;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت چشم: اگه تو این عکس پرنده پیدا کنی، چشم تیزبینی داری!؟

گاهی برخی تصاویر چشمان ما را فریب می دهند. این اتفاق به خصوص در طبیعت بسیار اتفاق می افتد. تو نمی توانی به درستی پدیده ها را تشخیص دهی. در آزمون امروز چشمان شما با یک عکش محک زده خواهد شد. با تست قدرت چشم در چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست: آنچه در ابتدا می‌بینید نشان می‌دهد که آیا حساس هستید یا سطحی؟

درباره تست قدرت چشم

اخیراً کاربران شبکه های اجتماعی مجذوب این عکس شده اند. برخی عکس ها ما را مسحور می کنند، برخی دیگر چشمان ما را فریب می دهند.  برخی از افراد هستند که از تماشای انواع ویدیوهای سرگرم کننده و ویدیوهای ویروسی لذت می برند. اما عده ای هم هستند که چالش ها را دوست دارند. به همین دلیل محتوایی که در شبکه جستجو می کنند نیز متفاوت است. من پازل عکس را دوست دارم. معماهایی مانند “چند حیوان در این عکس پنهان شده اند” .. “مار در این عکس پنهان شده است.. او را پیدا کنید” همیشه در حال پخش شدن هستند.

پازل های عکس گزینه ای عالی برای استراحت قبل از خواب و فعال کردن مغز هستند. اینها نه تنها مغز شما را تغذیه می کنند، بلکه چشمان شما را نیز آزمایش می کنند. برخی افراد تا زمانی که چیزی در عکس پیدا نکنند نمی خوابند. پازل های عکس اخیرا در شبکه های اجتماعی مرسوم شده است. در تصویر زیر نیز یک پرنده مخفی شده است، آن را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت:مسیر انتخابی شما، زوایای شخصیتی شما را روشن می‌کند!

تست قدرت چشم

.

.

.

.

.

.

.

توانستید آن را پیدا کنید؟

.

.

.

.

هنوز نه؟

این پرنده دقیقا لای تخته سنگ ها است. اگر قدرت چشم و تمرکز زیاد باشد در کمتر از 5 ثانیه آنرا پیدا می کنید. بسیار آسان است. پس دوباره امتحان کنید. اگر پیدا نتوانستید به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

آخرین فرصت!می توانید دوباره برگردید و نگاه کنید.

نتوانستید!

.

.

.

.

.

اینجاست!

تست قدرت چشم

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

شکل ناخن انگشت شما درباره شخصیت شما چه می‌گوید!؟

با انتخاب یک نماد،ببینید که کیهان در مورد شما چه می‌گوید!

تست شخصیت: پروانه‌های در تصویر از جنبه‌های پنهان شخصیت شما می‌گویند!

15 زیباترین تصاویر از نقص های زندگی مدرن که دنیای متفاوتی را به نمایش می گذارد!

تست شخصیت: چند سگ در تصویر می بینید؟

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

دکمه بازگشت به بالا