار

اگر اولین برگ را انتخاب کردید، احتمالا فردی آرام و ثابت هستید. وقتی زندگی آشفته می شود، شما همان فردی هستید که دیگران به او نگاه می کنند، چراغی از ثبات در دنیایی که همیشه در حال تغییر است.

شما مهارتی در کنترل احساسات خود دارید، حتی در شرایط استرس زا. با این حال، این می تواند به این معنی باشد که شما تمایل به سرکوب احساسات خود دارید. مهم است که به یاد داشته باشید که اشکالی ندارد که مراقبت از احساسات خود را کم کنید و به خود اجازه دهید که گاهی احساسی باشد.

برایتان جالب خواهد بود: داستان عاقبت حلوا خوردن سه دختر خارکن!

برگ 2: روح مضطرب اما پرشور

آیا برگ دوم نظر شما را جلب کرد؟ این نشان می دهد که شما بیشتر مستعد اضطراب هستید. این لزوماً به این معنی نیست که شما همیشه مضطرب هستید. بلکه به زندگی علاقه دارید و چیزها را عمیقاً حس می کنید

شما بسیار حساس هستید و به دیگران اهمیت زیادی می دهید، و این همدلی گاهی اوقات می تواند منجر به نگرانی شود. اما به یاد داشته باشید، این حساسیت همچنین شما را به فردی فوق‌العاده دلسوز و فهمیده تبدیل می‌کند.

برگ 3: ترکیبی از آرامش و اضطراب

اگر به سمت برگ سوم کشیده شده اید، ترکیبی جذاب از آرامش و اضطراب هستید. شما می توانید در بیشتر موقعیت ها خونسردی خود را حفظ کنید، اما در مواجهه با عدم اطمینان نیز می توانید احساس اضطراب کنید.

این تطبیق پذیری به شما اجازه می دهد تا با شرایط مختلف با سهولت نسبی سازگار شوید. حفظ تعادل می تواند چالش برانگیز باشد، اما همچنین به این معنی است که شما انعطاف پذیر هستید.

احتمالا بپسندید:  داستان شنیدنی آرزوی دختر فقیر | فاش شدن آرزوی دختر و اعتراف پادشاه

امیدوارم از تست شخصیت وابسته به انتخاب برگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست هوش: کدومیکی به همسرش خیانت کرده!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با حل این معادله تصویری در کمتر از 10 ثانیه ضریب هوشی خود را بیازمائید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

فقط باهوشا تو یه نگاه اشکال این تصویر زیبا را پیدا می کنند!

حکایت مرد و مار و روباه | حکایت مردی که مار را نجات داد و گرفتار شد!

با جابجایی 2 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

چشات مثل شاهین تیزه اگه 3 تا اختلاف دو تصویر سگ قهوه ای را پیدا کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هشت =

دکمه بازگشت به بالا