;
تفریح و سرگرمی

تست:قدرت بینایی خود را با پیدا کردن 16 اسب تصویر محک بزنید!

شبکه های اجتماعی این روزها مملو از تست های هوش، بازی های فکری و .. است. این تصاویر در واقع تلاش می کنند که افراد را به یک چالش دعوت کنند. گاهی قدرت بینایی آنها و گاهق دقت و تمرکزشان. مجله خبری چشمک نیز هر روز مخاطبان خود را به یک چالش دعوت می کند. این چالش ها در کنار آنکه می توانند سرگرم کننده باشند، در عین حال سبب افزایش دقت و تمرکز شما خواهد شد. در آزمون تمرکز با یافتن اسب در مجله خبری چشمک، قدرت بینایی و تمرکز شما مورد آزمایش قرار می گیرد. اگر دقت، تمرکز و بینایی عالی داشته باشید، در زمان کم خواهید توانست اسب های مخفی را پیدا کنید! با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: سوالات هوش: 2 معمای منطقی که نیاز به تخیل خوب دارد!

آزمون تمرکز با یافتن اسب

در این تصویر دو اسب کاملاً مشهود اما اگر دقت کنید تصاویر متعددی از اسب در این تصویر وجود دارد. شما اگر بتوانید تمام این تصاویر را در کمتر از 20 ثانیه تشخیص دهید، واقعا دارای دقت و تمرکز عالی هستید. برای پیدا کردن این اسب ها باید تمام دقت و تمرکز خود را بسیج کنید. راز یافتن اسب، دقت و تمرکز است. به این ترتیب با این پازل یا معمای تصویری فعالیت های مغزی شما افزایش پیدا می کند و مستقیما در آینده بر توانائیهای شناختی شما تاثیر خواهد گذاشت. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون تمرکز با یافتن اسب مجله خبری چشمک نگاه کنید!

شاید بپسندید: چقدر رمانتیک و عاشق هستید!؟ | خود را بهتر بشناسید!

آزمون تمرکز با یافتن اسب 

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی: اگر تیز بین هستی 3 وزغ بین برگ ها را پیدا کن

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تمرکز با یافتن اسب

امیدوارم توانسته باشید تمام اسب را شناسایی کرده باشید. اگر نتوانستید می توانید به بالا برگردید و از ابتدا ببینید. 16 اسب در تصویر پنهان شده است. اگر هم دیگر حوصله جستجو ندارید می توانید به پائین صفحه مراجعه کنید. تمام اسب های علامتگذاری شده اند.

شاید بپسندید: قدرت دید:در یک نگاه چند گوزن را در تصویر شناسایی کردید؟

پاسخ تصویر

چه تعداد اسب دیدم و نتیجه:

  • اگر شما کمتر از 5 اسب در این تصویر دیده باشید، باید مقداری نگران تمرکز و بینایی خود باشید.
  • پیدا کردن بین 6-10 اسب به معنای آن است که قدرت بینایی و تمرکز شما در حد نرمال و متعادل است. شما می توانید با انجام منظم بازی های فکری آن را توسعه دهید.
  • بین 11-16 اسب نشان دهنده قدرت عالی دقت، تمرکز و حتی بینایی شماست. شما چند اسب را در 20 ثانیه تشخیص دادید؟

چگونه پازل ها به رشد مغز کمک می کنند؟

وقتی ما یک پازل را انجام می‌دهیم، نیاز است که هر دو طرف مغز ما با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و هماهنگ با یکدیگر کار کنند. همانطور که قطعات پازل را مرتب می کنیم، برنامه ای ایجاد می کنیم، سعی می کنیم قطعات را با هم تطبیق دهیم، عملکرد شناختی خود را افزایش می دهیم، کل مغز خود را تمرین می دهیم و به جلوگیری از زوال شناختی کمک می کنیم.

شاید بپسندید: اگر دید خوبی دارید باید کریستیانو رونالدو را در ثانیه اول ببینید!

منبع هوش چیست؟

زیرا هوش یک ساختار پیچیده است که هم تحت تأثیر عوامل ژنتیکی و هم عوامل محیطی است. دانشمندان تحقیقات زیادی در مورد ژن هایی که بر هوش تاثیر می گذارند انجام داده اند. نتایج نشان می دهد که ژنتیک بر سطح هوش تأثیر دارد، اما همچنین نشان می دهد که عوامل محیطی نیز هوش را بهبود می بخشد.

برایتان جالب خواهد بود: زن می بینی یا مرد؟ بزرگترین مشکل شما چیست؟

اهمیت پرداختن به آزمون تمرکز با یافتن اسب

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

از طریق نظرات با ما در میان بگذارید. امیدوارم از آزمون تمرکز و بینایی امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

سوالات هوش:سلول های مغز خود را با این سوالات هوش تقویت کنید!

اگر شیر کوهی در کمین گوزن را پیدا کنید،قدرت دیدت مثل عقابه!

آزمون ذهن: چه چیز غیر عادی در تصویر می بینید؟

تست شخصیت شناسی: درونگرا هستید یا برونگرا!

آزمون تمرکز: چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا