;
تفریح و سرگرمی

یکی از این 3 زن تظاهر می کند باردار است، کدامیکی است!؟

معمای شناخت زنی که باردار نیست: با هوش پلیسی و نگاه چون عقابتان، سریع و در یک نگاه شناسایی کنید که کدامیک از زنان تصویر باردار نیست، اما تظاهر می کند که بارداره و به زودی مادر میشه!؟ نویسنده و طراح اصلی معمای شناخت زنی که باردار نیست، معتقد است که تنها یک کارآگاه با ضریب هوشی کارآگاهی هرکول پوارو می تواند این معمای تصویریی را حل و رمزگشایی کند. پس عجله کنید و معمای شناخت زنی که باردار نیست مجله خبری چشمک را در 3 ثانیه حل کنید.

مجله خبری چشمک با انتشار جدیدترین و به روزترین معماها و سوالات تصویری تلاش می کند تیازهای مخاطبان خود را برای ورزش روزانه مغز و ذهن آنان فراهم کند. این بازی ها در عین حال که می توانند سرگرم کننده باشند، از سوی دیگر می توانند شرایط خوبی را برای افزایش فعالیت های مغزی آنان را فراهم کند. با توجه به این مسائل تلاش کنید که هر روز با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید و سوالات و بازی ها را با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. ما مطمئن هستیم که معمای شناخت زنی که باردار نیست نیز شما را به چالش خواهد کشید.

معمای شناخت زنی که باردار نیست

محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند. این معماها و سوالات تصویری به یکی از پرطرفدارترین سوالات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، چرا که 75 درصد از اشتراک کنندگان در معمای شناخت زنی که باردار نیست نتوانستند در زمان مشخص شده به آن پاسخ دهند.

قبل از شروع به رمزگشایی معمای شناخت زنی که باردار نیست توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون را بررسی کنید. تنها در این صورت می توانید معمای شناخت زنی که باردار نیست را رمزگشایی کنید.

همان طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم در تصویر شما سه زن را مشاهده می کنید که در یک مرکز درمانی حضور دارند. اما شما در یک نگاه بلافاصله متوجه می شوید که یکی از این زنان واقعاً باردار نیست و تظاهر به بارداری می کند. شما باید او را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با همدیگر تصویر معمای شناخت زنی که باردار نیست را مرور می کنیم. یادتان باشد که فقط 3 ثانیه برای انجام آزمون فرصت دارید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن کدام میوه است که در اسمش یکی از اجزای چهره پنهان شده‌است!؟

معمای شناخت زنی که باردار نیست

شاید بپسندید: ریشه و داستان ضرب المثل قمپز در کردن!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگه میخای نقاط ضعف خودت را شناسایی کنی، یکی از خانه ها را انتخاب کن!

پاسخ معمای شناخت زنی که باردار نیست

اگر به این قسمت رسیدید، به احتمال زیاد نتوانسته اید معمای شناخت زنی که باردار نیست را حل کنید، با این حال، شما یک فرصت دیگر برای رمزگشایی آزمون دارید. قبل از اینکه پاسخ را به شما ارائه دهیم بهتر است که تصویر را برای بار دوم هم دقیق بررسی کنید.

شاید بپسندید: در 10 ثانیه تفاوت های تصویر ساحل و دخترک را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: ارزش عددی پروانه صورتی را در 9 ثانیه بدست بیار | فقط نابغه ها موفق میشن!

پاسخ معمای شناخت زنی که باردار نیست: اثر اشعه ایکس بر جنین می‌تواند منجر به صدمات جبران‌ناپذیری در دوران بارداری شود. تحقیقات دانشمندان نشان‌دهنده این است که قرار گرفتن در معرض اشعه‌ها در دوران بارداری مخصوصا در ابتدای حاملگی، اثرات زیانباری روی جنین در حال رشد خواهد گذاشت و عوارض جبران‌ناپذیری را برای مادر باردار و جنین به وجود می‌آورد.به نظر می رسد زن سمت چپ واقعاً باردار نیست. او از تاثیر اشعه ایکس مطلع است اما وارد اتاق می خواهد شود. همین مسئله سبب تعجب زن وسطی شده است.

پاسخ معمای شناخت زنی که باردار نیست

امیدوارم از معمای شناخت زنی که باردار نیست استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:تست هوش:اگر N=333، 444=T، 555=F باشد، 888=؟ چه حرفی خواهد بود؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: اگه تیزبینی بگو که سگ مخفی کجاست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:با دلیل منطقی بگو کدومیکی از این آدما، بالا خونه اش رو اجاره داده!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: 5 تفاوت بین دو تصویر قورباغه سبز را پیدا کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه پرنده مخفی تصویر را پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

 

برایتان جالب خواهد بود

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 7 =

دکمه بازگشت به بالا