;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدام زندانی تصمیم دارد از زندان فرار کند!؟

سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک: یکی از اقسام بازی های فکری که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مجموعه تصاویری چالشی است که شما باید بر اساس نشانه ای که در تصویر موجود است، به پاسخ سوال دست پیدا کنید. مجله خبری چشمک با انتشار سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک از کاربران خود می خواهد که تمام مهارت های شناختی خود را برای بررسی و ارائه پاسخ متمرکز کنند.

پس از انتشار سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک در فیس بوک، بلافاصله این تصویر بارها همرسانی شد و هر یک از افراد تلاش داشتند با کمک این آزمون سطح دقت و توانائیهای خود و اطرافیان خود را مورد سنجش قرار دهند. امروز نیز با مجله خبری چشمک و سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک همراه باشید. شما باید بتوانید در 4 ثانیه زندانی مشکوکی که قصد فرار از زندان دارد را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: در تصویر اول چی دیدی تا بهت بگم بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک

اگر می خواهید خود و توانائیهای شناختی تان را بهتر بشناسید، نیازمند آن هستید که خود را با ابزارها و بازی های متعددی ازمایش کنید. برای شناخت میزان نکته سنجی، تیزبینی و حتی توانائیهای شناختی خود نیاز دارید با کمک بازی های فکری خود را بسنجید. درجه سختی سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک، به دلیل زمان محدود 4 ثانیه ای دو چندان شده است. تلاش کنید که پاسخ مورد نظر خود را با ارامش و بدون هیجان ارائه دهید.

پاسخ شما و تحلیل و منطق شما می تواند برای این ازمون جالب باشد. پاسخ ها می تواند متفاوت باشد.. چرا که شما برای ارائه پاسخ فکر کردید و مغز خود را وادار به فعالیت کرده اید. این فعالیت در حکم ورزشی مناسبی برای مغز می باشد.

در تصویر سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک، شما با تصویری از یک زندان و سه زندانی و یک پلیس روبرو هستید. یکی از زندانیان در حال مطالعه است و دیگری در حال گفتگو با زندانبان است. زندانی دیگر هم با جالتی خاص از طریق پنجره سلول که با میله محصور شده است به بیرون نگاه می کند.سوال اینجاست: کدامیک از زندانیان تصویر مشکوک است و قصد فرار از زندان را دارد؟ شما 4 ثانیه فرصت دارید تا او را در سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید:تست قدرت دید: خرگوش مخفی تصویر کجاست!؟

سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک

شاید برایتان جالب باشد: تست قدرت دید: خرس عسل خوار را بین زنبورها شناسایی کنید!

.

.

.

 

شاید بپسندید: چیستان: خواهر دایی است اما خاله نیست! او کیست؟

.

.

بیشتر بخوانید: چشات تیز مثل عقاب باشه، خرگوش های مخفی تصویر را پیدا می کنی!

پاسخ سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک

زمان 4 ثانیه ای شما به پایان رسید. اگر هنوز پاسخ را نمی دانید، ولی هنوز از جستجو خسته نشده اید، ما زمان بیشتری را در اختیار شما قرار می دهیم. 5 ثانیه دیگر فرصت اضافه از همین حالا شروع شد.

احتمالا بپسندید:  آش نخورده و دهان و سخته | داستان شاگرد بازاری که از خجالت خودش را به دندان درد زد!

.

.

.

.

 

.

.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی لاک پشت و مار | داستان از چاله درآمد داخل چاه افتاد!

پاسخ سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک: به تصویر دقیق تر نگاه کنید. هیچی نکته ای که نشان دهد کدام زندانی در حال فرار از زندان است دیده نمی شود. اما اگر منطقی نگاه کنید متوجه خواهید شد که زندانی اول از سمت راست با اعتماد به نفس در حال گفتگو با زندانبان است. احتمالا او تصمیم دارد از طریق تطمیع، کلیدهای زندان را به دست آورده و از زندان فرار کند. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید:حکایت پینه‌دوز و آهنگری که دو تا زن داشت!

پاسخ سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک

امیدوارم از سوال هوش تصویری شناخت زندانی مشکوک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:  تعداد بزی که در تصویر پیدا می کنی اطلاعات جالبی درباره ات افشا می کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تست قدرت بینایی: مار را بین زرافه ها پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:زن یا مرد، کدامیک خیانتکار است و تصمیم داشته به دیگری آسیب برساند! 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  اگر پلنگ خالدار را در تصویر پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: دوست دارید در کدام مسیر قدم بزنید؟

قدرت دید: با پیدا کردن سگ بین گاوها قدرت تمرکز خود را محک بزنید!

تست قدرت دید: کرگدن را بین فیل ها شناسایی کنید!

حکایت اختلاف انگوری | داستان چهار گدا که کتاب لغت نوشتند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا