;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: اگه تیزبینی بگو که سگ مخفی کجاست!؟

آزمون شناسایی سگ مخفی: این آزمون از جمله معماهای تصویری است که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را درگیر خود بکند. از این جهت که ممکن است شما برای ارائه پاسخ دچار سردرگمی شوید. به باور بسیاری از اشتراک کنندگان در آزمون شناسایی سگ مخفی تنها تیزبینی می تواند در این آزمون به کمک شما بیاید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی سگ مخفی در اتاق همراه باشید.

آزمون شناسایی سگ مخفی، قدرت مهارت های شناختی شما را مشخص می کند. پس اگر می خواهید حسابی حواس خود را به چالش بکشید در جای درستی قرار گرفته اید. سگ را پیدا کنید. مجله خبری چشمک هر روز با ارائه جدیدترین و جذاب ترین معماهای تصویری تلاش می کند تا شما را به چالش بکشد و شما با کمک این آزمون ها هم خود را محک بزنید و هم مغزتان را ورزش دهید.

شاید بپسندید:3 تفاوت بین دو تصویر رو نهنگ رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی سگ مخفی

همانطور که بارها اشاره کرده ایم مغز شما با کمک بازی های فکری مجبور به فعالیت مثبت می شود. این فعالیت می تواند توانائیهای شناختی شما را افزایش دهد. پس اگر به دنبال کسب توانائیهای شناختی بالا هستید، انجام مستمر و منظم بازی های فکری را فراموش نکنید.

در آزمون شناسایی سگ مخفی، شما باید بتوانید یک سگ مخفی را که به راحتی قابل شناسایی نیست را پیدا کنید. این سگ ممکن است در هر جایی باشد. پس تلاش کنید در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای این سگ را شناسایی کنید. تلاش کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید. اگر حاضر باشید با هم آزمون شناسایی سگ مخفی را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: فقط باهوشا نامزد این خانم خوشکله رو بین این 3 نفر تشخیص میدن!

آزمون شناسایی سگ مخفی

شاید بپسندید: اگه 3 تا تفاوت تصویر دو بز شاخدار را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه سرعت محاسبه‌ات خوب باشه در 10 ثانیه معادله را حل می کنی!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: فیلم برداشت تخمه کدو به روشی جالب از مزارع کدو!

پاسخ آزمون شناسایی سگ مخفی

اگر تا این لحظه به پاسخ آزمون شناسایی سگ مخفی پیدا نکردید، باید بگوئیم فرصت شما تمام شده است. لذا باید برای شانس دوم آمادگی بگیرید. فرصت دوم شما نیز 5 ثانیه خواهد بود.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی عبای شوهر!

.

.

 

.

احتمالاً بپسندید: آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر کودکان در حال بازی را پیدا کنید!؟

پاسخ آزمون شناسایی سگ مخفی: می توانید سگ مخفی را در این تصویر به راحتی ببینید. این سگ در تصویر علامتگذاری شده است. آیا شما آن را دیده بودید!؟

شاید بپسندید:تست قدرت تمرکز: کدوم خرس با بقیه فرق داره!؟

پاسخ آزمون شناسایی سگ مخفی

امیدوارم از آزمون شناسایی سگ مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:چند خرگوش در تصویر وجود دارد | فقط تیزبین ها متوجه میشن!

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: حکایت چهل دروغ: چوپانی که با 40 دروغ داماد پادشاه شد!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:چشات مثل شاهین تیزه اگه 3 تا اختلاف دو تصویر سگ قهوه ای را پیدا کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:  معما: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: معما: آن چیست که هنگام خشک کردن خیس می‌شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه تمرکزت خوب باشه همه الاغ های تصویر را در 10 ثانیه شناسایی می کنی!

 

 

شاید بپسندید

چیستان: اسم پسرانه است که سه حرف اولش با اسم یک گل شروع می‌شود!

با جابجایی 2 تا چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

مثل هرکول پوآرو زرنگ باشی تو یه نگاه می فهمی کی جمله رو روی تخته نوشته!؟

اگه ستاره 4 پر را در این تصویر پیدا کنی قدرت تمرکز و بینایی ات مثل شاهینه!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دو =

دکمه بازگشت به بالا