;
تفریح و سرگرمی

چشمات مثل شاهین باشه میتونی 3 تفاوت تصویر ماهیگیر جوان را پیدا کنی!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر: آزمون ها و چالش هایی که شما در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنید، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. شما باید 3 تفاوت دو ماهیگیر را در کمتر از 7 ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید در آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. این موفقیت مستلزم دقت، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر همراه شوید.

باید گفت که برای حل آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است، باید تمام حواس خود را فعال کنید. طراح و سازنده آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها 17 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام 3 تفاوت موجود میان دو تصویر ماهیگیر را شناسایی کنند. آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟ پس با آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:حکایت پسر عیاش بازرگان: پدری که به پسرش خودکشی کردن آموزش داد!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر

باید آنچه که شما در آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر با آن روبرو هستید: باید در کمتر از 7 ثانیه 3 تفاوت میان این دو تصویر ماهیگیر را پیدا کنید.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 3 تفاوت را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما از هم اکنون شروع شد.

شاید بپسندید: هویج کجاست | به خرگوش ها کمک کنید تا هویج را پیدا کنند!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر

 

احتمالاً بپسندید: اصطلاح یا ضرب المثل رفته آب خنک بخوره از کجا آمده!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید:راست مغز هستید یا چپ مغز | در تصویر زن جوان دیدید یا پیرزن!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: انتخاب یکی از نمادها نشان می دهد که وضعیت روحی و روانی شما چگونه است!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر

در صورتی که 3 تفاوت دو تصویر از ماهیگیر را در آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر را در 7 ثانیه پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. لذا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

شاید بپسندید: حکایت سلمان تنبل و دختر پادشاه یمن | آیا زن خانه را می سازد!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: این تصویر جنبه پنهان شخصیت شما را افشا می کند!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر: تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید.

شاید بپسندید:داستان کوتاه کلوچه های خانم | داستان زنی که همیشه زود قضاوت می کرد!

جواب آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر

شاید بپسندید:حکایت پادشاه و دختر کشاورز | داستان جالب شرط کشاورز برای ازدواج پادشاه با دخترش!

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت تصویر ماهیگیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: حکایت شنیدنی تاجر و مرد حمال: داستان تاجری که همراه زنش به خاک سپردنش!

 

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: انتخاب یک حیوان تصویر ویژگی اصلی شخصیتی شما را افشا می کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگر گرگی که در کمین بزهاست را شناسایی کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالا بپسندید:تست هوش: اگر 63=17، 27=13 و 38=23 باشد 11=؟ چه عددی است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی یکی از این 3 نفر انسان نیست!؟

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: آنچه که ابتدا می بنید نشان می دهد که خسیس هستی یا سخاوتمند!؟

اگه خدای ریاضیاتی معادله 2/12(5-2)=؟ را در 10 ثانیه حل کنید!

با جابجایی 2 چوب کبریت و درست کردن معادله اثبات کن نابغه ای!

 باهوشی سریع بگو که کدومیکی از این پرستارها بارداره!؟

ضرب المثل هیزم تر به کسی فروختن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا