;
تفریح و سرگرمیزندگی

آزمون شناخت خانواده فقیر: قابل توجه باهوشا، خانواده فقیر را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

آزمون شناخت خانواده فقیر: با یک آزمون و یک معمای تصویری جذاب با مجله خبری چشمک همراه باشید.  آیا فکر می کنید بسیار باهوش، نکته سنج و جزئی نگر هستید؟ به طوری که می توانید یک کارآگاه خوب باشید و به راحتی پیچیده ترین پرونده ها را حل کنید. اگر این گونه است و می خواهید آن را به صورت عملی اثبات کنید، باید آزمون ها و سوالات تصویری مجله خبری چشمک را از دست ندهید و با حل هر کدام از انها در زمان مشخص ادعای خود را اثبات کنید.

آزمون شناسایی زامبی: زامبی تصویر کجاست؟ |95 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

در آزمونی که امروز بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک با شما به اشتراک گذاشته، شما باید با کمک شواهد بتوانید خانواده ای را که اوضاع مالی چندان خوبی ندارد را شناسایی کنید. شما می توانید با دیدن نشانه ها، پاسخ آزمون شناخت خانواده فقیر را پیدا کنید. البته برای پاسخ گویی به این آزمون چشمک نیز شما تنها 5 ثانیه فرصت دارید و باید بتوانید در زمان مشخص شده، جواب معما را پیدا کنید. به همه اثبات کنید که شما یک نابغه واقعی هستید.

آزمون شناسایی زن احمق: کدامیک از این دو زن با توجه به فعالیت خود، می تواند یک احمق باشد!

آزمون شناخت خانواده فقیر

سوالات، پازل ها و معماهای تصویری و دیگر بازی های فکری به خصوص در چند سال اخیر و فراگیر ویروس کرونا بیشتر مورد توجه قرار گرفتند. چرا که بیشتر افراد مجبور بودند در خانه، به کارهای خود بپردازند، به همین دلیل زمان زیادی برای آنان باقی می ماند. همین مسئله سبب شد تا بازی های فکری فراگیر شوند و طرفدران بسیاری پیدا کنند.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

آزمون شناخت خانواده فقیر پس از انتشار در ردیت، بارها و بارها همرسانی شد. به طوری که در کمتر از 3 ساعت بیش از 500 مرتبه در صفحات و حساب کاربران مختلف به اشتراک گذاشته شد. شما در تصویر آزمون شناخت خانواده فقیر با یک تصویر مواجه هستید که دو خانواده مختلف را در ترمینال یک فرودگاه نشان می دهد. هر کدام از این خانواده قصد سفر به جایی دارند. خوشحال به نظر می رسند. سوالی که آزمون شناخت خانواده فقیر از شما می پرسد این جمله است: کدام خانواده می تواند فقیر باشد!؟

برایتان جالب خواهد بود: اگر خطای موجود در این تصویر ساحلی را در 5 ثانیه پیدا کنی، در باهوش بودن رو دست نداری!

اگر آماده هستید تصویر را منتشر می کنیم. بادقت به تصویر زیر نگاه کنید. به یاد داشته باشید که برای ارائه پاسخ، زمان شما بسیار محدود است….

احتمالاً بپسندید :آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

آزمون شناخت خانواده فقیر

.

شاید بپسندید:کدوم یکی دزده و بهش نمی خوره پدر باشه؟

 

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:تست هوش دارک که شوکه تان می کند! کاربران قاتل صحنه را نیافتند!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:قابل توجه چشم عقابی ها: آیا می تونید عدد گم شده تصویر رو در کمتر از 3 ثانیه تشخیص بدید!

.

پاسخ آزمون شناخت خانواده فقیر

اگر نتوانستید راه حل آزمون شناخت خانواده فقیر را پیدا کنید، ما در پایاین مطلب، پاسخ خود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اما می خواهیم تلاشی را که برای یافتن پاسخ صحیح انجام داده اید، را شما ادامه داده و بیشتر فکر کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت: اگر باهوش باشید می توانید در عرض 5 ثانیه متوجه آن شوید!

 

.

.

 

جالب خواهد بود: از لحاظ منطقی کدامیک از این دو عروس با توجه به موقعیت، زودتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرد!؟

 

.

.

.

 احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

پاسخ آزمون شناخت خانواده فقیر: به چمدان های دو خانواده نگاه کنید. چمدان های خانواده سمت راستی بسیار قدیمی هستند. هم اکنون مسافرت با چمدان های جدید هم بدلیل بازرسی های مکرر در ترمینال های فرودگاه مشکل است و هر کسی دوست دارد وسایل کمتر و سبک تری داشته باشد. این خانواده با داشتن چمدان های قدیمی قطعا مسافرتی نه چندان خوب خواهند داشت. به نظر می رسد، این خانواده تمام پس انداز خود را صرف سفر کرده اند و پولی برایشان باقی نمانده بوده است که بتوانند چمدان جدیدی تهیه کنند.

آزمون شناسایی قاتل شاهزاده: از هوش کارآگاهی خودت استفاده کرده و قاتل را شناسایی کنید!

این ازمون را نیز امتحان کنید:اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

علاوه بر این پوشیدن نوع پوشش این خانواده هم باتوجه به زمان فعلی بسار قدیمی به نظر می رسد. گویا این لباس های قدیمی بهترین لباس های این خانواده بوده است که در این مسافرت پوشیده اند. نوع پوشش سبک در مسافرت را امروز بسیاری، بیشتر می پسندند.

 

برایتان جالب خواهد بود:فکر می کنی باهوشی، پس تو 6 ثانیه زندانی تازه وارد را شناسایی کن!

چگونه می خندید!؟| نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در مورد شما افشا می کند!

پاسخ آزمون خانواده فقیر

 

شاید بپسندید: با توجه به علائم و نشانه ها،کدامیک از افراد فروشگاه تصمیم به خودکشی دارد!؟

امیدوارم از آزمون شناخت خانواده فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: شکل ناخن های شما شبیه کدامیکی است؟ | خود را بهتر بشناسید!

آزمون شناخت خانواده فقیر

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی گدای پولدار: چه کسی واقعا فقیر نیست؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آزمون شناخت تصمیم دزد: یک سوال تحلیلی|دزد تصمیم دارد کدامیک از اشیای این گالری را بدزدد!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد: چه کسی بچه گربه دزدیده است!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی انسان شبیه سازی شده: تیزبینی‌ات رو با پیدا کردن انسان شبیه سازی شده امتحان کن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی پزشک دزد: یکی از این سه پزشک کلیه اهدایی برای پیوند را دزدیده است، اما کدامیک!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر گرگینه: کدامیک از زنان تصویر، همسرش یک گرگینه است!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

اگر تیزبینی، این چالش تصویری را با پیدا کردن 5 تفاوت میان دو تصویر شیر امتحان کنید !

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اجتمالا بپسندید: آزمون شناسایی اشکال در تصویر: اگر احساس می کنی خیلی تیزبین هستی اشکال تصویر هواپیما را پیدا کن!

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون تشخیص دزد اتومبیل: چه کسی اتومبیل را دزدیده است، پیرزن یا زن جوان!؟

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک کوه بزرگترین نقطه قوت خود را بشناسید!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

برایتان جالب خواهد بود

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، می توانید فرد دروغگو فروشگاه را در 3 ثانیه شناسایی کنید!

آزمون شناسایی پیرزن کودک ربا:با پیدا کردن پیرزن کودک ربا، نبوغ کارآگاهی خود را اثبات کنید!

 شناسایی زن در تصویر: یک زن در این تصویر حضور دارد، او را پیدا کن!

آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل: اگر در 5 ثانیه اشتباهات موجود اتاق عمل را پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

شناسایی اشکال اتاق بیمار: اگر فکر می کنی خیلی تیزی، در 5 ثانیه اشکال تصویر را پیدا کن!

آزمون شناسایی انسان سالم:تیزبین‌ها در یک نگاه، فرد سالم را در میان زامبی ها شناسایی می کنند!

آزمون شناسایی خطای جالب: اگر در 3 ثانیه خطای جالب تصویر را پیدا کنید، نابغه اید!؟

نوشته های مشابه

19 دیدگاه

    1. سمت چپ پول داره چون تو دست زن بلیط هواپیما همراه با پاسپورت که نشان از سفر خارجی داره،پلی خانواده راست منتظر اتوبوس که مرد ساعت شو نگاه می کنه ساعت هم می تونه یادگار خانوادگی باشه و تابلو پشت شون مال ایستگاه های بین شهری نه ترمینال بزرگ

  1. باز هم مثل همیشه کاملا اشتباه است
    کاملا مشخصه که خانواده سمت چپ فقیر هست چون که خوش حالی از صورت تمام اعضای خانواده قابل رویت هست ولی در خانواده سمت راست همه عادی هستند و همچنین از روی ساک و لباس نمیشه قضاوت کرد چون هر شخصی سلیقه خودش رو دارد

  2. به ساعت طلای مرد سمت راست توجه کنید
    بنظر نمیرسه کسیکه فقیره ساعت طلا داشته باشه
    خانواده سمت راست متمول هستند
    لباساشونم شبیه متمول های کلاسیکه

  3. ببین خانواده سمت راستی دیوارشون دریچه کولر داره یعنی نقاشیه دیوارشون و منظره واقعی نیست اما خانواده سمت چپ یه منظره کاملا واقعی و پنت هوس هست یعنی راستی فقیر تره از رو ساک که نمیشه قضاوت کرد

  4. خانواده ی فقیر خانواده ایی هست که برای رفتن به تفریح لباس رسمی می پوشه یعنی به علت نرفتن به مسافرت نمیدونه که برای رفتن به مسافرت اولین چیز داشتن لباس راحتی هس نه لباس پلو خوری!

  5. کاملا درسته و به تمام مواردی که ذکر کردید تگ های روی چمدون مرد سمت چپ رو هم اضافه کنید که نشان از سفرهای متعدد هوایی هست.
    در ضمن خانواده سمت چپ در فرودگاه هست که تهویه هوا داره و خنک هست ولی خانواده سنت راست در ترمینال اتوبوس داخلی هست که هوا گرمه و منتظر ساعت حرکت هستند چون اونجا معمولا اعلام حرکت اتوبوسها را در بلندگوی سالن انجام نمیشه.

  6. بنظر من هر دو خانواده پولدار هستند، و فقط هم دوره نیستند ، خانواده ی سمت راست از لباس ها و ساعت و مدل چمدان هایشان پیداست اروپایی قدیمی هستند و در قدیم هرکس پولدارتر بود وسایل بیشتری با خود به سفر می برد، خانواده ی سمت چپ هم جدید و پولدار هستند و از آنچه در دست زن هست معلوم است سفر خارجی در پیش دارند، هر دو خانواده در زمانه ی خود پولدار محسوب می شوند.

  7. سمت چپی چون روی ساکشون برچسب هست که یعنی قبلا هم سفر خارجی رفتن … و این که لباس هاشون راحت و مناسب مسافرته معمولا آدم های تازه به دوران رسیده دنبال فخرفروشی هستن

    1. این سوال پیدا کردن خانواده فقیر نمیتونه باشه سوال اینه کدام خوانواده برای اولین باره دارن به سفر خارج میروند و خوانواده سمت چپ جوابه حالا شما بگید چرا؟

  8. آقایون داداشا
    فقط کافیه به ساعت طلا که تو دست مرد راست وجود داره دقت کنید
    و در مقابل ساعت خیلی معمولی مرد سمت چپی
    و از استدلال های غیر منطقی هم اجتناب کنید
    (سایت هم میتونست بگه دقیقا چه شواهدی نشون میده خانواده سمت راست فقیره؟)
    (همچنین خدمت خانوم مری میگم استدلالت به طور قطع صحیح نیست و در واقع داستان میتونست از این قرار باشه که خانواده سمت راست پول زیادی خرج خونه ی چند میلیاردی کردن و تاحالا جاشون راحت بوده و تصمیم به مسافرت نداشتن.نمیشه؟ پس استدلالت بر بنای متغیر افکاره و با این نمیشه چیزی اثبات کرد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا