;
تفریح و سرگرمی

اگه پرنده مخفی تصویر را پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

آزمون قدرت بینایی با پرنده: ما در عصری زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی نقش فعالی پیدا کرده اند. در حال حاضر همه نسل ها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اکنون پازل ها در شبکه های اجتماعی نیز کاربران اینترنتی را به خود جذب کرده اند. این پازل ها علاوه بر سرگرمی دقت، توجه و تمرکز را در شما افزایش می دهند. امروز  وب سایت چشمک با یک پازل سخت مهمان شماست. باید پرنده را در آزمون قدرت بینایی با پرنده پیدا کنید.

پرنده را در عکس بیابید. اگر بینایی خوبی داشته و تیزبین باشید، پرنده را به راحتی پدا خواهید کرد. این عکس اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و گفته می شود که در یکی از مناطق کوهستانی چین گرفته شده است. عکاس نیز متوجه پرنده نبود و بعدها متوجه آن شده است. در عکس یک پرنده وجود دارد. پیدا کردنش چندان راحت نیست. چون با رنگ سنگ های آنجا استتار شده است. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت بینایی با پرنده همراه شوید.

بیشتر بخوانید: فقط باهوشا متوجه میشن: همسر مرد را در میان ربات ها شناسایی کنید!

آزمون قدرت بینایی با پرنده

گاهی برخی تصاویر چشمان ما را فریب می دهند. این اتفاق به خصوص در طبیعت بسیار اتفاق می افتد. تو نمی توانی به درستی پدیده ها را تشخیص دهی. در آزمون امروز چشمان شما با یک عکش محک زده خواهد شد. با آزمون قدرت بینایی با پرنده همراه باشید.

اخیراً کاربران شبکه های اجتماعی مجذوب این عکس شده اند. برخی عکس ها ما را مسحور می کنند، برخی دیگر چشمان ما را فریب می دهند.  برخی از افراد هستند که از تماشای انواع ویدیوهای سرگرم کننده و ویدیوهای ویروسی لذت می برند. اما عده ای هم هستند که چالش ها را دوست دارند. به همین دلیل محتوایی که در شبکه جستجو می کنند نیز متفاوت است. من پازل عکس را دوست دارم. معماهایی مانند “چند حیوان در این عکس پنهان شده اند” .. “مار در این عکس پنهان شده است.. او را پیدا کنید” همیشه در حال پخش شدن هستند.

پازل های عکس گزینه ای عالی برای استراحت قبل از خواب و فعال کردن مغز هستند. اینها نه تنها مغز شما را تغذیه می کنند، بلکه چشمان شما را نیز آزمایش می کنند. برخی افراد تا زمانی که چیزی در عکس پیدا نکنند نمی خوابند. پازل های عکس اخیرا در شبکه های اجتماعی مرسوم شده است. در تصویر زیر نیز یک پرنده مخفی شده است، آن را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: تا چه اندازه منظم و مرتب هستی!؟ | فقط کافیه بگی چه جوری از خمیردندان استفاده می کنی!

آزمون قدرت بینایی با پرنده

شاید بپسندید: تست هوش: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو عدد وسط دایره چی میشه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: افسانه های مغرب زمین: داستان دختر آسیابان که پوشال کاه را به طلا تبدیل می کرد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه تو 10 ثانیه تفاوت های دو کدوی هالووین را پیدا کنی، دقت ات عالیه!

جواب آزمون قدرت بینایی با پرنده

آیا نتوانستید هنوز پرنده را پیدا کنید؟ این پرنده دقیقا لای تخته سنگ ها است. اگر قدرت چشم و تمرکز زیاد باشد در کمتر از 5 ثانیه آنرا پیدا می کنید. بسیار آسان است. پس دوباره امتحان کنید. اگر پیدا نتوانستید به پایین صفحه مراجعه کنید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل جنگ زرگری به راه انداختن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آدم جاه طلبی یا قانع | برای پاسخ کافیه یکی از درختان تصویر را انتخاب کنی!

جواب آزمون قدرت بینایی با پرنده: به این تصویر دقت کنید. پرنده در تصویر علامت گذاری شده است.

شاید بپسندید: این معادله را در 10 ثانیه حل کن و اثبات کن در حل معادلات ریاضی رو دست نداری!

پاسخ آزمون قدرت بینایی با پرنده

امیدوارم از آزمون قدرت بینایی با پرنده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: گرگی را که در کمین بزهاست را شناسایی کنی، چشات مثل عقابه!

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:معمای هوش: کی بچه گربه رو دزدیده !؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: ماهیت واقعی خود را کشف کنید: درون گرا هستید یا برون گرا؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: سرباز مخفی که در کمین سرباز اصلی است را پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: محافظه کاری یا ماجراجو؟ انتخاب یکی از گل های سفید پاسخ را افشا می کند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: یکی از درخت های پائیزی را انتخاب کن تا بفهمی آدم احساسی هستی یا منطقی!؟

برایتان جالب خواهد بود

فقط باهوشا در یک نگاه میتونن بگن چند نفر در این کمپینگ حضور دارند!؟

اگه مجموع ارزش ساندویج، پسرک و کتونی را در 10 ثانیه پیدا کنی، واقعاً نابغه ای!؟

با پیدا کردن پلنگ مخفی تصویر ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

داستان ضرب المثل یک خشت هم بزار در دیگ!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا