;
تفریح و سرگرمیزندگی

بدست آوردن دل متولدین کدوم ماه سخت تره؟

طالع بینی ماههای تولد: بر اساس طالع بینی، ماه تولد بر شخصیت و خصوصیات فرد تاثیر گذار بوده و برخی افراد معتقدند که متولدین ماه‌های مختلف، خصوصیات خاص و مشترکی را دارند.

طالع بینی ماههای تولد

با توجه به خصوصیات افراد در ماه تولد در این مطلب به شما خواهیم گفت که عاشق کردن و به دست آوردن دل کدام یک از متولدین ماه ها آسان تر و کدام یک سخت تر است. البته که مثل همیشه باید بگوییم، این مطالب بیشتر جنبه سرگرمی داشته و شخصیت هر فردی تا حدود زیادی بستگی به درون و افکار او دارد.

احتمالا بپسندید: تست ریاضی: وقتی همه اعداد روی صفحه تلفن را ضرب می کنید چه عددی به دست می آید!؟

۱.مرداد

طالع بینی ماههای تولد، متولدین ماه مرداد عشق را رابطه‌ای باشکوه، مجلل و چیزی فراتر از زندگی می دانند و به دست آوردن دلشان کاری مشکل است، اگر فکر کرده‌اید که می‌توانید با خریدن هدیه‌های گران قیمت در قلب متولد این ماه جای بگیرید باید بگویم کاملا در اشتباه هستید. متولد این ماه دنبال پول و هدیه‌های گران قیمت نیست بلکه برای به دست آوردن دل متولدین این ماه باید زندگی را رمانتیک و عاشقانه نگه دارید و حس خلاقیت، ماجراجویی و… داشته باشید.

۲.دی

متولدین دی به عشق به شکل پادشاهی می نگرند و به دنبال همسری هستند که ریشه و اصل و نسب داشته و اهدافشان با آنها یکی باشد. متولدین دی با متولدین اردیبهشت، خرداد، تیر و شهریور سازگارترند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن 3 چهره مخفی در گلفروشی اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

۳.شهریور

طالع بینی ماه تولد، متولدین شهریور در سومین رده سرسخت ترین ها از لحاظ به دست آوردن دل قرار دارند،عشق در متولد شهریور به راحتی ایجاد نمی‌شود چرا که آنها بسیار سخت‌گیر و منتقد بوده و برای اینکه بتوانید دلشان را به دست آورید، باید کامل و بی‌عیب ظاهر شوید.

شاید بپسندید: کدام دانش آموز قبل از آمدن به کلاس، دعوا کرده است!؟

طالع بینی ماههای تولد

۴.فروردین

گرچه متولدین فروردین به راحتی عاشق نمی شوند اما اگر عشق در متولد فروردین ماه ایجاد شود، با قدرت به سمت عشق خود حرکت می‌کند تا به او برسد. طالع بینی ازدواج متولدین فروردین با متولدین ماه های فروردین، مرداد، مهر و آذر خوب است و آنها می توانند به تفاهم برسند.

طالع بینی ماه تولد، عشق در متولد آذر به ‌راحتی ایجاد نمی‌شود، اگر متولد آذر شما را به زندگی اش راه داد، مطمئن باشید عاشق شده است. متولد آذر در ازدواج سرشار از عشق، وفادار و متعهد، مشتاق و حامی خواهد بود.

احتمالا بپسندید: آزمون شناسایی احمق: کدومیکی در حماقت دست اون یکی رو از پشت بسته!

۵.آبان

عشق در متولد آبان، خیلی ساده نیست و آن‌ها بسیار وفادار و متعهد هستند و به دنبال فردی قوی و مستقل می باشند تا بتوانند در زندگی به او تکیه کنند، عشق در متولد آبان ماه کاملا مانا خواهد بود.

۶.اسفند

طالع بینی ماه تولد، عشق و احساس در متولد اسفند، عمیق و گسترده بوده و در جان و دل او ریشه دوانده است.متولدین این ماه، قدرت دلسوزی و همدلی بالایی دارند و کوچک‌ترین ضربه‌های عاطفی، اعتماد خود را از دست می دهند.

۷.اردیبهشت

عشق در متولد اردیبهشت کاملا سنتی بوده و در روال عادی پیش می رود، آنها به دنبال رابطه‌ای محکم، استوار، پایدار و طولانی مدت هستند و عشق زمانی در آنها ایجاد می‌شود که طرف مقابلشان را مستقل، فعال و موفق ببیند.

۸.مهر

عشق در متولد مهر به زمان نیاز دارد، متولدین این ماه خیلی سریع عاشق نمی شوند و بسیار هم سرسخت نیستند، متولدین مهر با متولدین ماه های خرداد، تیر، آذر و اسفند سازگار است.

طالع بینی ماههای تولد

۹.خرداد

طالع بینی ماه تولد، متولدین خرداد، می‌توانند تمام صفات مثبت انسان‌ها را ببینند، گرچه به نظر می رسد دل یک خردادماهی را راحت می توان به دست آورد اما متولدین این ماه اگر واقعی عاشق نشوند، شما را ترک خواهند کرد. برای به دست آوردن دل متولد خرداد به حرف‌ها، شوخ طبعی‌ها و منطق‌تان توجه کنید.

۱۰.بهمن

طالع بینی ماه تولد، در این لیست متولدین بهمن جزو افرادی قرار گرفته اند که به دست آوردن دلشان آسان است اما باید بدانید یک بهمن ماهی ممکن است زود دل ببندد اما به زمان نیاز دارد تا اعتماد نماید و اگر عاشق شود، بسیار متعهد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

براساس طالع بینی چینی و هندی دختر متولد چه ماهی، بیشتر از بقیه خواستگار داره؟

فال رنگ چشم: طالع بینی واقعی براساس رنگ چشم!

رنگ شانس و ثروت: این ۳ رنگ در طالع بینی چینی رنگ شانس و ثروت فراوان است!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا