;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این دو زن، مادر این کودک است!؟

تست هوش شناسایی مادرکودک: یکی دیگر از سوالات و معماهای تصویری را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک می توانید مشاهده کنید. این معما از جمله سوالاتی است که شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آن استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش شناسایی مادرکودک همراه باشید. شما در این آزمون باید بتوانید در یک نگاه مادر کودک را در مهد کودک شناسایی کنید.

سازنده تست هوش شناسایی مادرکودک معتقد است که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند در کمتر از 5 ثانیه این سوال هوش تصویری را بررسی، تحلیل و پاسخ دهد. پس اگر مهارت های یک کارآگاه پلیس را دارید، به آسانی خواهید توانست بر تست هوش شناسایی مادرکودک چشمک پیروز شوید. شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه زنی که مادر کودک در مهد کودک است را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل شتری است که در خانه همه می خوابد!

تست هوش شناسایی مادرکودک

با دقت در پست های موجود این تصویر در شبکه های اجتماعی مشخص می شود که هزاران نفر در فیس بوک و اینستاگرام به دنبال حل و ارائه پاسخ به معماهای تصویری هستند. به همین دلیل، در تست هوش شناسایی مادرکودک برای شما یک چالش معمایی تصویری سخت برای شما ارائه شده است که تنها 22٪ از کاربران در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر آن شده اند، حتی برخی فقط تصویر حل شده را بررسی کرده اند.

اگر دقت کنید در تست هوش شناسایی مادرکودک، شما دو خانم و یک کودک را خواهید دید. در نگاه اول چیز غیر عادی در تصویر نمی بینید، اما دو زن بسیار شبیه هم هستند و هر دو ادعا دارند که مادر کودک است. اگر به این تصویر خوب دقت کنید خواهید فهمید که یکی از این دو زن یک زن خطرناک است که قصد دارد کودک را از مهد کودک برباید. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا مادر کودک را پیدا کنید. از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات تصویر تست هوش شناسایی مادرکودک را تجزیه و تحلیل کنید.

شاید بپسندید: کمی عجیبه اما چیزی که تو نگاه اول می بینی نشون می ده که اصلاًحافظه خوبی داری یا نه!؟

تست هوش شناسایی مادرکودک

احتمالاً بپسندید:آیا در تصمیم گیری های دشوار مهارت دارید؟ با انتخاب درخت نخل پاسخ را پیدا کنید!

.

.

.

شاید بپسندید:با انتخاب یکی از سنگ ها، خود واقعی‌ات را کشف کن! آیا برای کشف شخصیت درونی‌ات آماده ای؟

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از افراد زیر از یک جواهر فروشی در یک مرکز خرید الماس دزدیده،او را شناسایی کنید!

پاسخ تست هوش شناسایی مادرکودک

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق به ارائه پاسخ نشدید؟ نگران نباشید، در ادامه تصویر حل شده را برای شما قرار می دهیم. اما چون انجام این نوع فعالیت (ارائه پاسخ به سوالات معمایی) به شما کمک می کند توانایی خود را بهبود ببخشید، می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر تست هوش شناسایی مادرکودک را بررسی کنید.

شاید بپسندید: تقریباً هیچ کی غیر یه نابغه نمی تونه همسر بابانوئل را تو 3 ثانیه پیدا کنه!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چقدر دقیق و نکته بین هستی!؟ با پیدا کردن سگی که با بقیه متفاوته دقت ات رو امتحان کن!

 

 

 

شاید بپسندید: دقت و تمرکزت رو با پیدا کردن 3 تا تفاوت تصویر کودک و اسباب بازی اش ارزیابی کن!

پاسخ تست هوش شناسایی مادرکودک: زن اول از سمت چپ مادر کودک است. او یک پایش به سمت کودک است و از سوی دیگر چیز غیرنرمال در او دیده نمی شود. اما اگر به زن سمت راست نگاه کنید، متوجه خواهید شد که اشک او اصلاً طبیعی نیست. همچنین او دارای 6 انگشت است. به احتمال زیاد او یک موجود بیگانه است که خود را به شکل مادر کودک در آورده است. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: تست هوش ریاضی مختص نابغه ها: فقط نابغه ها می توانند عدد مناسب را در تصویر پیدا کنند!

تست شناسایی مادر کودک

کدامیک از این دو زن، مادر این کودک است!؟

امیدوارم از تست هوش شناسایی مادرکودک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو که آیا زن تصویر، مادر کودک بیمار است!؟

 

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آنچه ابتدا در تصویر می بینید ضعف اصلی ات در زندگی را آشکار می کند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: یه مسیر رو برای پیاده روی ات انتخاب کن تا بگم موقع شکست و مشکلات چیکاره ای!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: اگه زبر و زرنگی بگو کدومیکی از این 3 زن، همسر دکتره است!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: بیمار باندپیچی شده یه زنه یا یه مرد!؟ | دکتر داره راست میگه یا خانم توی اتاق!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل هرچه کنی به خود کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: فقط 15 درصد افراد میتونن تو 10 ثانیه عددمناسب رو به چای علامت سوال پیدا کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه تونستی اعداد 5 را تو 6 ثانیه پیدا کنی، حتما بخاطر دقت بالا برا خودت اسپند دود کن تا چشم نخوری!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:آیا به محیط اطراف دقت کافی داری؟ | کافیه بگی با نگاه اول به تصویر، چی دیدی تا به جوابت برسی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: یکی تو فروشگاه سرقت انجام داده، به نظر شما کدومیکی از این 3 زن سارق هست!؟

شاید برایتان جالب باشد

باهوشا بگن: بچه مال کیه!؟

با جابجایی 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن! | نابغه ها خیلی راحت موفق میشن!

در برابر چالش های زندگی چه رفتاری داری، اگر تا حالا نمی دونی یه خونه رو انتخاب و تفسیرش رو بخون!

 5 تا تفاوت بین این دو تا سنجاب بامزه وجود داره | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. هیچ کدام از زن ها مادر کودک نیستند 😕زن سمت راست ۶ تا انگشت داره که نشون میده اصلا انسان نیست ، ولی زن سمت راست حرفش داره از دماغش میاد نه از دهنش ، همچنین چشماش دو تا مردمک داره که نشون میده اون هم مادر کودک بخت برگشته نیست 😁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شش =

دکمه بازگشت به بالا