;
تفریح و سرگرمی

قابل توجه چشم عقابیا: اگه قدرت دید بالا دارید تو یه نگاه بگید که گربه کجای تصویر قایم شده!

آزمون دقت ذهن با گربه بازیگوش: این بار شما در آزمون دقت ذهن با گربه بازیگوش روبرو خواهید شد که توانسته است خود را به خوبی در تصویر مخفی کند. احتمالاً او در حال بازی کردن با صاحب خودش است. ایا شما می توانید این گربه زبل و بازیگوش را پیدا کنید؟

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند. با مجله خبری چشمک و آزمون دقت ذهن با گربه بازیگوش باشید.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی رو دست همه باهوشا زدی، با دلیل بگو کدوم ظرف آب زودتر پر میشه!

آزمون دقت ذهن با گربه بازیگوش

تصویر بالا مجله خبری چشمک مربوط به یک خانه و دیواره های چوبی حیاط آن است. آیا شما می توانید گربه زبل و بازیگوش تصویر را در کمتر از 5 ثانیه مشاهده کنید. منتشر کننده این عکس، معتقد است که شناسایی این گربه در زمانی که در حال بازی با صاحب خود است، بسیار سخت است. تنها یک چشم تیزبین می تواند آنها را شناسایی کند. شما نیز به این عکس نگاه کنید. آیا توانستید در کمتر از 5 ثانیه سگ زبل و بازیگوش را در تصویر شناسایی کنید. اگر توانستید این حیوان را پیدا کنید، قطعا از قدرت دید، دقت و تمرکز بسیار خوبی برخوردار هستید! با هم عکس آزمون دقت ذهن با گربه بازیگوش را مرور می کنیم.

شاید بپسندید:  اگه تو یه نگاه گربه دختر گردشگر رو پیدا کنی، چشات مثل عقابه!

آزمون دقت ذهن با گربه بازیگوش

شاید بپسندید: اگه تو 10 ثانیه اشتباهات آشپزخانه خانم خانه دار را پیدا کنی، دقت و تمرکزت مثل عقابه!

.

.

.

.

 

شاید بپسندید:اگه دقت و تیزبنی ات مثل شاهینه، بگو اشتباه تصویر دخترک جلو آینه چیه!؟

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: شخصیت محافظه کار یا ماجرا جوی خود را با این تست شخصیت کشف کنید!

پاسخ آزمون دقت ذهن با گربه بازیگوش

احتمالا شما توانسته باشید که گربه زبل و بازیگوش را در تصویر پیدا کنید. اگر هنوز نتوانستید این گربه را پیدا کنید اشکالی ندارد. می توانید به تصویر پایین مراجعه کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل آخرش معلوم شد توی ظرف یارو چی بود

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه عدد مخفی این تصویر را تشخیص بدی، چشات هیچ مشکلی نداره!

پاسخ آزمون دقت ذهن با گربه بازیگوش: گربه زبل در این تصویر مشخص شده است. آیا شما این گربه را به راحتی شناسایی کردید!؟

شاید بپسندید:با پیدا کردن مقدار عددی برگها و گل، معادله آخر را حل کن!

آزمون ذهن با گربه بازیگوش

استتار چیست؟

استتار در لغت نامه ی دهخدا به معنای در پرده پنهان گردیدن و پوشیدگی و نهان کردن می باشد و نوعی پنهان شدن از طریق ایجاد همرنگی و هم شکلی با محیط اطراف می باشد. استتار در طبیعت به وفور توسط حیوانات دیده میشود و انسان برای دفاع از جان خود از این روش استفاده میکند تا طبیعت گردی بهتر و موفق تری را پیش رو داشته باشد.

شاید بپسندید: یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده، اما کدامیک؟ چطوری!؟

استتار سیاهگوش

مزایای استتار در طبیعت

در حالت کلی می توان گفت، استتار در طبیعت در مرحله ی اول برای حفاظت از جان در برابر حیوانات و همچنین حملات نظامی صورت می گیرد. اما همیشه حفاظت از جان دلیل این کار نیست، بلکه شکار حیوانات و پرندگان و همچنین شکار سوژه های عکاسی در طبیعت نیز می توانند از جمله مزایای استتار به شمار آیند که به شدت مورد توجه قرار می گیرد.

امیدوارم از آزمون دقت ذهن با گربه بازیگوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، شمع روشن پارک را پیدا می کنی!

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: داستان شنیدنی شیطان و زن مکار !

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: یکی از این 3 زن تظاهر می کند باردار است، کدامیکی است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: یکی از کوله پشتی ها را انتخاب کن تا بگم کلاً چه جور آدمی هستی، کینه توز یا مهربان!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:در 10 ثانیه، چند گرگ را در تصویر شناسایی کردی!؟

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت مرد گل خوار و عطار قند فروش از داستان های پرمعنای مثنوی معنوی!

یه سگ خودش رو از چشم صاحبش مخفی کرده، اگه پیداش کنی چشات خیلی تیزه!

اگه 3 تفاوت دو تصویر دخترک تنها را تو 7 ثانیه پیدا کردی، حتماً برا خودت اسپند دود کن!

داستان ضرب المثل اول چاه را بکن بعد مناره را بدزد!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا