;
تفریح و سرگرمی

با انتخاب یک نماد ویژگی اصلی شخصیتی خود و اطرافیان را بهتر بشناسید!

تست شخصیت با تصاویر کیهانی: یک تست تصویری جدید برای شما. تست های تصویری برای شناخت جنبه های شخصیتی انسان دارای سطوح مختلف هستند. انجام برخی از آنها بسیار آسان است، برخی دیگر تا حدودی پیچیده هستند. تست شخصیت شناسی امروز ار موارد تست های پیچیده ای است که امروز با شما به اشتراک می گذاریم. بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک با تست شخصیت با تصاویر کیهانی با شماست. امیدواریم تا آخر مطلب با مجله خبری چشمک همراه بوده و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: چیستان: نام گلی است که اسمش با کمک اسم یک حیوان و عضو بدن ساخته شده است!

تست شخصیت با تصاویر کیهانی

میلیاردها انسان بر روی این کره خاکی در خال زیستن هستند، هر کدام از این افراد دارای روحیات و شخصیت های متفاوت و یا تا اندازه ای مشابه هستند. این شباهت ها به خوبی قابل شناسایی است و ما می توانیم به راحتی این شباهت ها را تشخیص دهیم. اما گاهی یافتن تفاوت ها آسان نیست.

در تست شخصیت با تصاویر کیهانی با یک تصویر خاص روبرو هستیم.  این یک تصویر با پس زمینه سبز است که در آن نمادهایی مانند ماه وجود دارد. در این تصاویر رازهایی نهفته است که علاقمندی شما به هر یک از آنها می تواند، چیزهای خاصی را درباره شخصیت شما فاش کند.

شاید بپسندید:آیا می توانید این معمای ریاضی را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید!؟

تست شخصیت با تصاویر کیهانی

شاید بپسندید:با شناسایی پلنگ برفی در تصویر کوهستان، ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: دخترک برای نجات کودک تصویر چه باید بکند!؟

 

 

.

.

شاید بپسندید: ماجرای ماست و خیار ناصرالدین شاهی | وقتی ناصرالدین شاه به اصرار امیرکبیر خواست غذای رعیت بخورد!

تفسیر تست شخصیت با تصاویر کیهانی

این طالع بینی نیست، بلکه یک چالش سرگرم کننده است تا بتوانید پاسخی برای شک و تردید احساسات خود با خودتان یا با دیگران پیدا کنید. انجام این تست روانشناسی که در شبکه های اجتماعی پرطرفدار بوده، ساده است.تنها کافی مشخص کنید در نگاه اول کدام تصویر را بیشتر پسندید!

شاید بپسندید: داستان شنیدنی چهل دروغ: حکایت چوپانی که با گفتن 40 دروغ، داماد پادشاه شد! 

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون بینایی: آیا می توانید دو پرنده مخفی تصویر را پیدا کنید!؟

تست شخصیت با تصاویر کیهانی

انتخاب تصویر شماره 1

شما یک متفکر هستید!

اگر این تصویر را انتخاب کردید به این دلیل است که به نظر می رسد همیشه در هزار فکر فرو رفته اید. گاهی اوقات به روابط با افرادی اعتقاد دارید که روحیات و افکار خود را به بدلیل ارتباط با افراد دیگر تغییر داده اند. اما خوب می دانید که ارتباط با آنها باید بسیار منحصر به فرد باشد. مهم است که در داشتن با روابط با دیگران احساس بهتری داشته باشید. به همین دلیل باید روابط خود را به خوبی انتخاب کنید. این جزئیات را در مورد شخصیت خود فراموش نکنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی شاخ اینستاگرامه!؟

انتخاب تصویر شماره 2

شما بسیار خلاق هستید

این امکان وجود دارد که برای شاد بودن نیاز به آزادی داشته باشید. شما فردگرا هستید و از دیگران انتظار دارید که با سرسختی به فضاهایی که ساخته اید احترام بگذارند. همیشه به یاد داشته باشید که افرادی را که فکر می کنید صادق و با ثبات هستند، در اولویت قرار دهید. از این نظر، علیرغم اینکه دنیا به سمت دیگری می رود، به نظرات خود وفادار بمانید. هرگز این جزئیات را نادیده نگیرید.

انتخاب تصویر شماره 3

شما بسیار پر انرژی هستید

انتخاب این تصویر، یعنی اینکه شما برای دیگران بسیار جذاب هستید. از این نظر، شما هرگز از ناشناخته فرار نمی کنید. از طرف دیگر، شما به دنبال روالی هستید که بتواند وجود شما را تثبیت کند. اینجاست که شما دیدگاهی متفاوت و راهی جدید برای ورود به مبارزات روزانه پیدا می کنید. شما باید این را برای روابط روزانه خود در نظر بگیرید.

شاید بپسندید:تست هوش: با 3 تا چوب بستنی بک عدد 4 بساز!

انتخاب تصویر شماره 4

شما خیلی آرام هستید

تنهایی، آرامش شما را تعریف می کند. شما بسیار محتاط هستید و بنابراین افراد مزاحم یا بی ادب را دوست ندارید. همیشه به دنبال راهی برای ورود به قلب دیگران هستید: با یک هدیه، یک فکر و یا یک شاخه گل. شما دائماً در موقعیت مناسبی هستید و آرامش را حفظ می کنید. این مسئله ای است که افراد کمی می توانند داشته باشند.

انتخاب تصویر شماره 5

شما بسیار کاربردی هستید

در نهایت، اگر این تصویر را انتخاب کردید، به این معنی است که شما فردی سخت کوش و سرسخت هستید. شرافت و حیثیت شما بالاتر از همه چیز است. شما هرگز بدون فکر عمل نمی کنید و تشخیص می دهید که چه زمانی اشتباه می کنید، اما همیشه سعی می کنید حرکات و اعمال خود را بهبود ببخشید. شما فردی وفادار و صمیمی هستید بدون توجه به اینکه دیگران با شما چه می کنند.

 

امیدوارم از تست شخصیت با تصاویر کیهانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست روان شناسی: وضعیت عاطفی تان را با نوع دست گرفتن طرف مقابل شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:  آزمون تمرکز: پرنده را که با بقیه فرق دارد را شناسایی کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون قدرت تمرکز: تفاوتهای دو تصویر پاندا را در 8 ثانیه شناسایی کنید!

کدومیکی هیچ نقشی در ساخت لانه سگ نداشته، اما میخاد زرنگ بازی دربیاره!؟

 همسر مرد را در بین ربات ها شناسایی کنید!

تست قدرت تمرکز: در تصویر، نکته مخفی ترسناک را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا