;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: آیا می توانید حرف A را در تصویر پیدا کنید؟

تست بینایی با شناسایی حرف A : سعی کنید در عرض 10 ثانیه A را در این تصویر پیدا کنید ؟ به باور سازندگان، تست بینایی با شناسایی حرف A را تنها یک ذهن ازاد و چشم تیزبین می تواند، این حرف انگلیسی را در زمان مشخص شده پیدا کند. هر پازل تصویری و بازی فکری می تواند برای افراد سرگرم کننده و جالب باشد. برای بسیاری از این پازل ها نیازمند قدرت تمرکز، دقت و  بینایی عالی هستید. پس با مجله خبری چشمک و تست بینایی با شناسایی حرف A همراه شوید.

این موارد همگی جزو توانائیهای شناختی افراد است و با تمرین می تواند توسعه و بهبود پیدا کند. در واقع بازی های فکری، می تواند فعالیت های مغز شما را افزایش دهد.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: چیستان | کدام گیاه است که یک حیوان درون نامش پنهان شده‌است!؟

شاید بپسندید: در 8 ثانیه تفاوت های بین دو تصویر نهنگ قاتل را پیدا کنید!؟

تست بینایی با شناسایی حرف A

بسیاری از پازل ها، تست ها و بازی‌های فکری شما را وادار می‌کنند تا خارج از چارچوب فکر کنید. به این ترتیب شما می توانید از پتانسیل‌های ذهن خود استفاده کنید. یکی از جدیدترین بازی‌های فکری که در رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار بوده و ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است، تست بینایی با شناسایی حرف A است.

در تست بینایی با شناسایی حرف A، شما یک تصویر معمایی را در تصویر می بینید. هدف یافتن حرف A در این تصویر در عرض 10 ثانیه است.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اگر آماده هستید به تصویر نگاهی بیندازیم. شما با کمک این پازل می توانید تمام مهارت های شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که چه کسی نوزاد را ربوده است!؟

تست بینایی با شناسایی حرف A

بیشتر بخوانید: جذاب‌ترین ویژگی شخصیتی خود را با انجام این تست شخصیت شناسایی کنید!

.

.

.

.

 

بیشتر بخوانید: معما: برق کار و لوله کشی با هم در ساختمانی مشغول کارند، یکی از آن دو پدر پسر دیگری بود؛چطور امکان دارد!؟

 

 

 

 

.

شاید بپسندید: کدام کودک تصویر به فرزند خواندگی گرفته شده است!؟

پاسخ تست بینایی با شناسایی حرف A

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این موضوع هستید، ما یک راهنمایی برای شما داریم. 10 ثانیه دیگر به شما وقت می دهیم که تست بینایی با شناسایی حرف A را حل کنید. قسمت راست تصویر، پایین تصویر را نگاه کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر خودش را پلیس جا زده!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد مفقود شده جدول، اثبات کن که نابغه ریاضیاتی!

می توانید A را پیدا کنید که در گوشه سمت راست وسط ردیف 10 تصویر علامتگذاری شده است. بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این معماها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. شما باید از ذهن خلاق خود استفاده کنید. اما تست بینایی حرف A و موارد مشابه نیازمند تمرکز و قدرت دید عالی هستند.

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به دیگر عبارات، 33×33=؟ چند می شود!؟

پاسخ تست با شناسایی حرف A

امیدوارم از تست بینایی با شناسایی حرف A استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یک نوشیدنی داغ را انتخاب کن تا بگم نگاهت به زندگی چطوره!؟

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: اگر حرف T را در 10 ثانیه پیدا کنید، قدرت پردازش مغزتان عالی است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون هوش: کدامیک از 3 نفر تصویر گرگینه است!؟

 

شاید برایتان جالب باشد

 تست شخصیت: چمدان متعلق به کدامیک از این دو خانم است!؟

آزمون بینایی: بچه های گدا در کجای تصویر مخفی هستند!؟

کدامیک از افراد حاضر در مراسم عروسی، انسان نیست!؟

کدامیک از افراد احمق تر است!؟| انتخابتان می تواند ویژگی های شخصیتی شما را افشا کند!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هجده =

دکمه بازگشت به بالا